Dementation:
---
Mä kuulun varmaan jompaan kumpaan noista ylemmistä ryhmistä, mutta toivon että ymmärrätte mua ja annatte mulle aikaa oppia tavoille
Yleensä pystyy tanssimaan jonkun aikaa ihan hyvin, mutta kun loppuu kunto kesken eikä kuitenkaan halua lopettaa tanssimista kun se on niin kivaa, alkaa mennä askeleet harakoille
Niinpä. Minä tykkään konemusapippaloissa juuri siitä, että siellä saa tanssia ihan fiiliksen mukaan eikä tarvitse ujostella arvioivia katseita jos yksi askel menee vahingossa vinoon.
En osaa nimetä ketään tiettyä tanssijaa, en edes tunne tässä ketjussa mainittuja ihmisiä. Mukavinta katseltavaa ovat ne jotka nauttivat tanssimisesta, ei sellainen esiintyminen niinkään. Ärsyttävimpiä ovat ne, jotka vievät muutenkin ahtaalta tanssilattialta tilaa seisoskelemalla siellä ringissä olutlasi kädessä. Eikä voi olla mainitsematta niitä 2 metriä leveitä körmyjä, jotka eivät ole ikinä elämässään tanssineet, mutta 3 promillen voimin sitten rohkaistuvat ja huojuvat ja kaatuilevat päälle
En yleensä saa kehuja, mutta kerran joku tyttö tuli sanomaan kuinka on kivan näköistä kun aina hymyilen tanssiessani. En ollut edes huomannut hymyileväni :) pelasti illan ihan täysin.