2 kuukautta aikoinaan kokeilin, mutta eieiei*eiei*
Samaisesta syystä, en tahdo kehooni päivittäin mitään hormooneja, joilla voi olla vaikutuksia käyttäytymiseeni. Ja onhan niissä monia muitakin riskejä..
Kun asia on tullut puheeksi, omalla kohdallani miehet on "hyväksyneet" asiat paremmin. Tyttökaverit äimistelee "mitä? et syö pillereitä? miten sä voit harrastaa seksiä?!?"
no öö... pillullani?
hei bit offtopic, mutta asiaa sivuten kuitenkin, mikä on kestävin kortsu-merkki markkinoilla, oma albert ku tuppaa pistää aktin aikana paskaks paketillisen kortsuja, enkä kumminkaan haluaisi luopua siitä (albertista)... kyllähän noita kortsuja voipi paketin verran kyllä käyttää, mut eikö koko homman idea ekäisyn kannalta mee niinku samalla vähän metsään... ?? sitäpaitsi ei oo mitään niin epäeroottista ku koko ajan asentaa uutta sultaania nahkafagottiin
pitää kai tyytyä sitte pistää paljaana
*ampuu itseään jalkaan*
En mäkään oo huomannut et pillerien syönnistä olis ollu mitään haittaa... Jos jotain raivareita tulee, tai muuten vaan ne alkaa vaikuttaa tunnettiloihin yms, niin sit pitää vaihtaa merkkiä....
Rx:
hei bit offtopic, mutta asiaa sivuten kuitenkin, mikä on kestävin kortsu-merkki markkinoilla, oma albert ku tuppaa pistää aktin aikana paskaks paketillisen kortsuja, enkä kumminkaan haluaisi luopua siitä (albertista)... kyllähän noita kortsuja voipi paketin verran kyllä käyttää, mut eikö koko homman idea ekäisyn kannalta mee niinku samalla vähän metsään... ?? sitäpaitsi ei oo mitään niin epäeroottista ku koko ajan asentaa uutta sultaania nahkafagottiin
*ampuu itseään jalkaan*
Hohohohoh!
Repesin ensimmäistä kertaa tällä viikolla ääneen jollekin webistä lukemalleni. Kiitoksia, rehtori. Valitettavasti kysymykseesi mulla ei ole vastausta, mutta tuolla vaatekaapissa on parikymmentä Sultania, jotka menevät vanhaksi jos joku ei niitä käytä. Ne mä voin siis lahjoittaa ainakin fiksaamaan ton sun ongelmasi aiheuttamia eittämättä huomattavia taloudellisia menetyksiä.
Rx:
*ampuu itseään jalkaan*
Durex Avanti. Mä en suostu itekkään käyttää mitään muuta. Mut niitten pitäs kestää ydinsota. Perkeleen kalliita vaan...
Repesin ensimmäistä kertaa tällä viikolla ääneen jollekin webistä lukemalleni. Kiitoksia, rehtori. Valitettavasti kysymykseesi mulla ei ole vastausta, mutta tuolla vaatekaapissa on parikymmentä Sultania, jotka menevät vanhaksi jos joku ei niitä käytä. Ne mä voin siis lahjoittaa ainakin fiksaamaan ton sun ongelmasi aiheuttamia eittämättä huomattavia taloudellisia menetyksiä.
Itse lopetin muutama kuukausi sitten kun alkoi tympiä hormoonien napsiminen, mutta eipä ainakaan tähän mennessä ole mitään myönteisiä vaikutuksia ainakaan selkeästi tullut esiin, oikeastaan vaan yksi huono - kauheat kuukautiskivut :( En haluaisi kovin mielelläni niitä uudestaan alkaa syömään, mutta eipä tässä oikein muu auta, kivut on sen verran kamalat ilman niitä, ja poikakaverikin suhtautuu aika nihkeästi pillerittömyyteen...
Rx:
*ampuu itseään jalkaan*
Voi voi, tuo on kuule se hinta mikä on maksettava tyylikkyydestä. On tehtävä valinta sen välillä, että haluaako ennemmin omistaa haaroissaan jotain kimaltelevaa, joka on takuuvarmasti saunailtojen suurin puheenaihe vaiko jotain toimivaa ja aidosti funktionaalista, kuten aktikelvollisen suvunjatkamisvälineistön.
Eikös sitä albertia saisi repäistyä vex siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa kunnolla tohinoimaan? Tai sitten verhoat sladdisi sellaisella muutaman sentin paksuisella lateksikerroksella. Luulisi partnerinkin olevan tyytyväinen kun miehellä piisaisi kestokykyä moneksi tunniksi. *iihhih*
Kerrohan, armas RX, tuosta albertista lisää, oon utelias kun kaverini esitteli sellaista minulle. Eikös sillä ole paljaaltaankin vähän paha tehdä mitään penetraatioon liittyvää? Eikös sellainen kylmä metalli tunnu vähän inhalta tästä impaletettavasta osapuolesta? Entä jos partnerilla on nikkeliallergiaa?
... taas menee työpäivä tehokkaasti udellessa ja oppiessa uutta miesten alapääasioista.
Kirsikka:
--- greenie:
Miten suhtaudutte pillereihin?
---
Itse lopetin muutama kuukausi sitten kun alkoi tympiä hormoonien napsiminen, mutta eipä ainakaan tähän mennessä ole mitään myönteisiä vaikutuksia ainakaan selkeästi tullut esiin, oikeastaan vaan yksi huono - kauheat kuukautiskivut :( En haluaisi kovin mielelläni niitä uudestaan alkaa syömään, mutta eipä tässä oikein muu auta, kivut on sen verran kamalat ilman niitä, ja poikakaverikin suhtautuu aika nihkeästi pillerittömyyteen...
Pillerit on ehkä maailman ankein asia kyllä. Oma kulta popsi niitä, mutta sivuoireet olivat niin perseestä, että piti lopettaa ja laittaa hormonikierukka ja sen jälkeen elämä on kukoistanut.
Käyttäisin jos muistaisin popsia joka päivä ja viä samaan aikaan.
Voihan elämä ja kevät. Mulla on ollut 1,5 vuotta kapseli kädessä (kolmen vuoden kapseli) ja ny siitä näyttä loppuneen hormonit. Tai siis sen nykyisin tuottama hormonimäärä ei ole riittävä. Tällä hetkellä kärsin kolmet kuukautiset kuussa. Jee. Lekuri sano ottavansa kapselin pois, mutta nyt mua rupes pelottaan että mites mun mielelle tapahtuu. Olen käyttänyt lähes yhtäjaksoisesti viiden vuoden ajan jotain hormoniehkäisyä ja jos nyt se lopetetaan, muutunko ihan erilaiseksi. Tai siis olenko elänyt hormonihumalassa viimeiset viisi vuotta? Itse en varmaankaan tule huomaamaan eroa, mutta jos muutosta käyttäytymisessäni syntyy siitä kärsivät läheiset ihmiset.
Toisaalta harmittaa sekin, että joudun luopumaan niinkin helposta ehkäisytavasta kuin kapseli. Mutta en kyllä jaksaisi enää yhtäkään kuukautta tällaisessa verihöykytyksestä.
On tämä elämä sitten monimutkaista. Kai siksi niin mielenkiintoista.
Kirsikka:
Naisten kuuluu kärsiä! *juonittel*
Olin 14v kun terkkari suositteli mua alottamaan pillerit kipujen takia. Järjetöntä..
Kyllä ne kivut saa pois muillakin lääkkeillä, älkääkä nyt tytöt sanoko et "sulla ei satukkaan niin paljo ku mulla!"
Ja jos et halua syödä pillereitä niin poikakaverilla ei pitäs olla yhtään mitään sanottavaa siihen, vaikka seksi yhteinen asia onkin. Kyllä niitä keinoja on monia!
Eihän myönteisiä vaikutuksia lopettamisen jälkeen välttämättä huomaa ollenkaan, mutta kylhän siinää pienenee jotkut sairausriskit jne.. ja jos elimistö on tottunut pyörimään niillä hormoneilla pitkään (n.10 v?) niin raskaaksitulo voi olla hyvinkin vaikeeta.
byöh, hormooneja..