Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?

206 posts, 11 pages, 58,050 views

Riku

#61 • • Riku The Little Prince
Siiis täähän on ihan yksinkertasta; Syötä sille ekstaasia ja amfetamiinia. Sit vaan kiksu ja polkka raikaamaan ja johan lähtee!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Rubicon

#62 • • Rubicon
hienovarasesti pakottamalla,silleen mäkin siihen opin kun mun mies alkuaikoina rupes mua kouluttaa...*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

hrdkvr

#63 • • hrdkvr KURGO
*nyyh* mulla on pahaa aikaa menossa toiseen suuntaan....*nyyh*

kun tavattiin niin silloin kaikki konemusa uppos mut kun oon länkyttänyt polkkaa niin paljon niin nykyään alkaa jo räbbi ja r n' b ja muu poppi jo maistumaan niin paljon et kone musa alkaa väistyy

--
-keep it hard-

#64 • • Jegguh Guest
musta se oli ihanaa kun jätkäfrendi kuunteli gabberia ja pani mua sen tahdissa ku kone. sun kantsis kokeilla varmaan samaa.
Jusuplussa

#65 • • Jusuplussa UG-///

Jegguh:
musta se oli ihanaa kun jätkäfrendi kuunteli gabberia ja pani mua sen tahdissa ku kone. sun kantsis kokeilla varmaan samaa.

Mä suosittelen speedcorea, jos tahdissa haluu jyystää
Rubicon

#66 • • Rubicon
*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Jone

#67 • • Jone Archibald Haddock
Speedcoressa se huumorifaktorikin on vähäisempi. Smurffien marssimusiikkia (gabberiä, that is) kuunnellessa saattaa ruveta kesken jyystämisen naurattamaan vähän turhan kipakasti. *vink*
Maihku

#68 • • Maihku neiti hankala
mun täytyy vaan todeta,et onneks mulla ei ole tämmöistä ongelmaa että miten saisin mieheni kuuntelemaan konemusiikkia*hymy*
Texx

#69 • • Texx ^_^

pHaze:
Siiis täähän on ihan yksinkertasta; Syötä sille ekstaasia ja amfetamiinia. Sit vaan kiksu ja polkka raikaamaan ja johan lähtee!

*putoamis*
tää pelasti tän topikin. :D

--
*piis*

Sami de Sousa

#70 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

mikkihiiri:
Mielestäni on typerää miettiä sitä, että onhan se tyttö/poika muuten ihan älyttömän kiwa, mutta kun se ei kuuntele konemusiikkia... Ja mitä siihen tulee, ettei voi mennä muualle kuin klubeille/bileisiin, minä ainakin tykkään käydä muuallakin kuin vaan konemusiikkitapahtumissa, koska uusiakin ihmisiä on ihan kiwa tavata...

Joo, vaikka musiikki onkin tärkeää, niin omasta mielestä sillä ei ole niin suurta merkitystä, että en voisi seurustella muuten niin mukavan ja ihanan naisen kanssa. Tosin jos musiikkimaut ovat aivan ääripäistä ja suorastaan vihaat seurustelukumppanisi suosimaa musiikkia, on yhteiselo varmasti vaikeaa, ellei mahdotonta. Jos kuitenkin pystyt sulattamaan tyttö/poikaystäväsi musiikkimaun ja vice versa niin miksi pakkosyöttää konemusiikkia?

[muokattu 24.5.2004 21:03]
Pikku Manna

#71 • • Pikku Manna
itse rupesin pitämään kun kulta kuunteli sitä joka päivä ensin inhosin mutta sitten tuli tarpeeksi vetävä biisi niin tykästyin ensimmäinen mistä tykkäsin todella taisi olla tiesto*jiihaa*.kannattaa varmaan pistää soimaan jokin minkä melkein kaikki tietää..eiköhän se siitä*lohduttel*
#72 • • Juzba Guest

Busy:
Viekää poika/tyttöystävänne bileisiin. Silleen mä opin kuuntelemaan konemusaa.

Ei auttanu että ex-tyttöystäväni kuunteli säännöllisesti joka aamu klo 7 aikaan trancee, ja ystäväni aina kun mahdollista.

Se mikä muutti mun käsityksen konemustasta oli se, kun ekaa kertaa menin bileisiin. Sen jälkeen olen kuunnellut konemusaa aivan eritavalla. *hymy*

Näin mäkin oon tehny. Tää toimii.. *iloinen*
anthocyan

#73 • • anthocyan Kohti valoa...
Kyllä se siitä pikkuhiljaa lähtee *hih* Aluks broidi inhos konemusaa, mut nykyisin kuuntelee sitä ihan innolla ja tykkää käydä bileissäkin. Se lähti vaan niin, että kuuntelin kotona aina konemusaa ja se valitti aluks, mut sit loppujen lopuks rupes iteki tykkään *nauru*

oikaystävän kaa ei onneks oo sitä ongelmaa, ku meiän juttu lähti kunnol käyntiin tän vuoden ekoista Halluista *plur* Mut kaikenlaiseen musaan tottuu ja oppii arvostaan jos se lähtee itestä. Eli avarakatseisuutta eikä pakkokeinoja.

Ja mulla itelläni lähti trancesta, mut nykyisin kaikenlainen konemusa uppoo hienosti *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

#74 • • yana Guest

yusu:
---
Jegguh:

---

spedecore pyh....

”Not everyone understands House Music. It's a spiritual thing, a body thing, a soul thing.”
-P

#75 • • -P

yana:
---
yusu:
---
Jegguh:

---

---

spedecore pyh....

”Not everyone understands House Music. It's a spiritual thing, a body thing, a soul thing.”

Now where I've heard that one before ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

iriil

#76 • • iriil
Se vie jonkun aikaa. mut on opetettu.
Entinen kämppis kuunteli ja se teki kuviksen töitään vain konemusa tahdissa. Ei muuten kuulemma löytyny inspiraatiota.

Sitten tuli vielä vastaan tuo konemusanalleni. Ja jossain vaiheessa vain huomasin että miehän taidankin tykätä tästä, kun niin mielellään kuuntelen.

Se tulee vähän itsestään ja salakavalasti jos on tullakseen.
Aziz Combat Fighter

#77 • • Aziz Combat Fighter
Onks tää trolli? Miks sun pitäs jotenki pakottaa se kuuntelemaan sun musaas? Ootko niin varma, et sun musas on parempaa ku sen, et ainoo mist on kiinni on se, et sun pitää jotenki kertoo se sille niin et se pienessä mielessään tajuaa? Jos se ei tykkää, se ei tykkää ja jos se joku päivä "opettelee" kuuntelemaan, se tekee sen tod. näk. siksi, että se on kiinnostunut susta ja haluaa jakaa sun kanssas asioita. Jos yrität puskea sitä sillä mentaliteetilla, että sun kuuntelemas musa on parempaa ku sen, oot juntti, elitisti ja epäkohtelias *plur*
Aziz Combat Fighter

#78 • • Aziz Combat Fighter

Renell:
katselin ku tyttö piti silmiä kiinni koko jatkojen ajan.. luulin et se nukkuu mut jälkeenpäin tajusin et sehän vaan fiilisteli sitä saundia koko ajan. tai mennä kunnolla kehon läpi

Mäki pidän silmiä kiinni kun päätä alkaa särkemään tai on muuten jotenkin fyysisesti epämukava olo *vink*
Howdy

#79 • • Howdy Oldie
Oon seukannu suomi humppaajan kanssa eikä haitannu yhtään sitä suhdetta .. ... . . .. .

--
Käpy vailla vertaa

Jussi Soro

#80 • • Jussi Soro choon!

Ana:
Onks tää trolli? Miks sun pitäs jotenki pakottaa se kuuntelemaan sun musaas? Ootko niin varma, et sun musas on parempaa ku sen, et ainoo mist on kiinni on se, et sun pitää jotenki kertoo se sille niin et se pienessä mielessään tajuaa? Jos se ei tykkää, se ei tykkää ja jos se joku päivä "opettelee" kuuntelemaan, se tekee sen tod. näk. siksi, että se on kiinnostunut susta ja haluaa jakaa sun kanssas asioita. Jos yrität puskea sitä sillä mentaliteetilla, että sun kuuntelemas musa on parempaa ku sen, oot juntti, elitisti ja epäkohtelias *plur*

Ja edelleen oon sitä mieltä, et paljon parempi, jos tyttöystävä ei tykkää konemusasta, pääseepä aina äijien kans radalle :)