nickit

511 posts, 26 pages, 216,003 views

Germitbiili

Posts: 1,070

#41 • • Germitbiili Ihmepoika
Mun nickki tulee etunimestäni -j, sukunimeni ensimmäisestä kirjaimesta ja sanasta panic!!*plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

1ncarnation

Posts: 542

#42 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
Vince on lyhennys nimest Vincent ..
Drache - tais olla saksaks Lohikäärme..
Conclusion - Pidän nimest Vince ja on tatuoitu lohari jalas...eipä muuta ...
*super*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

MonkeyMan

Posts: 140

#43 • • MonkeyMan tHe ApiNa
MonkeyMan a.k.a. Apina(propsit tästä kuulu clubculturelle) a.k.a. Fläsä(tästä taas omaisille,lähinnä proideille) a.k.a. dj_flash(tän nimen sain joku 5 vuotta sitten eli ei liity mitenkään siihen nykyiseen levy mikkon...) a.k.a. Flash Gordon a.k.a. Hasselhof a.k.a. Sikaniska a.k.a. Veli Ponteva a.k.a. Inkoon lahja suomen merivoimille...jne

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

trikSain

Posts: 156

#44 • • trikSain
Trix on väännös mun nimestä Tarikista. Kun tänne rekisteröidyin niin vaan nopeasti heitin jotain ja tää tuli ekana mieleen.
Nykyisin oon kyl enimmäkseen trikSain...mut ei jaksa täällä vaihtaa.

edit:ja trikSain tulee mun nimestä Tarik Hossain-->trikSain...nerokasta??*vink*

[muokattu 22.12.2002 19:29]

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

1ncarnation

Posts: 542

#45 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
saatanan SVK opettaja *iloinen*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

trikSain

Posts: 156

#46 • • trikSain
Vince_Drache:

saatanan SVK opettaja *iloinen*



Sijainen Vince sijainen!! Ja jos ei dvd:tä näy voi poissaoloihin tulla muutama lisää *pahis*


no ei,en mä nyt niin pahis ois*plur**plur**plur*

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

caprico

Posts: 164

#47 • • caprico
Joop, tosi omaperäistä, mutta tämän nickin keksin horoskoopista, vaikka en siihen uskokaan *justjoo*

Mutta kyllähän se vaikuttaa tosi "khuulilta" *piis*

--
Heimoihei!

TonySt

Posts: 4,166

#48 • • TonySt mediamoguli
Hmm... eräs ihana ihminen keksi 7.luokalla ollessaan kutsua minua kyseisellä nimellä, ehdottomasti N:llä lausuttuna EI m:llä

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

UnityF

Posts: 15,721

#49 • • UnityF joo just se
Tää on ollu mulla jo pari vuotta tsätti niccinä joten päätin tääläkin käyttää tätä niccii...
ja ei tätä nimee tarvii varmaan sen enempää selitellä...*plur*
Mun oikee nimi on Maria*hellokitty*
Avatar
#50 • • tanja Guest
Mun toinen nimi on julianna, siitä sitten keksin sen nickin. Se on helppo muistaa, ku pää on muutenkin täynnä kaikkee.
Opamox

Posts: 489

#51 • • Opamox
Pikachu:

Noo... on patamon ihan jees, varsinki se kuminen mikä sun autossa on*nauraa* Mut mä tykkään pika pikasta kaikist eniten.




Patamon on mun lemppari. Sille kuuluu tosi hyvää! *nauru* patsi et vähän se valittaa kylmyydestä näin talvella...*igor* Se muuten lähetti sulle terkkui! *vink*
Avatar
#52 • • highrise Guest
Hawkwind - Highrise
Loistava kappale! *piis*
Lachesis

Posts: 190

#53 • • Lachesis
Lachesis on poimittu eräästä Shadowrun-kirjasta, jossa tämän nickin haltija oli tekoäly.

[muokattu 25.12.2002 15:41]
Occu

Posts: 2,528

#54 • • Occu
Täs nickis ei oo sen loogisempaa selitystä.Veljeni katto teeveestä juuri sillä hetkellä ku kehittelin nimeä ni nasse-setää ni se vaa jotenki pärähti ja näppäilin sen sit nimex*voiei*

--
..::MOI::..

Henna

Posts: 4,965

#55 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Eipä ollu mielikuvitusta nii otin vaa nimen ekan kirjaimen...
Avatar
#56 • • mrmind Guest
Kova jätkä ajattelemaan....siitä siis .... chatissa sama
terrae

Posts: 454

#57 • • terrae
Minun nettinimi on ollu 4-5 vuotta The Net.
Viime kesänä Avernian opetti minut mudaamaan icesuksessa, jonne ei saanut laittaa nimeä, joka merkitsisi jotain. Niinpä väänsin sanat toisin päin ja minusta tuli Netthe. Nykyään minut näkee jo varmaan useammin Netthenä kuin The Nettinä. Riippuu mistä minut bongaa *vink*
Tronica

Posts: 60

#58 • • Tronica
Semmonen gameboyn tapanen "Tronica - Alien invasion" tms. muutamia vuosia sitten.. *ding*

--
©Tronica

Avatar
#59 • • Dorka Guest
Oma nick tuli sekottamalla omat nimikirjaimet (Oka) ja samalla ehkä "silloin" (10 vuotta sitten) tai vieläkin "dOrKA" kuvastaa hyvin minua... *nauraa*

[muokattu 2.1.2003 03:46]
henkka

Posts: 4,973

#60 • • henkka
Grail:

hmm..siihen aikaan se tuli kun pelaili viel UT,taisin sanakirjasta vaan kattoo jonku miellyttävän ja se siitä *hih*



No Holy Grail sentään...
*vink**hih*