nickit

511 posts, 26 pages, 216,405 views

dirtyface

Posts: 344

#81 • • dirtyface rok.
Tää nimi liittyy Van Halen -hardrock yhtyeeseen. Jossain kappaleessa vissiin on.. Mut joskus oisin halunnut olla yhessä VH-forumissa dirtyfacedkid mut se oli jo varattu. Nyt päätin sitten ottaa sen tänne. Vaikka ei se oikeestaan mitenkään liity muhun. Mut otin sen nickiksi ku kuulosti alussa niin hienolta*nauru*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Fakiiri

Posts: 462

#82 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Fakiiri tuli joskus kun fileerasin kalaa ja joku kehui fakiiriksi siinä hommassa *iloinen*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Texx

Posts: 650

#83 • • Texx ^_^
Olin joskus jossain vuonna yks ja kaks. princes texx. sit pari vuotta sen jälkeen aloin irkkaamaan. ja sitten en millään keksiny nikkiä. ja päähän tuli texx. oisin täälläkin texx. mut entajuu. jotenkin vaan laitoin teks *hih*

--
*piis*

She

Posts: 717

#84 • • She
She. Ei tarinaa. Se mä olen ollut kaaaaauan. Ja toisaalta mä kyllä teen kamalasti kaikkea millä ei ole oikeestaan mitään syytä tai tarkoitusta*iloinen*
Syder

Posts: 2,255

#85 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Tietokonepelin randomgeneraattori löi tommosen nimen nenän eteen ja meikä ihastu siihen. Se vieläpä kuulostaa hyvältä oikein lausuttuna ja siinä on sitä jotain niinkuin minussakin *nauraa*.

--
Divida et impera.

Tapi

Posts: 1,437

#86 • • Tapi Dreamstate
Tapi on lempinimi, oikea nimi on Tapani. T on sukunimen eka kirjain....
*super*
Dun

Posts: 17

#87 • • Dun Uninen halinalle.
Minulla on tämä dun ollut jo parisenvuotta käytössä ja se juontaa juurensa kirjainten satunnaisgeneraattoriin...

--
Grrr... Ja letti pystyyn!

Ant

Posts: 1,351

#88 • • Ant africant
mun nicki juontaa juurensa kaukaa Englannista, jossa britit ei osannu lausuu koko nimeeni ja lyhensi sen tollaseks. Idiots! ;) Noh, animal mikä animal, mut enpä nyt tiiä muurahaisesta...

-ant- *ökkö*

--
...antwillalwaysbewithyou...

Mark

Posts: 7,311

#89 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mistäköhän mun nickki juontaa juurensa, haha *nauraa* Mark el zein? Marky Mark?! Ääh, hörhö mikä hörhö..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

xybo

Posts: 1,100

#90 • • xybo meeple!
kei:

mistäs olet oman aliaksesi keksinyt? yrititkö hio'a jotain tosi khuulia vai valitsitko jotain mahd. typerää?



Vuonna x. kun aloin tekemään musaa, piti keksiä
joku übersiisti nikki. Noh päädyin, että hui..
cyborg ois jees. semmonen kunnon "tappajarobo",
mutta semmosia olikin jo vaikka kuinka purkeissa
(siihen aikaan netti ei ollu vielä niin kovassakäytössä,
pirun hitailla modeemeilla).

Noh sitten ajattelin eli whatthehell.. laitetaan eka x:ks..
niitä ei ollu liikaa. eli xyborg. sitä käytinkin aika monta
vuotta jopa irkissäkin, sain kuitenkin "riittävästi"
vittuilua tuosta (*ylläri*) niin se tippu xybo:ksi..
nyttemmin ksypo (suomalaisittain ju sii)

siinä tarina lyhyesti.

-- xybo
Lounge_Lizard

Posts: 901

#91 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Pulp oli liian lyhyt, Divine Comedy liian jotain. Ziggy liian androgyyni ja Jarvis liian kulunut. Sitten ajattelin että "mikä minä olen?" ja vastauksen näkee nickistä. Tai sitten vain kopsasin sen eräältä musa sivulta. Kuka tietää???

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Tiril

Posts: 82

#92 • • Tiril
Tiril on yllättäen poimittu kirjasarjasta nimeltä Noitamestari, jossa liikutaan muinaisaikojen islannissa ja tottakai, noidutaan... Tiril ei ollut noita vaan noitamestariin rakastunut sinnikäs pieni, nuori ja elämän kolhima tyttönen joka rakkaudellaan ja myötätunnollaan onnistui selviämään yli monien ongelmien...

Ja jostain kumman syystä samaistuin neitoseen niin (liekö tuo sitten samalainen ehkä hieman naiivi elämänasenne ja ruusuisten lasien läpi elämän katselu?) , että nappasin nimen omakseni...

Sepä tuli lyhyesti ja ytimekkäästi. :)

--
*plur* you all!

POSER

Posts: 800

#93 • • POSER Wimp and Poser
Kertoo täysin mikä mä olen, pelkkä Poser ja isolla tietty että herättää varmasti huomion *hymy*

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#94 • • kode Guest
lounge_lizard:

Pulp oli liian lyhyt, Divine Comedy liian jotain. Ziggy liian androgyyni ja Jarvis liian kulunut. Sitten ajattelin että "mikä minä olen?" ja vastauksen näkee nickistä. Tai sitten vain kopsasin sen eräältä musa sivulta. Kuka tietää???



tai sitten ne tietokonepelit kuitennii vaikuttaa kasvavaan lapseen;)
tjevu: leisuresuit larry in the land of lounge lizards
Lounge_Lizard

Posts: 901

#95 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
kode:



tai sitten ne tietokonepelit kuitennii vaikuttaa kasvavaan lapseen;)
tjevu: leisuresuit larry in the land of lounge lizards



No mä pelasin vaan nintendoa*ökkö*

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Avatar
#96 • • flaming june Guest
BT *hymy*
Grimsmeer

Posts: 39

#98 • • Grimsmeer
Grimsmeer ei ikävä kyllä ole oma keksintö... Pöllin sen laillisesti erään pelin hahmolta *pahis*. Ei tuo mitenkään cool ole, mutta kun muistuttaa oikeaa nimeäni niin perkeleesti *vink*

--
To cease smoking is the easiest thing. I ought to know. I've done it a thousand times. Mark Twain (& Grimsmeer)

FreeFall

Posts: 2,256

#99 • • FreeFall music addict
mun alias on tullut siitä kun tota yhe kaverin kanssa esiinyttiin pukkeina Future Planetissa ja sen jälkeen ku ilmestyin tänne niin se oli ainut joka sitten ponnahti mieleen...*hih*
Eipä sen ihmeellisempi tarina...

--
Lintuperspektiivi

Alex

Posts: 244

#100 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Lyhennys mun nimestä (Alexei).. *heiii*

[muokattu 25.1.2003 08:48]

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*