Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,503 views

Occu

Posts: 2,528

#141 • • Occu

Jammailija:
The master has spoken*nauru*!



Yhdyn edelliseen...

--
..::MOI::..

Avatar
#142 • • *Mirri* Guest
On niin monia hyviä tanssijoita ja monet on jo nimeltäkin mainittu mutta yksi puuttuu joukosta. Meiän muksu joka jaksaa aina hippailla hymy huulilla bileistä toiseen. Tulee aina itellekin hyvä mieli kun sitä katselee... *plur*
Caritsa

Posts: 1,117

#143 • • Caritsa

Miracle:
On niin monia hyviä tanssijoita ja monet on jo nimeltäkin mainittu mutta yksi puuttuu joukosta. Meiän muksu joka jaksaa aina hippailla hymy huulilla bileistä toiseen. Tulee aina itellekin hyvä mieli kun sitä katselee... *plur*



muthei Muksu onkin jo ihan omaa luokkaansa

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

*miira*

Posts: 11

#144 • • *miira*
kaikki on hyviä tansimaan... kukin omalla tyylillään...
mut jos on pakko sanoo joku ni sit se on emma, koska
se saa aina niin mielettömän fiiliksen aikaan!
typ0

Posts: 1,892

#145 • • typ0 syntax error
me kyl jonen kans ollaan kyl niin **tun pinceita pro tanssijoita et ei oo parempaa *nauru* *uros* *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Jone

Posts: 8,258

#146 • • Jone Archibald Haddock

typ0:
me kyl jonen kans ollaan kyl niin **tun pinceita pro tanssijoita et ei oo parempaa *nauru* *uros* *nauru*



Ohohoh! *nauru*

Mielestäni PuuhaOsku antoi mun ”tanssimisestani” joskus aika paikkansa pitävän kuvauksen kutsuessaan mua ”liukastelevaksi hirveksi.” *jiihaa*
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#147 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jone:
Mielestäni PuuhaOsku antoi mun ”tanssimisestani” joskus aika paikkansa pitävän kuvauksen kutsuessaan mua ”liukastelevaksi hirveksi.” *jiihaa*





Kaiken sinäkin muistat*iihhih*
Avatar
#148 • • Enkeli Guest

Mirzilla:
kaikki on hyviä tansimaan... kukin omalla tyylillään...
mut jos on pakko sanoo joku ni sit se on emma, koska
se saa aina niin mielettömän fiiliksen aikaan!



samaa mieltä mut kuitenkin täähän on makuasia... *hymy*
typ0

Posts: 1,892

#149 • • typ0 syntax error

Jone:
---
typ0:
me kyl jonen kans ollaan kyl niin **tun pinceita pro tanssijoita et ei oo parempaa *nauru* *uros* *nauru*

---


Ohohoh! *nauru*

Mielestäni PuuhaOsku antoi mun ”tanssimisestani” joskus aika paikkansa pitävän kuvauksen kutsuessaan mua ”liukastelevaksi hirveksi.” *jiihaa*



no siis taahan menee sit just niinku pitaaki sa oot ”liukasteleva hirvi” ma oon tyyliin ”liukas ankerias” joku joskus on todennut niin ja mulla oli taas kamalan hauskaa *iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Kunkku

Posts: 30

#150 • • Kunkku lystikäs olento
jokaisella on oma tyylinsä mutta hienoa eikun UPEATA menoa kaikilla *super*

--
Tanssitko [X] vai Laulatko [ ] suihkussa ?

Texx

Posts: 650

#151 • • Texx ^_^
Mun ääni menee sts:älle. ehdottomasti :D

--
*piis*

Janne

Posts: 1,330

#152 • • Janne kipee ukkeli

Hippa-Hartza:
on aivan *super*:ia kun kaikki ”dream teamista” on paikalla...koskas se taas tapahtuu?????? Soon I hope.... ¤¤¤¤Close your eyes..and see the music¤¤¤¤*sydän**sydän**sydän*



Musta tuntuu, että Hallujen jatkoilla oli aika moni tosta tiimistä, oli nimittäin semmoiset kikkailut päällä että meinas lattialankut syttyä tuleen! *super*
noemi

Posts: 535

#153 • • noemi
Minulta yks lisä-ääni vinhan koriin! Kauheen söötti miäs, ja voi miten notkea...ilo kattella aina ko omalta riehunnalta kerkiää *nauru*

--
Oikeutta koneille!

Jammailija

Posts: 3,224

#154 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Janne: Musta tuntuu, että Hallujen jatkoilla oli aika moni tosta tiimistä, oli nimittäin semmoiset kikkailut päällä että meinas lattialankut syttyä tuleen!*super*



Yhdyn! Premissä nähtiin kyl semmosta liekitystä, hahhaaaaa*jiihaa*! Ja sun kans tuli Janne kyl pompittua aika villinä*jiihaa**nauru*!! Sä oot kyl semmonen hippakone*vink*!

[muokattu 3.3.2004 21:27]

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#155 • • yana Guest

Jammailija:
Yhdyn! Premissä nähtiin kyl semmosta liekitystä, hahhaaaaa*jiihaa*! Ja sun kans tuli Janne kyl pompittua aika villinä*jiihaa**nauru*!! Sä oot kyl semmonen hippakone*vink*!



oli kyl jokseen reipas meininki siel :)

ja jatkuu illuissa taas x 1000 <3<3<3

[muokattu 3.3.2004 21:33]
Individual

Posts: 10,942

#156 • • Individual HYPNO!

JussiS:
---
Hyzenthlay:
njaa, sitten jos klubilla on esitanssijoita, niin muu bilekansa ajetaan alas korokkeilta *hmph*

---

Mikä taas on toisaalta ihan hyvä juttu, koska kokemukseni mukaan 99% sinne korokkeelle änkeävistä ihmisistä ei joko osaa tanssia tai on siinä kunnossa ettei enää muista miten. Säästyvätpä seuraavan päivän häpeältä ;)



Itsellänikin on joskus kerran kaksi esiintynyt esitanssijawannabeismiä ja on tullut kavuttua jonkun pöydän tai PA-kaapin päälle tanssimaan. Kyllähän se sillä hetkellä on tuntunut hienolta, mutta eiköhän ihmiset ole kuiteskin ajatelleet, että tuu nyt vittu läski alas sieltä...

*nauru*

Musta asiansaosaavat ja näyttävät esitanssijat on siisti lisä bileisiin.

Eiku kunnon moshpit vaan kehiin tanssilattialle! *nauru**pahis*

[muokattu 3.3.2004 23:24]
-Kerttu-

Posts: 4,542

#157 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mun mielestä kaikki tanssii omalla tavallaan hyvin..mut tärkeintä on et muistaa hipata hyvällä fiiliksellä ja hymy huulilla..Itse ainakin näytän hippaillessa siltä, että joku on tunkenut suuren suuren henkarin mun suuhun..Niin leveä hymy tällä tytöllä on aina hippaillessa..Ja Muksu on tästä myös aivan ihana esimerkki! *sydän*

Hippaillaan siis kaikki tyylillämme, mutta tehdäänhän se hymyssä suin! *hymy*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-P

Posts: 4,972

#158 • • -P

yana:
---
Jammailija:
Yhdyn! Premissä nähtiin kyl semmosta liekitystä, hahhaaaaa*jiihaa*! Ja sun kans tuli Janne kyl pompittua aika villinä*jiihaa**nauru*!! Sä oot kyl semmonen hippakone*vink*!

---


oli kyl jokseen reipas meininki siel :)

ja jatkuu illuissa taas x 1000 <3<3<3

[muokattu 3.3.2004 21:33]



Illuissa kyl kaikki nousivat elementtiinsä, oli sen verran sielukasta, loistavaa ja ihanaa äässinkeikkailua <3<3<3

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

K

Posts: 511

#159 • • K

Angelus:
---

---


Illuissa kyl kaikki nousivat elementtiinsä, oli sen verran sielukasta, loistavaa ja ihanaa äässinkeikkailua <3<3<3



Kyllä. Sanoin jo siellä sulle, et parhaan tanssijan titteli kuuluu Illun yleisölle. Jumalauta mitä menoo! Vieläkin, jos rupee ahdistaan, tarvii vaan laittaa silmät kiinni ja ajatella Illuja. Helpottaa heti. Se on hymymeri, mikä sen tekee: olo on niin vapautunut, ettei tarvii ku antaa palaa.
irrrma

Posts: 241

#160 • • irrrma huumori narikassa

Janne:
---
Hippa-Hartza:
on aivan *super*:ia kun kaikki &#8221;dream teamista&#8221; on paikalla...koskas se taas tapahtuu?????? Soon I hope.... ¤¤¤¤Close your eyes..and see the music¤¤¤¤*sydän**sydän**sydän*

---


Musta tuntuu, että Hallujen jatkoilla oli aika moni tosta tiimistä, oli nimittäin semmoiset kikkailut päällä että meinas lattialankut syttyä tuleen! *super*



kyllä todella oli loistava kokonpano ainaki mun mielestä..
tollasii aamujen pitääki olla!!! *sydän*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.