Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,802 views

dj SäPi

#341 • • dj SäPi Team FFF, allstars
Tytöille : Onko se sen koko, paksuus vai korvien väli(ssä)..?

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

inka

#342 • • inka juppihippireivaaja

dj SäPi:

Haluutsä niinku rehellisen vastauksen vai... *nauru*
dj SäPi

#343 • • dj SäPi Team FFF, allstars
Jep...!

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

#344 • • greenie Guest
Miks se on sitä, eikä seksiä?
Lost-Soul

#345 • • Lost-Soul los pallos

greenie:
Miks se on sitä, eikä seksiä?

Mitäs se sano sulle?
Mitäs seksi sano sulle?

Ehkä toi jälkimmäinen ei kuulosta hirveen hyvältä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

dj SäPi

#346 • • dj SäPi Team FFF, allstars
niinpä, siinäpä se...

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

#347 • • greenie Guest

Lost-Soul:
Mitäs se sano sulle?
Mitäs seksi sano sulle?

Ehkä toi jälkimmäinen ei kuulosta hirveen hyvältä.

Kuulostaa! :)

Kyl aikuisten ihmisten pitäis kyetä puhuu muustakin kuin siitä - sillai.
jansku=p

#348 • • jansku=p sheikkeri

siveys:
miksi meikkaatte?
miksi käytätte liian pieniä vaatteita?
miksi te rakastutte renttuihin?
miksi teidän merkkipäivänne pitää muistaa?
miksi te olette niin ilkeitä manipuloijia?

..miksi? :)

Meikkaan koska se saa olon ehkäpä vähän itse varmemmaksi, mutta voin toki lähteä ulos ilmankin meikkiä, aina ei jaksa panostaa ulko näköön

Liian pienet vaatteet..Noh, kun kiloja tulee lisää ja vaatteet jää pienix*nauru*..joku tosi magee vaate saattaa joskus eksyy päälle vaikka ois joutanu kirppikselle jo muutama kilo sitten

Suhteessa pitää olla säpinää, ja renttujen kanssa sitä riittää enemmän..liian kilttien poitsujen kaa elämä tylsää.....Mä tarvin ainakin yhden kunnon riidan kuukaudessa..Ja en itsekkään mikään enekeli ole*piru*..tarviin jonkun joka saa pidettyä mut kurissa.Välillä pitää mennä huonosti suhteessa että sitten osaa arvostaa sitä kun menee hyvin..tai jotain*joo*

Mun merkkipäiviä ei tartte muistaa, tai jos pitää niin kyllä muistutan ajoissa, sitten jos unohtaa muistuttamisen jälkeen...siitä ei hyvä seuraa

Mä en ainakaan manipuloi, omasta mielestä ainakaan..*hihu*

Ja aikasempaan keskusteluun..Miksi naisia ei paneta krapulassa...KYLLÄ PANETTAA..ja selvinpäin ja kännissä...aina valmis*nauru*

PS. taudit vessasta...Kaverilta kuullut että aivan mahdollista..Sairaanhoitaja, joten kai asiasta tietää enemmän..En tosin ole kuullut että kukaan tuttu ois vessasta tautia saanut

Ja näin yleisesti,mä tiedän olevani vaikee tapaus, mieli muuttuu joka viides minuutti..miksi?..en tiedä..Jos joskus joku mua kestää niin että saa oikeen suhteen aikasex,on kyllä suoranainen ihme..Mutta tällä hetkellä en kaipaa muuta kun ihmisen joka kestää mua yhden illan sillon tällön kunnon puuhastelujen merkeissä*vink*

--
Everything looks bad if you remember it

darkfr

#349 • • Edited darkfr d:play
itseasiassa en oo oikein samaa mieltä ton "miehet ovat tyhmiä ja naiset vaikeita" idean kanssa. eiköhän se ole aika tapauskohtaista sukupuolesta riippumatta minkälainen henkilö on kyseessä.
tuossa ehdin äsken miettiä mielenkiintoista asiaa, että useimmista tapaamistani ihmisistä Nimenomaan naiset ovat olleet selkeästi tyhmempiä (en halua kuitenkaan yleistää missään
nimessä, tämäkin johtunee vain siitä että olen tavannut useimmiten tyhmiä naissukupuolen edustajia),
toisaalta em. tyhmyys on ollut sellaista "standardi-dorka" linjaa, kun taas ne pahimmat idiootit
on kyllä sitten miesten puolelta.

toisaalta olen luonteeltani ironinen paskapää joka katsoo alas lähes kaikkia, joten ehkä
vika on sittenkin minussa ja omahyväisyydessäni.

--
4/4

kap-pu

#350 • • kap-pu the amazing suction cup boy

greenie:
---
KarriN:
olen mukana miesten hormonaalisen ehkäisykapselin blabla

---

Kuulostaa jotenkin oudolta. Testosteroninhan pitäisi lisätä siittiöiden tuotantoa, kaikkien muiden vaikutusten lomassa. Annetaanko noi piikit hauikseen, pakaraan vai minne?

En ehkä itse lähtisi kokeilemaan. Jotenkin ajatus ylimääräisestä testosteronista ei kuulosta kauhean houkuttelevalta.

Lääke ehkäisee siis sen rauhasen tms toimintaa, joka aikaansaa sekä siittiöiden, että testosteronin tuotantoa. Tästä seuraa tietenkin testosteronivaje, joten kyse ei ole "ylimääräisestä" testosta. Ja pakaraan tyrkätään.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

extramppa

#351 • • extramppa hengailija

dj SäPi:

Ei ainakaan koko, koska hyvä seksi on niin paljon muutakin kuin iso vehje. Taidot on hyvässä asemassa, koska kukapa pelkästä edes-takaisin nytkyttelystä nauttisi (tai tietysti joku voi saada kiksit siitäkin). Henkilökohtaisesti voin ilmoittaa suurimmaksi tekijäksi omat tunteet kumppania kohtaan ja keskenäinen luottamus.*hali*
Eli mä äänestään vipaa kohtaa: korvien välissä!
dj SäPi

#352 • • dj SäPi Team FFF, allstars

extramppa:
---
dj SäPi:

---

Ei ainakaan koko, koska hyvä seksi on niin paljon muutakin kuin iso vehje. Taidot on hyvässä asemassa, koska kukapa pelkästä edes-takaisin nytkyttelystä nauttisi (tai tietysti joku voi saada kiksit siitäkin). Henkilökohtaisesti voin ilmoittaa suurimmaksi tekijäksi omat tunteet kumppania kohtaan ja keskenäinen luottamus.*hali*
Eli mä äänestään vipaa kohtaa: korvien välissä!

Seksi..?
Enhän minä seksistä puhunutkaan...

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

extramppa

#353 • • extramppa hengailija
No onneksi edes toinen meistä, niin tulipahan kerrottua*vink*
dj SäPi

#354 • • Edited dj SäPi Team FFF, allstars
Niinpä... söpöä kuitenkin, tai jotain..*blush*

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

Steven Hoaks

#355 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

jansku=p:
-clip-

Kuulostaa monin paikoin täydelliseltä naiselta *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

lunake

#356 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Puistokemisti:
---
Uhuu:

-kysykäämitävainkylläuhuuvastaa

---

Kaikki tytöt joitka tunnen sanoo aina että kuinka ihana olen ja että joku saa musta tosi hyvän poikaystävän.

Miksi ne eivät seurustele sitten mun kanssa?

[muokattu 6.2.2004 20:10]

Vaihtoehtoja:

A) Tytöt "kaunistelevat" ihanuuttasi koska eivät halua pahoittaa mieltäsi kertomalla koko totuutta ihanuudestasi
B) Tytöt sanovat sinun olevan ihana mutta eivät itse tunne vetoa sinuun. He tajuavat sen, että olet loisto hemmo, mutta kumminkin sinusta puuttuu se jokin joka saisi heidän sukat pyörimään jaloissa
C) Ehkä vain et ole tavannut sitä oikeaa tyttöä/oikeita tyttöjä jonka/joiden mielestä olet potentiaalista poikaystävä ainesta
D) Kysy itse suoraan tytöiltä mikä mättää, miksi he eivät halua seurustella kanssasi

*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

#357 • • Edited ALIEN Guest
mitä luulette, että sinkku miehen mielessä liikkuu kun hän alkaa tekee tuttavuutta kauniin ja muutenkin miellyyttävän naisen kanssa? Onko taka-ajatuksia vai ihan pelkällä puhtaalla kaverilinjalla, eikä edes toivo ettei se "kaverisuhde" johtaisi mihinkään suurempaan?
John

#358 • • John Lauma

GoA:
Siis meillä miehillähän on todella yksinkertaiset putkiaivot

Juuri näin. Miehen aivoissa ajatus menee paikasta A paikkaan B suoraa putkea pitkin. Naisen aivot ovat kuin tippaleipä: mennään sinne sun tänne ja ympäri ja ylös ja alas, ja silti päädytään aina vaan samaan pisteeseen takaisin.

*vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Juhgu

#359 • • Juhgu Virnistelijä
Voisitteko te lopettaa sen ainaisen juoruamisen? Inhottaa kuulla tehneensä asioita joita ei ole tehnyt.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

#360 • • ALIEN Guest

Juhgu:
Voisitteko te lopettaa sen ainaisen juoruamisen? Inhottaa kuulla tehneensä asioita joita ei ole tehnyt.

vääristelyäkö meinasit? *poks*