nickit

511 posts, 26 pages, 216,397 views

henkka

Posts: 4,973

#61 • • henkka
no nyt mä vaihdoin mun nickin omaan nimeen... tai lempinimeen..
Mnj

Posts: 174

#62 • • Mnj Mönjä
Avernian:


Planescapessa Avernus on Helvetin ensimmäinen taso.



*nauraa*



Mnj on lähtösin jostain kaverin kolme vuotta sitten keksimästä oudosta läpästä jota mä en oo oikee vielläkää älynny, mutta on sitten jäännyt roikkumaan.

Mönjä nicki on taas lähtösin Jannelta jonka hän keksi Hesperiassa, olessaan erittäin kiitettävässä humalatilassa.

Koska Mönjä on helpompi lausuu kuin Mnj, niin otin sen sitten vakio käytöön ja pyrin esittäytymään klubituslaisille sillä nimellä

Oikealta nimeltäni olen Joni, mutta eipä tuolla juuri ole väliä millä nimellä mua kutsutaan, Mönjä tai Joni käy yhtä hyvin.


-Mönjä-

[muokattu 3.1.2003 18:33]

[muokattu 3.1.2003 18:34]

[muokattu 3.1.2003 18:35]

--
Dead to the world. Alive for the journey.

S-T

Posts: 1,195

#63 • • S-T Pieni
Moi, olen Sini-Tuulia. Keksi itse loput *hih*

BlueWind-nick ollut käytössä ircissä vuodesta -96 ja on käyttäjätunnukseni about joka paikassa - välillä kyllästyttää, mutta on se nick jo mulle niin rakas, etten varmaan ihan piakkoin tule vaihtamaan *pihkassa*

--
Pieni on kaunista.

_niXon_

Posts: 52

#64 • • _niXon_
Joskus pienenä mua kutsuttiin nikeksi yms. Siitä sitten väänsin Nixon nimen ku katsoin ensimmäiset salaiset kansiot ni oli aivan välttämätöntä lisätä nimimerkkiin äxä *nauru* Lähinnä nykyään _niXon_ irkkinimenä ja Nixon pelinimenä (kaikki pelit mihin saa ängettyä oman nikkinsä *hymy*).

--
Abloo ingleesioo

Andy Braun

Posts: 646

#65 • • Andy Braun housebase
nimi dj nimestä joka taas on tullut antista ja hajonneesta sähköhammasharjasta..... *nauru*
Late

Posts: 3,441

#67 • • Late team Lasse
Mun nickki on *yllätys, yllätys* mun lempinimi. *ding*
r0n

Posts: 2,258

#68 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Late:

Mun nickki on *yllätys, yllätys* mun lempinimi. *ding*




Joo niin munki*hih*

--
6er reihe

Avatar
#69 • • kode Guest
oiskohan ollu joku bändikaveri takavuosina kun alko kutsumaan mua kodeksi. varmaan kun on kode koistinen nii piti sit olla kode koskinenki. evm.
sitten se vaan otti ja jäi niinku kaikki enemmän tai vähemmän ärsyttävät lisänimet yleensäkin.
Hexa

Posts: 98

#70 • • Hexa Toimittaja
Dorka:

Oma nick tuli sekottamalla omat nimikirjaimet (Oka) ja samalla ehkä "silloin" (10 vuotta sitten) tai vieläkin "dOrKA" kuvastaa hyvin minua... *nauraa*

[muokattu 2.1.2003 03:46]



Miten niin tai vieläkin...? *täh* Vahvistaisin sanan vieläkin, eipäs nyt kaunistella tosiasioita poika hyvä... *joo*

[muokattu 7.1.2003 16:39]

--
24 / 7

Avatar
#71 • • Dorka Guest
Hexa:

Miten niin tai vieläkin...? *täh* Vahvistaisin sanan vieläkin, eipäs nyt kaunistella tosiasioita poika hyvä... *joo*



Heh, äläs nyt poika prkl. mä yritän jotenkin luoda suht inhimillistä kuvaa mun tosi dorkan nickin takia ja sit sä tuut ja pilaat kaiken... *dissaa* Ei hemmetti! *hih*

Muuten 24.1 on leffameetti, "8 Mile".... tuleppas silloin mukaan! Samoin pidetään meillä isot pippalot parin viikon sisällä hyvin todennäköisesti, joten sinne myös mukaan *hymy*
ariel

Posts: 308

#72 • • ariel ananas
joskus takavuosina kaverit pikku beibet kutsuivat silloin tällöin pepiksi tukanvärin ja touhutaipumusten innoittamina (ja joskus vaahtosammutinsarjassa painiskellessani voitin mitkä lie koko koulun naamiaiset äiskän viritettyä rautalangalla mun letit sojottamaan kahteen ilmansuuntaan). no, Peppi kului ajan kanssa ja mieleeni putkahti sitten toinen samansävyinen satuolento. blub blub

--
Vous allez faire des merveilles!

Avatar
#73 • • Cera Guest
ariel:

joskus takavuosina kaverit pikku beibet kutsuivat silloin tällöin pepiksi tukanvärin ja touhutaipumusten innoittamina (ja joskus vaahtosammutinsarjassa painiskellessani voitin mitkä lie koko koulun naamiaiset äiskän viritettyä rautalangalla mun letit sojottamaan kahteen ilmansuuntaan). no, Peppi kului ajan kanssa ja mieleeni putkahti sitten toinen samansävyinen satuolento. blub blub




apua, kuulostaa vallan tutulta *ding*

ts. en voittanut mitään kilpailuja, mutta tarhassa mua verrattiin peppiin, ja.. Ariel *sydän*

ihkua.
ariel

Posts: 308

#74 • • ariel ananas
samassa veneessä siis, ihkistä pihkistä.*plur**ding*

*sydän*

--
Vous allez faire des merveilles!

Avatar
#75 • • shamaani7 Guest
pistin nimekseni tän koska tunnen olevani shamaani ja 7 siihen perään tuli ihan vaan jostain
*joo*
jaykay

Posts: 293

#76 • • jaykay
nimikirjaimet:J, K

siitä dj-nimi englantilaisittain väännettynä jaykay.
ei, jiikoo.. *plur*

ettäsemmosta
terrae

Posts: 454

#77 • • terrae
Avernian:


Planescapessa Avernus on Helvetin ensimmäinen taso.


*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
eemeli

Posts: 910

#78 • • eemeli
mä ainakin vaihdan tämän nimen... jos anqqa vaan antaa *iloinen*

--
celebration generation

henkka

Posts: 4,973

#79 • • henkka
megaman:

mä ainakin vaihdan tämän nimen... jos anqqa vaan antaa *iloinen*



Joo sun pitäs olla spedeman *nauraa**hih**vink*
Kolera

Posts: 4,256

#80 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Avernian:

Netthe:Avernian:
Planescapessa Avernus on Helvetin ensimmäinen taso.
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

What's so funny about that? Pray tell...



Elämä sun kanssa on yhtä helvettiä?*hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä