Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,276 views

Juhgu

Posts: 7,921

#161 • • Juhgu Virnistelijä

Dementation:
---
Mä kuulun varmaan jompaan kumpaan noista ylemmistä ryhmistä, mutta toivon että ymmärrätte mua ja annatte mulle aikaa oppia tavoille *blush*

Yleensä pystyy tanssimaan jonkun aikaa ihan hyvin, mutta kun loppuu kunto kesken eikä kuitenkaan halua lopettaa tanssimista kun se on niin kivaa, alkaa mennä askeleet harakoille *ding**poks*



Niinpä. Minä tykkään konemusapippaloissa juuri siitä, että siellä saa tanssia ihan fiiliksen mukaan eikä tarvitse ujostella arvioivia katseita jos yksi askel menee vahingossa vinoon.

En osaa nimetä ketään tiettyä tanssijaa, en edes tunne tässä ketjussa mainittuja ihmisiä. Mukavinta katseltavaa ovat ne jotka nauttivat tanssimisesta, ei sellainen esiintyminen niinkään. Ärsyttävimpiä ovat ne, jotka vievät muutenkin ahtaalta tanssilattialta tilaa seisoskelemalla siellä ringissä olutlasi kädessä. Eikä voi olla mainitsematta niitä 2 metriä leveitä körmyjä, jotka eivät ole ikinä elämässään tanssineet, mutta 3 promillen voimin sitten rohkaistuvat ja huojuvat ja kaatuilevat päälle *uuh*

En yleensä saa kehuja, mutta kerran joku tyttö tuli sanomaan kuinka on kivan näköistä kun aina hymyilen tanssiessani. En ollut edes huomannut hymyileväni :) pelasti illan ihan täysin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

alphamagic

Posts: 3,628

#162 • • alphamagic
ekana tulee kyllä mieleen T-rex-orava.... sitä hymyä ja energiaa ja kekseliäisyyttä on niin ilo kattoa! *plur* ja tietenkin karkki, tamppamisen ei tarvii olla aina niin unisexiä vaan lantiookin SAA käyttää, keep it that way... *hali*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

T-rex

Posts: 262

#163 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Alphamagic, ihanaa katsoa, kun mies käyttää koko olemustaan tanssimiseen. ja sitä käsien liikettä *hali* *olen syvästi kateellinen* *hymy*

Jammailija, ... toista niin rentoa tanssijaa, joka kuitenkin vääntää aina täysillä, ei tule mieleen. Jamjam, nähdään taas pian *sydän*

Santtu, karkki & tintti, tytöt tahtoo pitää hauskaa ja tanssia ja se NÄKYY!! Jos olisin mies, en pystyisi mitään muuta illan aikana tekemäänkään kuiin katsella näitä mega-kauniita neitejä ja heidän tanssimistaan *hih*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avatar
#164 • • ALIEN Guest
uskoisin, että mm. ibizan esitanssijat ovat aika parhaasta päästä. Siellä on jopa kaksi suomalaistakin mimmiä isoilla klubeilla danssailemassa *vink*
ezzy

Posts: 8,060

#165 • • ezzy Droid-pappa
Armin ja hellu on kans 2 liekeissä olevaa neitiä tanssilattialle päästessään =)
Alex

Posts: 244

#166 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Mun mielsta Jammailijalla tosi makea tanssityyli..

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

-Santtu-

Posts: 1,965

#168 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

T-rex-orava:
tytöt tahtoo pitää hauskaa ja tanssia ja se NÄKYY!!


Olet ikään kuin ymmärtänyt asian oikein ja jopa osannut sen ilmaista järkevästi *joo* *vink*

Mun mielestä, tai ainakin tää pätee mun omiin kavereihin, kaikki tanssii silloin aivan mahtavan ihanasti kun niistä näkee että ne oikeesti nauttii siitä ja hymy on niin levee ettei meinaa naamaan mahtua. *hih*
Oikeestaan kaikilla on hirveän erilainen tyyli keikutella menemään ja jokainen on parhain siinä omassa tyylissään.
Tintti on sellanen duracell-megapupu, Karkki sheikkaa bebaa kun paraskin latino, T-rex:illä on lennokas tyyli, Alphamagic on sellanen mahti-tamppaaja-fiilistelijä,JamJamJammailija rento+letkee ja Pasi tietysti HC-bilehirvi-pomppija.. *nauru*
Tässä vain joitakin esimerkkejä mainitakseni.. Kaikki ootte ihania.. *sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#169 • • alphamagic
...kiitos noista parista edellisestä kehun tapaisesta... *blush* *blush* *blush*
kaikki todellakin tyylillään, kaikki tanssii juuri niinkuin hyvältä tuntuu. *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Spiik

Posts: 41

#170 • • Spiik SonicSpikes
Taisi joku jo sanoakin ettei ihmisiä pitäis luokitella tanssin mukaan. Mutta on siinäkin kaksi puolta. Tanssiminenhan on taidetta ja itsensä esille tuomista taiteen kautta. Ja jos joku niin elää musiikin, että sen näkee, on se musta arvostamisen arvoista.

Brassailu on out, jos ei meinaa tanssi itsensä vuoksi, niin miks sitten. Musta on aika turha lähteä bileisiin tanssimaan muiden takia. Muuten aika hauskaa et yleensä muissa maissa ihmiset ei tanssi Dj:tä kohti. Miksiköhän suomessa on semmoinen tapa? En sanoisi että huono tapa... ihmettelin vain.
seilori

Posts: 482

#171 • • seilori

wishwa:
Minulta yks lisä-ääni vinhan koriin! Kauheen söötti miäs, ja voi miten notkea...ilo kattella aina ko omalta riehunnalta kerkiää *nauru*



heh kiitos, mutta se notkeus on kyllä ihan illuusiota, en esim. saa suorin jaloin käsillä kiinni edes nilkoista.. saati varpaista :)
inorbit

Posts: 23

#172 • • inorbit Big Daddy

Quu:
Mä annan ääneni Elsewherelle:

Kliiiiik



Elsewhere taitaa olla tunnetumpi kaveri popping-piireissä. Kaverista löytyy lisää matskua esim. detours-videolta.

--
Learning music by reading about it is like making love by mail.

Jammailija

Posts: 3,224

#173 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Veikkaanpa, että vappuilluissa nähdään taas monenmoista tanssijaa ja tanssista nautiskelijaa...
Flame on!*joo*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

¤Emma¤

Posts: 55

#174 • • ¤Emma¤
*sydän* niinhän siellä nähtiin..

Toiset näki, toiset ei , mä oli kännissä kun käki...
ja oli niin siistiä *jiihaa* anteeks kaikki jonka varpaille astuin tai muuten vaan tönin..

*aplodit* Mut oli niin hauskaa ja kansa tanssi tiensä tähtiin ja takas

*vink* PIIS

Emma

--
¤Beibe mä oon tulta¤

Avatar
#175 • • -Loyal- Guest

Jammailija:
Toi on kyl totta!Kesällä todistin ku muutama mimmi tuli ekaa kertaa bileisiin. Siel ne sit hämmästeli, että ”täälläkö ne kaikki hyvännäköiset ja tanssitaitoiset miehet on”. Onhan siinä aika hurja ero, klubikulttuurin ja baarikulttuurin välillä, ainakin miesten tanssitasossa.

Ja tuli yx hyvä tanssja viel mieleen: Pinkki-Sami!
Kaveri liikkuu kuin ei ois selkärankaa ollenkaan ja välil liikkeet hipoo sellaista vapautuneisuutta, suorastaan taidetta*joo*.

Samin kokemuksella pitääkin jo olla :) Mies ketä on käynyt noin 18 vuotta biileissä, varmasti taitaa asian :) Mä annan pisteet kans Samille.

[muokattu 3.5.2004 19:38]
Dementation

Posts: 2,892

#176 • • Dementation wednesday?
Tuli mieleen, että täältä puuttuu minun mielestäni ainakin kaksi nimeä.

Inso & Abso *aplodit*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

La Petite

Posts: 1,160

#177 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Jammailija:
Veikkaanpa, että vappuilluissa nähdään taas monenmoista tanssijaa ja tanssista nautiskelijaa...
Flame on!*joo*!



tämä on totta!
oli ihan mieletön meininki *jiihaa* kaikki oli ihan liekeissä! *plur*
nimim. palovammoja ihossa ja tennarissa reikä *iihhih*
(uskoiskohan urheilukaupan setä et sain tanssittua aerobic lenkkarin puhki *ding* )

--
Rem tene, verba seqventur

-P

Posts: 4,972

#178 • • -P
ei voi kuin tukea LaPen ja Jammailijan toteamuksia. Illuissa suht moni oli todella liekeissä ja itse kanssa jaksoin 6 -> 10, todella hyvin :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#179 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Karkilla on erittäin mukavan näköinen tanssitapa... *nauru*

Varsinkin jos sattuu olemaan hänen takanaan... *vink*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Howdy

Posts: 7,955

#180 • • Howdy Oldie

kAiStA:
Tässä kun on ollut puhetta tanssityylin muutoksista ja mikä on se oikea tapa jne., niin kysyisin muutamia kysymyksiä? Mikä on ”oikea/virallinen” tapa? Onko se takapuolen veivaamista shakira-tyyliin, onko se jaloilla tamppaamista ja käsiä diskantin mukaan heiluttelemista, onko se ylös alas hyppimistä, vai askel viereen askel viereen hytkymistä?
Ja toinen kysymys vielä esitanssijoista, hankkivatko klubit ym. esitanssijansa joidenkin ”välitysfirmojen” kautta, ovatko he kyseisen paikan vakihenkilökuntaa vai tutuntutuntuttuja vai peräti joidenkin tanssiryhmien tanssijoita?



Ainoa oikea tapa on se sinun tapasi .. eli kun nautit .. se on oikea tapa *joo*

--
Käpy vailla vertaa