Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?

206 posts, 11 pages, 58,018 views

ravec

#21 • • ravec
Et välttämättä mitenkään....saa kuuntelemaan toista.
Ihmisistä on niin moneksi.

Meilläkin se vaan tapahtui, mutta kuuntelemme silti tänäkin päivänä muutakin kuin ”konemusaa”.

Pari vuotta sitten hän ei ollut kuunnellut mitään elektronista.
(paitsi urheiluruudun tunnari ja pakolliset luritukset suomi-pop discoissa)

Tapailun lomassa kuunneltiin autossa kevyttä chilliä, Oakin remixauksia, Björkkiä, Massive Attackkiä, Prodigyä, Mike Oldfieldiä, Jarrea, Orkideaa....

Tällä hetkellä hän pitää Tieston, Arminin, Oakien, Wertin.....seteistä.

Kotona soi mulla nyt Johanin, Marco Veen, Blenderin, drS, Above & Beoyndin -settejä. Ja milloin mitäkin.

”saankohan satikutia kotona kun Jenz -lukee tän” *pahis**vink*

”edit:yhden artistin nimi väärin”

[muokattu 9.2.2004 16:35]
Reuhka

#22 • • Reuhka
ÖÖ... sidot sen johonkin kiinni ja soitat semmosta polkkaa 24h niin eiköhän se rupee pehmenee......ainaki pää..
Hyzenthlay

#23 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

workunit:
Ei kannata nähdä vaivaa, toinen on toinen just siksi että se on oma ittensä. Mietipäs sitä miten sut sais kuuntelee himiä ja kiljumaan keikoilla, jos et jos sitä tee *nauru*

hei, ei noita voi vertailla. Konemusiikki on konemusiikkia ja kaikki muu on paskaa *pahis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

#24 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
hei, ei noita voi vertailla. Konemusiikki on konemusiikkia ja kaikki muu on paskaa *pahis*

Noin ajattelevat ihmiset sitä paskaa ovat.
Howdy

#25 • • Howdy Oldie
Mä sanon tohon vaan että ...

1423279.jpg

--
Käpy vailla vertaa

#26 • • Milady K Guest
Mun oma mielipiteeni asiaan on, että sellaisille ihmisille, jotka väittää ettei ne saa mitään irti konemusiikista jne. kannattaa soittaa joku todella hyvä/kaunis/rankka biisi tai setti ja fiilistellä ite sitä ihan kybällä, tälläi mä ainakin oon onnistunut 'koukuttaan' monta ihmistä konemusiikkiin.. ja kyllä siihen korvakin rupeaa jonkin ajan kuluttua tottumaan.. mä oon saanut myrkytettyä mun mutsinikin konemusiikilla.. And god knows what else... ;)
Viltsu

#27 • • Viltsu noname

workunit:
Ei kannata nähdä vaivaa, toinen on toinen just siksi että se on oma ittensä.

Entä jos se toinen on just sitä mitä on koska ei ole
koskaan kuullutkaan jostain mistä takuulla pitäisi? ;)
en näe mitään syytä miksi ihmisten musiikkimaun
laajentaminen olisi huono asia?

Enkä todellakaan ole minkään pakkosyöttämisen kannalla...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Chilek

#28 • • Chilek monkiii

Viltsu:
---
workunit:
Ei kannata nähdä vaivaa, toinen on toinen just siksi että se on oma ittensä.

---

Entä jos se toinen on just sitä mitä on koska ei ole
koskaan kuullutkaan jostain mistä takuulla pitäisi? ;)
en näe mitään syytä miksi ihmisten musiikkimaun
laajentaminen olisi huono asia?

Enkä todellakaan ole minkään pakkosyöttämisen kannalla...

Niin tota oon yrittäny selittää... kaise kohta tottuu/oppii..etc...

Ja en mä oo väittäny et en dikkais himiä mut kyl se niinku radiosta mut ei pliis muuten tai oon uhrautunu vaan kerran ku se pyys niin kauniisti.. voi mun dekit
ei varmaa ikinä anna anteeks....

--
EN se mää ollu....

Kelp0man

#29 • • Kelp0man Team Teknolipat :)
Musiikkimaku kannattaa toki tarkastaa jo ennen seukkaamisen aloittamista. *vink*

--
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Epailija

#30 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Miettisitte mieluummin, että miten saatte tyttönne kuuntelemaan itseänne. Ja päin vastoin (eli miten saisitte itsenne kuuntelemaan tyttöänne). Ei suhdetta musiikille kuitenkaan rakenneta - eihän? *vink*

Edit: Klept0man pentele menit ehtimään ensin sarkasmisi kanssa.

[muokattu 9.2.2004 22:38]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

#31 • • hallucinogen Edain

Epailija:
Ei suhdetta musiikille kuitenkaan rakenneta - eihän? *vink*

No ei ainakaan yksistään mutta on ainakin enemmän yhteistä jos musiikkimaku on sama. Itse ainakin toivoisin, että sitten kun on tyttö niin tämä pitäisi konemusiikista niin mun ei tarvis lähtee johonkin highlightiin kuuntelee listahittejä *hymy* Muutenkaan ei tulis varmaan sanottavaa niin paljon jos paukuttais vähän kovempaa hard housea jos toinen tykkää siitä myös *iloinen*

--
pikku-*possu*

S-T

#32 • • S-T Pieni

hallucinogen:
Itse ainakin toivoisin, että sitten kun on tyttö niin tämä pitäisi konemusiikista niin mun ei tarvis lähtee johonkin highlightiin kuuntelee listahittejä *hymy*

Tarviiks suhteessa aina käydä samoissa paikoissa *ding*

--
Pieni on kaunista.

Chatte

#33 • • Chatte Team Teknolipat :)

Klept0man:
Musiikkimaku kannattaa toki tarkastaa jo ennen seukkaamisen aloittamista. *vink*

Niinkö? *vink* *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Rels

#34 • • Rels setämies
noh tässä on yksi idea mikä toimi ainakin yhteen tyttöön. luulisin..

tyttö ei ollut koskaan käynyt konemusabileissä, kunnes yksi kaunis ilta kaveri sai houkuteltua tytön mukaansa. illan lopussa ku kysyttii tytöltä et mitäs tykkäsit, sanoi vaan et ”ihan jees”.
no ok, ei siinä viel kaikki.
lähdettiin jatkoille siit yhdelle studiolle ja studiolla soiteltiin monoteknoa 4.llä levarilla muutama tunti. äänentoisto oli niin deeppiä et siinä olisi paatuneempiki teknoilija vaipunut syvään transsiin. katselin ku tyttö piti silmiä kiinni koko jatkojen ajan.. luulin et se nukkuu mut jälkeenpäin tajusin et sehän vaan fiilisteli sitä saundia koko ajan. tai mennä kunnolla kehon läpi..

voihan tota kokeilla. mut kai se vaatii ehkä enemmän että jää oikeasti ”koukkuun”.

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

hallucinogen

#35 • • hallucinogen Edain

BlueWind:
Tarviiks suhteessa aina käydä samoissa paikoissa *ding*

Oman kokemuksen pohjalta toista on edes turha edes koittaa saada mukaan jos se ei pidä konemusiikista. Siinä menee omat fiilikset jos toinen vaan marisee et vaihdetaan paikkaa tai sitten se istuu tylsistyneenä pöydässä. Sama musiikkimaku on varsinkin kaukosuhteissa lähes elin ehto koska tapaamiset sijoittuu suurimmalta osin viikonloppuisin ja silloin itse ja myös varmasti kumppani on menossa jonnekin ja jos on eri intressit niin ei varmaan tee hyvää suhteelle.

--
pikku-*possu*

S-T

#36 • • S-T Pieni

hallucinogen:
Oman kokemuksen pohjalta toista on edes turha edes koittaa saada mukaan jos se ei pidä konemusiikista. Siinä menee omat fiilikset jos toinen vaan marisee et vaihdetaan paikkaa tai sitten se istuu tylsistyneenä pöydässä. Sama musiikkimaku on varsinkin kaukosuhteissa lähes elin ehto koska tapaamiset sijoittuu suurimmalta osin viikonloppuisin ja silloin itse ja myös varmasti kumppani on menossa jonnekin ja jos on eri intressit niin ei varmaan tee hyvää suhteelle.

Hassua. Mun suhden kun tuntuu toimivan ihan hyvin, vaikkei aina kihnutetakaan käsikynkässä kaikissa samoissa bileissä. Antti kyllä kuuntelee konemusiikkia, mutta meidän kahden konemusiikkimaku on hyvinkin poikkeava ja ei tule senkään takia usein lähdettyä samoihin bileissiin.

No kaukosuhteista en sitten mitään tiedäkään, kun olen tottunut tähän yhdessä asumisen auvoisuuteenkin jo yli parin vuoden ajan *sydän* (En tosin muista, että suhteen alkuaikoinakaan olisi ollut mikään ongelma liikkua eri paikoissa kuin toinen)

--
Pieni on kaunista.

Epailija

#37 • • Epailija Physicist, 2nd class.
hallulla on kyllä hyvä pointti tuossa. Se on ihan totta, että jos molemmat ovat bilettävää sorttia, niin kaukosuhteissa samanlainen musamaku helpottaa elämää. Ja helpottaahan se tietysti noin muutenkin, mutta ei se nyt yleensä maailmaa kaada, jos ei toinen pystykään fiilistelemään Carbon Based:ia. Yleensä. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

S-T

#39 • • S-T Pieni

Epailija:
hallulla on kyllä hyvä pointti tuossa. Se on ihan totta, että jos molemmat ovat bilettävää sorttia, niin kaukosuhteissa samanlainen musamaku helpottaa elämää. Ja helpottaahan se tietysti noin muutenkin, mutta ei se nyt yleensä maailmaa kaada, jos ei toinen pystykään fiilistelemään Carbon Based:ia. Yleensä. *hih*

Juu kaukosuhteissa kyllä varmasti helpottaa elämää, jos on samat intressit silloin kun tavataan. Lähinnä itse koko ajan kelailin ”tavallista kohtuullisen välimatkan suhdetta”, kun nähdään vähän useamminkin kuin viikonloppuisin...

--
Pieni on kaunista.

hallucinogen

#40 • • hallucinogen Edain

BlueWind:
Juu kaukosuhteissa kyllä varmasti helpottaa elämää, jos on samat intressit silloin kun tavataan. Lähinnä itse koko ajan kelailin ”tavallista kohtuullisen välimatkan suhdetta”, kun nähdään vähän useamminkin kuin viikonloppuisin...

Niin no eihän se mikään ongelma olekaan jos toinen on muutaman ratikkapysäkin päässä *hymy* Silloon voi olla ihan hyväkin ehkä et on ainakin jotain eri ”harrastuksia” jotta toisen naamaan ei suoraan sanoen tylsisty kun se on aina mukana joka paikassa *nauru*

--
pikku-*possu*