206 posts, 11 pages, 58,061 views
Jegguh:
musta se oli ihanaa kun jätkäfrendi kuunteli gabberia ja pani mua sen tahdissa ku kone. sun kantsis kokeilla varmaan samaa.
mikkihiiri:
Mielestäni on typerää miettiä sitä, että onhan se tyttö/poika muuten ihan älyttömän kiwa, mutta kun se ei kuuntele konemusiikkia... Ja mitä siihen tulee, ettei voi mennä muualle kuin klubeille/bileisiin, minä ainakin tykkään käydä muuallakin kuin vaan konemusiikkitapahtumissa, koska uusiakin ihmisiä on ihan kiwa tavata...
Busy:
Viekää poika/tyttöystävänne bileisiin. Silleen mä opin kuuntelemaan konemusaa.
Ei auttanu että ex-tyttöystäväni kuunteli säännöllisesti joka aamu klo 7 aikaan trancee, ja ystäväni aina kun mahdollista.
Se mikä muutti mun käsityksen konemustasta oli se, kun ekaa kertaa menin bileisiin. Sen jälkeen olen kuunnellut konemusaa aivan eritavalla.
yusu:
---
Jegguh:
musta se oli ihanaa kun jätkäfrendi kuunteli gabberia ja pani mua sen tahdissa ku kone. sun kantsis kokeilla varmaan samaa.
---
Mä suosittelen speedcorea, jos tahdissa haluu jyystää
yana:
---
yusu:
---
Jegguh:
---
Mä suosittelen speedcorea, jos tahdissa haluu jyystää
---
spedecore pyh....
Not everyone understands House Music. It's a spiritual thing, a body thing, a soul thing.
Renell:
katselin ku tyttö piti silmiä kiinni koko jatkojen ajan.. luulin et se nukkuu mut jälkeenpäin tajusin et sehän vaan fiilisteli sitä saundia koko ajan. tai mennä kunnolla kehon läpi
Ana:
Onks tää trolli? Miks sun pitäs jotenki pakottaa se kuuntelemaan sun musaas? Ootko niin varma, et sun musas on parempaa ku sen, et ainoo mist on kiinni on se, et sun pitää jotenki kertoo se sille niin et se pienessä mielessään tajuaa? Jos se ei tykkää, se ei tykkää ja jos se joku päivä "opettelee" kuuntelemaan, se tekee sen tod. näk. siksi, että se on kiinnostunut susta ja haluaa jakaa sun kanssas asioita. Jos yrität puskea sitä sillä mentaliteetilla, että sun kuuntelemas musa on parempaa ku sen, oot juntti, elitisti ja epäkohtelias