LOVEPARADE 2004 @ Berlin

70 posts, 4 pages, 20,684 views

Madda

#1 • • Madda ice-angel
aattelin nyt sit alottaa virallisen topikin tän vuoden loveparadesta.
Selailin LP-sivuja ja mitää infoa ei oo vielä tulevasta annettu...*hmph*
mut jos tiedätte jotain mitä muut ei tiiä ni tänne vaan siis..

Mä oon ainakin niin lähössä!*sydän**sydän*

Eli siis tapahtumasta, yleistä, hotelleista, matkasta ylipäätsänsä, ajatuksia ja muuta häröilyy tänne.

*plur*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Vexe

#3 • • Vexe
http://www.loveparade.tk

Tuonne tulee tietoja sitä mukaa, kun jotain selviää. Ihan kiva sivu ja ollut pystyssä useamman vuoden.
Hyzenthlay

#4 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tällä kertaa mä kyllä lähden *joo* se on ihan varma. Töissä täytyy olla, mutta jos ei sieltä saa lomaa, niin sanon vaikka itseni irti! ja jos en saa ketään kavria mukaan, niin lähden vaikka yksin *plur* Tää on vaan pakko kokea edes kerran elämässä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Individual

#5 • • Individual HYPNO!
Ainakin kaksi isoa bilejärjestäjää ovat jo kovaa vauhtia varmistelemassa omia kekkereitään kyseiselle viikonlopulle, eli
Love from Above http://www.thelovefromabove.de/
Love Base http://www.lovebase2003.de/en/index_en.php ( Älkää antako linkissä olevan vuosiluvun hämätä...)

Että jos näihin on uskominen, niin hyvältä näyttää että paraati tänäkin vuonna
järjestettäisiin...*kuolaa*

Mutta kai se kohta varmistuu...

www.loveparade.tk sivuilta napattu tekstinpätkä:
”17-01-2004 -DR.MOTTE INTERVIEW- In an interview with Germany newspaper The Morgenpost Dr.Motte is optimistic about Loveparade 2004. Although they need 600.000 Euro as their partner Messe Berlin has quit the cooperation, Motte thinks Loveparade will survive. The line-up for this years event will be known around April”

Ja www.loveparade.de sivuilla näyttää olevan jo floats 2004 osio, joten tällaisista
pienistä tiedonjyvistä sieltä täältä se kai alkaa kokonaiskuva muodostumaan, mikä on: ” Patsaalla bilettämässä 10.7.2004”

*jiihaa**aplodit**iloinen*

edit: typo

[muokattu 18.2.2004 16:58]
subu

#6 • • subu Suski
Jooo... tänne on pakko päästä*jiihaa**jiihaa**sydän*!!!
#7 • • yana Guest

Individual:
Patsaalla bilettämässä 10.4.2004”

vai oisko 10.7. ;)
Individual

#8 • • Individual HYPNO!

yana:
---
Individual:
Patsaalla bilettämässä 10.4.2004”

---

vai oisko 10.7. ;)

No nih! Tässä sen näkee kun innostuu jostain liikaa, niin ei näe eikä kuulekkaan
mittään... *nauru*

Oikeasti mä aion osallistua DDR:n naisten raskaansarjan painonnostojoukkueen
kutsumana patsaan ympäri hiihtoon...
*uros*
Hupsu

#9 • • Hupsu

ice-angel:
aattelin nyt sit alottaa virallisen topikin tän vuoden loveparadesta.
Selailin LP-sivuja ja mitää infoa ei oo vielä tulevasta annettu...*hmph*
mut jos tiedätte jotain mitä muut ei tiiä ni tänne vaan siis..

Mä oon ainakin niin lähössä!*sydän**sydän*

Eli siis tapahtumasta, yleistä, hotelleista, matkasta ylipäätsänsä, ajatuksia ja muuta häröilyy tänne.

*plur*

Satavarmasti ite meinaan taas olla täällä. Muutaman kerran tullu piipahdettua ja julmetun hauskoja reissuja ollu molemmat.

Viimevuonna vetästiin Finskillä suoraan Tegelille. Koneessa reittilennon suomat ilmaset pohjat naamaan, kamat juna-asemalle ja Tresoriin kemuttamaan. Suosittelen mestaa lämpimästi jokaiselle, joka ei oo kyseisessä lafkassa koskaan ollu. Puisto ja alakerran rähinätekno sai jopa munki jalat vipattamaan, vaikka perustekno yleensä ei uppoo kirveelläkään.

Columbiehallenin perjantaikemuja ei missään nimessä tuu skipattuu. Viimevuonna oli kyllä niin kotonen olo ku olla ja voi. Joka kulmasta kimpoili joku tuttu kiitos entropyn järjestämän kuljetuksen. Enemmän kavereita ku monessa suomipileessä ja Dykkisetä Tieston kanssa soitteli ihan maistuvaa.

Toissavuonna Dykkisetä pamautti Columbiehallenissa parhaan setin mitä allekirjottanu on missään koskaan millonkaan kuullu. Ennakkolippuja ei sillon ees ollu, tosin oltiin reilusti etuajassa jonottamassa.

Itse paraatin aikana huomaa, kuinka yks kappale Berliiniä saadaan sekasin. Joka hiton kulmassa soi tekno ja välillä tulee pahemman kerran fiilis, et tekis mili survoo ne saatanan pillit niiden väärinkäyttäjien kurkusta alas. Rekkojen lomassa o kiva kimpoilla eestaas ja kemuttaa populan mukana. Yhessä rekassa tuli viimevuonna bongattua mielenkiintosta .. hmms .. ”tyttörakkauden osoitusta” ja populalla kamerat kävi. *plur* Parina vuonna oon valitettavasti kans bongannu yhenlaista lieveilmiöö, eli popula on ottanu pataansa vieressä. Harmillista tilanteen luonne huomioon ottaen. Yks kaveri sai täysin yllättäen nyrkistä joltai iha tuntemattomalta paikalliselta Gyntteriltä.

Paraatinjälkeiset kemut meni viimevuonna jo aika pahasti ohi. Love Basessa tuli oltua. Kolme päivää kemuttamista veti jo virran niin vähiin ja oikosulun vaara oli senverran lähellä, et meni aika lailla vaan ihmettelyks koko touhu. Iso kompleksi, jossa oli monta pientä areenaa ja kait jotain musiikkia niissä soi...

Jos Entropyn matkassa ei satu liikkumaan, ni suosittelen Zoologister gartenilla sijaitsevaa kybän-yö hostellia. Vieressä o juna-asema, jonne voi jättää huoletta kamansa euron päivätaksalla. Paljon hyviä liikkeitä lähettyvillä ja itse paraati kävelymatkan päässä. Huoneitaki sai vielä perjantaina. Kauppa, josta saa pussikaljaa kans vieressä ja puistoon on hyvä lähtee chillaileen. Hintataso Berliinissä on Suomea halvempi, mut korkeempi ku muualla Saksassa. Berliinin metron käyttö on paras tapa kimpoilla paikasta toiseen. Kätevä ja halpa. Kannattaa tutustua huolella viikonlopun biletarjontaan ennen lähtöä, sillä eiköhä tuolta löydy kaikkea kaikille.

Fyrkkaa Finskin lentoliput included palo about vajaa viissatanen. Tarpeeks sissinä hoidettiin muutaman kaverin kanssa asuminen vähän siellä sun täällä, (Teltassa Intercontientalin pihalla, juna-asemalla, hostellissa kavereiden sänkyjen alla...) joten siitä ei kuluja kertyny. Ruokaa pikaruokalamättölöissä ja pari vaateriepua kotiin sai vietyä.

[muokattu 18.2.2004 20:17]

--
Päivän mietelause?

Individual

#10 • • Individual HYPNO!

poro:
Parina vuonna oon valitettavasti kans bongannu yhenlaista lieveilmiöö, eli popula on ottanu pataansa vieressä. Harmillista tilanteen luonne huomioon ottaen. Yks kaveri sai täysin yllättäen nyrkistä joltai iha tuntemattomalta paikalliselta Gyntteriltä.

Jos puhutaan viime kesästä ja samasta tapahtumasta, niin kyse taisi olla paikallisen gyntterin siijaan rakkaista heimoveljistämme Viron maasta...
Muutenkin ko. porukka osoitti aivan täysin idioottimaista käytöstä...Toivon mukaan
nyt älyävät pysyä poissa!

*eiei**dissaa*

Mutta se siitä...

[muokattu 18.2.2004 17:24]
-P

#11 • • -P
Jooh tosiaan, kuten jussi jo kertoikin niin entropy on järjestämässä todennäköisesti tänäkin vuonna excua lp:hen. ja itse olisin ainakin menossa

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Zyklonius

#12 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Minkähänlaisesta hintaluokasta mahtaa olla kyse tuolla Entropyn reissulla? Aikaisempina vuosina matkanneet, any clue? Onko hinta sisältänyt yöpymiset ja sponsoriviinat?

Entäs itse eventit ja clubit Berliinissä? Ovatko Ibiza-hinnoissa vai vallitseeko rento saksalainen edullisuus?

Tässähän alkaa jo innostumaan. *juonittel* Pitää vaan tuota rahanmenoa hieman osata ennakoida.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Individual

#13 • • Individual HYPNO!

Zyklonius:

Entäs itse eventit ja clubit Berliinissä? Ovatko Ibiza-hinnoissa vai vallitseeko rento saksalainen edullisuus?

Tässähän alkaa jo innostumaan. *juonittel* Pitää vaan tuota rahanmenoa hieman osata ennakoida.

Mitä bileitten hintoihin tulee, niin ainakin Love from Above ( PVD, Tiesto, Moguai etc..) ja Electric Kingdom ( Westbam, Chris Liebing, Moguai etc...) taisivat olla
molemmat 20 euroa tai alle kappale sisään.
Eikä mun mielestä liput muihinkaan isoihin bileisiin kauheasti olisi maksaneet.
Ja tuolla Love from Abovessa maksoi breezerit 4 euroo kappale, ellen ihan väärin muista.
Kaupoissa viina oli überhalpaa ( Halvin vodkapullo tais olla alle 5 egee...)
Mutta ehkäpä joku osaa kertoa paremmin yleisestä hintatasosta, mutta näin yhden
reissun kokemuksella ei siellä mikään ollut mitään överikallista. Sen kuuden päivän ajan mitä kavereitten kanssa Berliinissä oltiin syötiin ja juotiin ihan ok ja ei niin hirveesti rahaa menny...
Mutta saahan rahaa palamaan vaikka missä maailmankolkassa, jos niin haluaa.

[muokattu 18.2.2004 18:24]
teemut

#14 • • teemut
Tonne pitäs kyllä joskus päästä, edes sitten kerran elämässä.

[muokattu 27.7.2004 14:15]
Wille

#15 • • Wille
Viime vuonna olin paradessa ensimmäistä kertaa ja ei kyl varmaan jääny viimiseks =) Menin just tolla entropyn järjestämällä dösällä ja hinta tais olla n. 260e matka majotuksineen.

Love from Aboven lipun hinta kai oli jotain alle kakskybää,ja sen sai varata ja maksaa jo ennen matkaa,Love base kemujen hintaa en kyl muista!!
Omasta mielestäni oli kyl suht halvat hinnat ruualla,viinalla ja vaatteitakin sai aika halvalla jos nyt ei mene ostaa mitään cyber dog ym merkkejä,koska tuollaisen tapahtuman yhteydessä oli ainakin bile vaatteiden on hinnat aika korkeat!!

Tänä vuonna ois kyl kova yritys päästä sinne,mut töiden takia en kyl usko et bussilla tulee lähettyy koska siinä menee jo matkustamiseen muutama päivä,koneella siis viikonlopuks sinne jos vaa pääse lähtee!!

--
Hyvin sä vedät :)

Jahas

#16 • • Jahas

Wille:
Viime vuonna olin paradessa ensimmäistä kertaa ja ei kyl varmaan jääny viimiseks =) Menin just tolla entropyn järjestämällä dösällä ja hinta tais olla n. 260e matka majotuksineen.

Ei oo tosiaan paha hinta! Tää menee ehdottomasti harkintaan.
(5) (3)

#17 • • (5) (3) -no rest for the evil-
98 99 ja 00 tuli käytyä nyt vois taas 3vuoden tauon jälkeen lähtä kattoon sen tresorin takapihan *plur* ...eli finskillä? yli ja hotelliin yöks. joka reissu ollu ihan törkeen hauska *joo*

--
theworldismine

Madda

#18 • • Madda ice-angel

(5) (3):
98 99 ja 00 tuli käytyä nyt vois taas 3vuoden tauon jälkeen lähtä kattoon sen tresorin takapihan *plur* ...eli finskillä? yli ja hotelliin yöks. joka reissu ollu ihan törkeen hauska *joo*

*joo* vesku mukaan!!!*hali*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Fyrisch

#19 • • Fyrisch
jos saan vapaata töistä nii tänne! *hih* viimekesäl haaveilin lähtee tänne mut ei ketää kaverii inspannu lähtee mukaa, ellei muuta nii yksin tänne! *piis*
MaSari

#20 • • MaSari space jammer
Tänne olis niin kiva päästä.. *juonittel*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*