Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,800 views

Esa

#561 • • Esa

martina, 31.1.2006 20:40:
oon itseasiassa monta kertaa miettinyt tätä asiaa *blush*, että minkä takia naiset pitävät juuri tätä bokseri-mallia seksikkäänä, mutta kaikki miehet vastustavat.*ding*

Oon havainnoinu, että asia on näin, mutta syy on edelleen hämärän peitossa.
Rubicon

#562 • • Rubicon

Sinza, 31.1.2006 20:37:

Ne pitää olla sellaset tiukat bokserit *kuolaa*, ei niissä löysissä ookaan mitään hohtoa... Ja sit vielä valkoset, aijai.. *vink*

komppaan sua tässä kohtaa kyl aivan täydellä teholla*vink*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

remotion

#563 • • Edited remotion nostatus guru

bokserit on just parhaat!! eikä missään nimessä saa olla ihonmyötäiset*eiei* mä en tiiä mitään epäseksikkäämpää miehen päällä kuin kireet ja lyhyet alushousut.*igor*

tuun sun uniis, painajaisiin!! :D jooh, no ei ne liian kireet saa olla mutta semmoset sanotaanko ergonomisesti istuvat? (tai seisovat?) *nauru* *vink*

oon itseasiassa monta kertaa miettinyt tätä asiaa *blush*, että minkä takia naiset pitävät juuri tätä bokseri-mallia seksikkäänä, mutta kaikki miehet vastustavat.*ding*

itse tykkään nykyään, ja tykännyt jo pitkästi vain ja ainoastaan _hyvin suunnitelluista_ boksereista!
lapsoisena en tykännyt, silloin oli mikkimalli ainoa oikea.

eli tässä vaihteeksi vastauksia naisi(/e)lle.. *ding*

edit: niin ja parhaat bokserit tekee eminence... IMHOKUMHO
martina

#564 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Esa, 31.1.2006 20:47:
---

---

no, itse vertaisin asiaa esim. siihen, että miellyttäisikö sinun silmääsi naisen päällä mieluiten "mammapöksyt" vai kauniit stringit? vaan, naisen silmässä se niukempi versio ei kelpaakkaan, halutaan nähdä boksereita. :)
Bellezaaa

#565 • • Bellezaaa Afrodite*

Sinza, 31.1.2006 20:37:

edit: lisätääs nyt kuva vielä aika täydellisestä miesten alushousumallista *kuolaa*

*kuolaa**plur*
just tällaset mustat tai valkoset on TOOSIII HOOT!
#566 • • infiana Guest

Esa, 31.1.2006 20:47:
---

---

Mikään ei oo niin hirveen näköstä ku semmoset pikkuhousumalliset miesten kalsarit... ne saa pyllyn näyttämään pieneltä ja omituiselta, ja ne on vaan tosi epäseksikkäät. Sit jos on vielä vähän mahaa, niin se korostuu semmosissa byysoissa. Ja on se ihan kiva kun on vähän lahjetta senkin takia että kulli ei myöskään korostu. Ei sitä voi selittää miks briefsit on kauheen näköset... Selittäkää mulle miks stringit on hyvän näköset naisen päällä vaikka ois mimmonen hyllyperse! Mun mielestä stringit näyttää hyvältä VAIN jos on tiukka ja mielellään treenattu pylly.
Esa

#567 • • Esa
Toi edellä oleva malli näyttää itse asiassa aika kivalta. Totesin juuri että mun bokseri-inho on syntynyt mielikuvasta väärän mallisia boksereita. Mut hei aina oppii. Kaupan kautta.
ezzy

#568 • • ezzy Droid-pappa

Elvirith, 12.1.2006 08:56:
Se on kovin kivaa istua rakkaan kanssa baarissa kyttäämässä tytsyjä ja pienellä huumorilla analysoida että kuka on nätti ja kuka ei ja kenessä on mitäkin vikaa. Se on ihan yleinen harrastus nykyään. *tirsk* *nauru*

Yleinen harrastus naisella, joka on sinut itsensä kanssa, loput yrittää tampata maan rakoon about kaikki muut naiset. Pienikin kehu jonkun toisen naisen ominaisuudesta (ei kuolaaminen siis), oli se sitten lauluääni tai mikä vaan, saa hirveän reaktion aikaan. Nähty ja koettu monet kerrat ja on todella ikävää kuunneltavaa.
mummoankka

#569 • • mummoankka

Emulator, 6.2.2004 13:42:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

kokeillaan kepillä jäätä...? *pepsodent* mut miksi...en osaa vastata... *nauru*
Snowie

#570 • • Snowie Ihku Hiutale

Infiana, 1.2.2006 09:31:
Selittäkää mulle miks stringit on hyvän näköset naisen päällä vaikka ois mimmonen hyllyperse! Mun mielestä stringit näyttää hyvältä VAIN jos on tiukka ja mielellään treenattu pylly.

Mä oon ihmetelly ihan samaa. *ding* Mikään ei ole nihkeämmän näköistä kuin löysien pakaroiden väliin uppoava naru. *eiei*
vuokko

#571 • • vuokko
Omalla murullani on kieltämättä sen verta pinkee kroppa ja pakarat että hänelle edellä olleen kuvan CK trump -malli vain on "the only" -ja valkeana kiitos

Stringeistä...jeps.. kun narut "uppoaa" ..on omakin viehätys jokseenkin katkolla peilin edessä.. ei kun ylös ja ulos ja hyllyvät pois

Ja miks sitten niin usein olen saanut ihan vaan reippaasta vilpittömästä kaveeraamisesta ihan väärää vastakaikua? mulla on oma muru ja enkä ole mielestäni hakenut muita ohelle vaan ihan muuten vaan saatan olla jostain mielenkiintoisesta ihmisestä kiinnostunut, esim just joku joka säteilee sellaista hyväntuulisuutta kun hänellä on elämäntilanne hyvin ja tasapainossa.
Pitäisikö keskustelu aloittaa " minä seurustelen vakavasti tahollani ja haluan jutella kanssasi muuten vain ja todistan rehellisyyteni mainitsemalla murustani kaikessa jos vain jonkin aasinsillan keksin. on ollut aurinkoista täällä MEILLÄ itävantaalla, ai espoossa kans? mielenkiintoista..."
---tai sitten ehkä flirttailla hieman, senhän on todistettu virkistävän positiivisesti ja kohottavan itsetuntoa kun se on sopivan harmitonta ja puhuahan voin vain omasta puolestani, yksityiselämäni ei kait kuitenkaan ole se mistä ensimmäiseksi keskustellaan
--on tietty tahdikasta ihan ohimennen vaikka mainita kumppanistaan mikäli ei ole varma ymmärsikö vastapuoli että ihan neutraalieissa merkeissä jne.
Flirtatessa kait se "mukamas viaton kosketus" on se rajan ylitys jolloin vaikka olisit kuinka puhua pulputtanut tuntitolkulla murustasi, annant ymmärtää että haet jotain muutakin kuin vain juttuseuraa.. ja tässäkin taas sitten onkin koetuksella toisenpuolen ymmärrys siitä mikä on sitä oikeasti vilpitöntä, ja mikä... tarkoituksellista..
paljonkin vastaikkaisen sukupuolen kanssa kanssa "vehdannut" spottaa tuon hienon veteen piirretyn viivan *joo*

ja sitten tämä muitten mimmien kommentointi.. kieltämättä kun toisinaan naisten vessassa saa sellaisia nenänvartta pitkin laskeutuneita katseita niin juu... tulee jupistua itsekseen tai kaverilleen.. mutta myös ihan kehuttua kans kun on ollut aihetta.. tosin en ole enää vuosiin uskaltanut sanoa aitoja kehuja esim ulkonäöstä tai tanssitaidosta suoraan kun se on kutakuinkin aina ymmärretty vääriin, sidukka on lentänyt, kynnet viuhuneet ja sihinä käy kuin uhatulla pantterilla,, jaiks...

mut juu..

olkoonkin että naisten logiikka on sumeaa niin on miesten pimeää...*ding*
hallucinogen

#572 • • hallucinogen Edain

Elvirith, 13.2.2006 09:38:
Mä oon ihmetelly ihan samaa. *ding* Mikään ei ole nihkeämmän näköistä kuin löysien pakaroiden väliin uppoava naru. *eiei*

Joo ei ne ole seksikkäät jonkun hehtaariperseen päällä mutta miksi naiset sitten pitää jos muoto ei anna myöten? =)

--
pikku-*possu*

vuokko

#573 • • vuokko

hallucinogen, 13.2.2006 16:19:
---
---

Joo ei ne ole seksikkäät jonkun hehtaariperseen päällä mutta miksi naiset sitten pitää jos muoto ei anna myöten? =)

miks äijät sitten sitkeesti pistää ne kuluneet kalsarit vaikka kuinka suorasti ja epäsuorasti olet ilmaissut niitten olevan lähes terapiatunteja aiheuttava turn off...*poks*
hallucinogen

#574 • • hallucinogen Edain

vuokko, 13.2.2006 16:30:
miks äijät sitten sitkeesti pistää ne kuluneet kalsarit vaikka kuinka suorasti ja epäsuorasti olet ilmaissut niitten olevan lähes terapiatunteja aiheuttava turn off...*poks*

Koska miehet tietää, että jostain se nainen nalkuttaa kuitenkin niin annetaan edes aihe ;) No onneks mulla ei oo reikäsiä kalsareita *nauru*

--
pikku-*possu*

vuokko

#575 • • vuokko

hallucinogen, 13.2.2006 16:41:
---
---

Koska miehet tietää, että jostain se nainen nalkuttaa kuitenkin niin annetaan edes aihe ;) No onneks mulla ei oo reikäsiä kalsareita *nauru*

voisko tota sitten soveltaa niin että kun on niitä päiviä että äijä käy hermoille teki hän mitä vaan niin pistää ne stringit hehtaariperseensä päälle ja ikään kuin liputtaisi messagen; EI TÄNÄÄN!*pepsodent*
hallucinogen

#576 • • hallucinogen Edain

vuokko, 13.2.2006 16:49:
voisko tota sitten soveltaa niin että kun on niitä päiviä että äijä käy hermoille teki hän mitä vaan niin pistää ne stringit hehtaariperseensä päälle ja ikään kuin liputtaisi messagen; EI TÄNÄÄN!*pepsodent*

Nyt on olympialaiset, ei sitä ees ehdi ajatella jotain niin turhanpäiväistä kuin seksi ;)

--
pikku-*possu*

#578 • • -Loyal- Guest
Mum mielipide kyl tohon naisten stringi juttuun on, et ne on ihan siistit, mutta ei mun mielestä seksikkäät.
Jokapuolella on stringejä ja ne näyttää kaikki ihan samalta jo.
Mielestäni naisella bokserimalliset housut missä on vaikka pitsireunus on helvetin seksikkäät. Niissä näyttää pieni muodoton kauniilta ja myös vähän leveempikin kauniilta., myöskin luulis että ne on tuhat kertaa mukavammat päällä, kuin stringit. En ymmärrä muutenkaan kyllä tätä nykyajan touhua, et miteä vähemmän päällä, sen seksikkäämpää?? Mun mielestä on paljon seksikkäämpää, kun nainen pukeutuu arvokkaasti ja tyylikkäästi. Se on todella HOT! Ei se että on on stringit ja rintsikat ja niiden päällä joku läpinäkyvä ohut vaatekappale.
Lenita

#579 • • Lenita

hallucinogen, 13.2.2006 16:19:
---
Elvirith, 13.2.2006 09:38:

---

Koska stringeistä ei näy saumat rumasti housujen läpi niin kuin tavispikkareista.

--
^_____________^

vuokko

#580 • • vuokko

Lenita, 13.2.2006 17:17:
---

---

Koska stringeistä ei näy saumat rumasti housujen läpi niin kuin tavispikkareista.

*hymy* so true...