Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?

206 posts, 11 pages, 58,055 views

Juhgu

#81 • • Juhgu Virnistelijä
Tyttö/poikaystävän pitää vaan kuulla SE biisi, eli taustakuunteluttaa sillä kaikkea mahdollista. Vai toimisikohan sellainen pikkuhiljaa hivuttaminen, esim. metallistille ensin industrialia ja popin kuuntelijoille deleriumia. RnB-ihmisiä ei lasketa kun ne ovat toivottomia *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Rocca

#82 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Hommaa sellaisen naisen ketä kuuntelee tai siis on juuri alkanut kuuntelee ni sitten onnistuu itte vaikuttaa vähän siihen genreen *vink* ainakin omassa tapauksessa *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Cloud

#83 • • Cloud Game Freak
Miks ketään pitäis opettaa tai saada kuuntelemaan mitään musaa mitä ne ei halua? Kuulokkeet on keksitty.
Mitäs sitten jos se sun tyttösi/poikakaverisi rupeaakin pistämään sinua kuuntelemaan sitä sen musaa? Rupeatko? Jos et niin miksi hänen pitäisi kuunnella konemusaa? Kaiken tämän jälkeen on vain pakko sanoo et pysykää omissa musissanne ja kuulokkeet on keksitty.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aziz Combat Fighter

#85 • • Aziz Combat Fighter

JussiS:

Ja edelleen oon sitä mieltä, et paljon parempi, jos tyttöystävä ei tykkää konemusasta, pääseepä aina äijien kans radalle :)

Jeah!
Major Tom

#86 • • Major Tom
soitat vaan sopivissa määrin 'hyväämusaa' hänen seurassa..
Munkin nykyään entinen tyttöystävä ei kummemin housesta välittäny kun seukattiin, mutta nyt siltä tulee aina välillä viestejä tyyliin 'hei mikä se biisi oli mikä pumppaa sairaan hyvin!?' :)
Dementation

#87 • • Dementation wednesday?
Lyö sitä lekalla! Naisissa kaikki viat on niin suuria, ettei ne korjaannu muulla kuin tolla, jos tollakaan. *muhaha*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Neko

#88 • • Neko No äläpä kerro enempää
Tyttöystävä innostui konemusasta (tai innostui on väärä sana, edes vähän kiinnostui) Halluissa kun Orkidea soitti. Siihen asti oli sitä mieltä, että "ihan sama kuka sitä päänsärkymusiikkia soittaa". Mutta Orkidea hoiti hommat, kuten yleensä *jiihaa*
Kolera

#89 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Dementation:
Lyö sitä lekalla! Naisissa kaikki viat on niin suuria, ettei ne korjaannu muulla kuin tolla, jos tollakaan. *muhaha*

Unohdit uhkailun. Pitää sanoo et kidutan sua viikon putkee ja sen jälkee tapan jossei rupea konemusiikki kiinnostamaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mikcore

#90 • • Mikcore Eternity has passed
Ei mun oo tarvinu tehdä oikeastaan mitään ton ongelman eteen.*iloinen*
Kaikki exät oon saanu käännytettyä pienellä vaivalla. *hymy*
Ainoastaaan mikä ei oo iskeny kaikkiin ex-tyttöihin on 400bpm terrorcore tjsp.*pahis**igor*
Tosin täl hetkel ei oo mitään virallista tyttöystävää, jonka voisin "käännyttää". *nauru*
kilobitti

#91 • • kilobitti 1-2-3 techno

Neko: Tyttöystävä innostui konemusasta (tai innostui on väärä sana, edes vähän kiinnostui) Halluissa kun Orkidea soitti.

Mistä tuli mieleen mun herääminen:

Olin aina jossain määrin pitänyt konemusiikista, mut en vaan tiennyt mistä sitä pitäis lähteä hakemaan. Labyrinth 2001:een päätettiin kuitenkin lähteä kuuntelemaan. Kiksuhuoneessa oli silleen ihan kivaa, mut ei kyllä sykähdyttäny mitenkään. Siirryttiin toiseen huoneeseen, oisko ollut hard trancea, ja se oli ihan jees, mut ei oikein kolissut sekään. Siirryttiin lopuksi tekno-huoneeseen, joka ei aluksi kolissut ollenkaan, mut n. 20min jälkeen olin täysin myyty. Soittamassa oli silloin Leo Laker*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

coolcat82

#92 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Meillä miehet ei kuuntele konemusaa laisinkaan..*eiei* Ratkaisu meillä: anna kumppanille kuulokkeet päähä ja sano että kuuntelee mitä huvittaa, mut itse jumputat teknoa kylläkin..ja huomen, ja ylihuomen jne..ok? *juonittel* Äijän musiikit voi soida sen omas päässä, varsinkin kun kuuntelee metallia *justjoo* Toimii meillä siis poitsuun ni kai se tyttööki tehoaa?? *ding**nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Syder

#93 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Siinä on kato sellai juttu, et ku ne tytöt kääntää tuolt jostai kapakast mis suomirokki ja lätkä o kovas huudos keskelle hyvinpukeutuvia onnellisia bileihmisiä paikka täynnä kauniita naisia ja komeita uroita ni äkkiäkös niistä exiä tulee ^___^
Tulipahan kerralla kunnolla syyllistyttyä yleistämiseen, iteki kyl vaihteluks käy välil jossai on the rocksis esim ku ei jaksa pinceilyy ja koppavia leukoja aina :)

--
Divida et impera.

W

#94 • • W
"mä jätän sut jos et ala kuuntelee konemusaa, bitch!" *släp* (*nauru*)
hrdkvr

#97 • • hrdkvr KURGO
tollanen pakottaminen ei tosiaan toimi...

naiset on niin tuntellisia et ne usein(mukava yleistys) liittää hyviä muistoja ja kappaleita joista pitää yhteen

eli pistä jotain (ei rankinta mahdollista) taustalle ja tee jotain ikimuistoista..
hemmottelu, romanttinen illallinen, what ever... ja seuraavan kerran kun pistät saman viisun taas kehiin niin eiköhän muistinystyrät raksuttele.....

toista tämä niin monta kertaa kunnes olla noisessa ja avot!

--
-keep it hard-

Funktion

#98 • • Edited Funktion over 9000
Ensimmäisen kerran kun lykkäsin Alekin Xochitlanin soittimeen, suorat sanat oli "Hei hyi nyt v***u! Pistä pois!" *hih* Mutta kun taas Infected Mushroomin The gatheringin laitoin koneeseen, muija oli myyty. Sit lähdettiin Fullmoon - Festivaleille ja siitä asti se on kuunnellu vaan psykee.. kyllä se musamaku muuttuu jos on muuttuakseen..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Progress

#99 • • Progress
tarkotetaankohan täs ny tyttökaveria, vai tytärtä...*täh* No mut tyttökaverii ei tarvii ainakaa auttaa tos hommas..kuuntelee nim. iteki samaa...(tosin ei ny ihan..ainakaa hardNRG:stä Memmu ei oo viel innostunu..sillee hirveesti..) Toisaalta, "autoin" ehkä kyl ton Tribal Housen suhteen...oppi tykkäämään mun myötä, ainaki luulen niin. *sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

ezzy

#100 • • ezzy Droid-pappa

Käenpoika:
SEURAAVA TOPIC

Miten saan tyttöni kuuntelemaan noisea?

ja seuraava: Tyttöni tykkää noisesta.

nimim. mitä vittuu tää o "Merzbow"? no huh huh *ding*