Omalla murullani on kieltämättä sen verta pinkee kroppa ja pakarat että hänelle edellä olleen kuvan CK trump -malli vain on "the only" -ja valkeana kiitos
Stringeistä...jeps.. kun narut "uppoaa" ..on omakin viehätys jokseenkin katkolla peilin edessä.. ei kun ylös ja ulos ja hyllyvät pois
Ja miks sitten niin usein olen saanut ihan vaan reippaasta vilpittömästä kaveeraamisesta ihan väärää vastakaikua? mulla on oma muru ja enkä ole mielestäni hakenut muita ohelle vaan ihan muuten vaan saatan olla jostain mielenkiintoisesta ihmisestä kiinnostunut, esim just joku joka säteilee sellaista hyväntuulisuutta kun hänellä on elämäntilanne hyvin ja tasapainossa.
Pitäisikö keskustelu aloittaa " minä seurustelen vakavasti tahollani ja haluan jutella kanssasi muuten vain ja todistan rehellisyyteni mainitsemalla murustani kaikessa jos vain jonkin aasinsillan keksin. on ollut aurinkoista täällä MEILLÄ itävantaalla, ai espoossa kans? mielenkiintoista..."
---tai sitten ehkä flirttailla hieman, senhän on todistettu virkistävän positiivisesti ja kohottavan itsetuntoa kun se on sopivan harmitonta ja puhuahan voin vain omasta puolestani, yksityiselämäni ei kait kuitenkaan ole se mistä ensimmäiseksi keskustellaan
--on tietty tahdikasta ihan ohimennen vaikka mainita kumppanistaan mikäli ei ole varma ymmärsikö vastapuoli että ihan neutraalieissa merkeissä jne.
Flirtatessa kait se "mukamas viaton kosketus" on se rajan ylitys jolloin vaikka olisit kuinka puhua pulputtanut tuntitolkulla murustasi, annant ymmärtää että haet jotain muutakin kuin vain juttuseuraa.. ja tässäkin taas sitten onkin koetuksella toisenpuolen ymmärrys siitä mikä on sitä oikeasti vilpitöntä, ja mikä... tarkoituksellista..
paljonkin vastaikkaisen sukupuolen kanssa kanssa "vehdannut" spottaa tuon hienon veteen piirretyn viivan
ja sitten tämä muitten mimmien kommentointi.. kieltämättä kun toisinaan naisten vessassa saa sellaisia nenänvartta pitkin laskeutuneita katseita niin juu... tulee jupistua itsekseen tai kaverilleen.. mutta myös ihan kehuttua kans kun on ollut aihetta.. tosin en ole enää vuosiin uskaltanut sanoa aitoja kehuja esim ulkonäöstä tai tanssitaidosta suoraan kun se on kutakuinkin aina ymmärretty vääriin, sidukka on lentänyt, kynnet viuhuneet ja sihinä käy kuin uhatulla pantterilla,, jaiks...
mut juu..
olkoonkin että naisten logiikka on sumeaa niin on miesten pimeää...