206 posts, 11 pages, 65,844 views
JussiS:
Ja edelleen oon sitä mieltä, et paljon parempi, jos tyttöystävä ei tykkää konemusasta, pääseepä aina äijien kans radalle :)
Dementation:
Lyö sitä lekalla! Naisissa kaikki viat on niin suuria, ettei ne korjaannu muulla kuin tolla, jos tollakaan. *muhaha*

Neko: Tyttöystävä innostui konemusasta (tai innostui on väärä sana, edes vähän kiinnostui) Halluissa kun Orkidea soitti.
Ratkaisu meillä: anna kumppanille kuulokkeet päähä ja sano että kuuntelee mitä huvittaa, mut itse jumputat teknoa kylläkin..ja huomen, ja ylihuomen jne..ok? *juonittel* Äijän musiikit voi soida sen omas päässä, varsinkin kun kuuntelee metallia
Toimii meillä siis poitsuun ni kai se tyttööki tehoaa?? 
Mutta kun taas Infected Mushroomin The gatheringin laitoin koneeseen, muija oli myyty. Sit lähdettiin Fullmoon - Festivaleille ja siitä asti se on kuunnellu vaan psykee.. kyllä se musamaku muuttuu jos on muuttuakseen..
No mut tyttökaverii ei tarvii ainakaa auttaa tos hommas..kuuntelee nim. iteki samaa...(tosin ei ny ihan..ainakaa hardNRG:stä Memmu ei oo viel innostunu..sillee hirveesti..) Toisaalta, "autoin" ehkä kyl ton Tribal Housen suhteen...oppi tykkäämään mun myötä, ainaki luulen niin.