Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,277 views

Juhgu

Posts: 7,921

#361 • • Juhgu Virnistelijä

Mar6, 10.10.2005 02:22:
Ja itse en näe bileissä tanssiessa mitään kilpailua vaan hytkyn täysin fiilikseni mukaan *hymy* Se on parasta! *joo*



Onhan se. Sitä on myös mukavinta katsella.

Mistään kilpailusta ei ole kyse, mutta silti joidenkin ihmisten tanssiminen miellyttää enemmän kuin toisten, vrt. hymy huulilla _musiikin_ takia tanssija vs. 4 promillen kännissä tuoppi kädessä toisten päälle kaatuileva körmy.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#362 • • Juhgu Virnistelijä
OT: kerran sain muuten kuulla tanssivani rumasti :P onneksi ei tässä vaiheessa enää haittaa lainkaan. Mutta jos olisin ollut vaikka ensimmäisissä bileissäni, olisi toisiin lähteminen saattanut jäädä tekemättä.

Eli liian ankaraa arvostelua kannattaa välttää, kun ihmisillä usein on tanssimisensa suhteen aika herkkä itsetunto, ja tosiaan huomattavan monenhan pitää olla kännissä ennenkuin niitä saa menemään tanssilattialle ollenkaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

josbe

Posts: 1,982

#363 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Kittie *hymy* *sydän*
Kolera

Posts: 4,256

#364 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Juhgu, 11.10.2005 15:49:
OT: kerran sain muuten kuulla tanssivani rumasti :P


OT: etsä tanssi rumasti ku etsä osaa ees tanssii!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

z

Posts: 1,146

#365 • • z
paras tanssija on se, joka osaa pitää hauskaa tönimättä ja tallomatta muita.
Mar6

Posts: 2,178

#366 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Juhgu, 11.10.2005 15:29:
---
Mar6, 10.10.2005 02:22:
Ja itse en näe bileissä tanssiessa mitään kilpailua vaan hytkyn täysin fiilikseni mukaan *hymy* Se on parasta! *joo*
---


Onhan se. Sitä on myös mukavinta katsella.

Mistään kilpailusta ei ole kyse, mutta silti joidenkin ihmisten tanssiminen miellyttää enemmän kuin toisten, vrt. hymy huulilla _musiikin_ takia tanssija vs. 4 promillen kännissä tuoppi kädessä toisten päälle kaatuileva körmy.



Tosta mä oon ihan samaa mieltä sun kanssas :) Tästä tosin oon jo puhun riittämiin *hymy*
Toki tönimisen ja tallomiseen vielä lisään sen että olen pahoillani kun (ainakin todistettavasti kerran) olen joskus lätkäissyt jotain glowstickillä nassuun *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

tomii

Posts: 3,594

#367 • • tomii kallion herttua
Loppujen lopuksi tärkeintä on se, että tanssii. Oli sitten "huono" tai "hyvä" siinä, selvinpäin, kännissä tai vaikka missä muussa päihdetilassa, mutta on hyvä fiilis. Pari kertaa (ainakin [reiv:]:ssä ja Pussyissä) törmännyt nuoreen jannuun, joka vaan pistää niin fiiliksellä sitä juttua, että alkaa itseäkin hymyilyttämään. *nauru* Näitä tyyppejä on tosin muitakin, mutta tämä nuoriherra jäänyt vaan lähiajoilta mieleen.
Ja jos nyt jotakin vaikuttavaa taidoiltaan haetaan, niin vuonna '97 Prodigyn keikalla tottakai Leeroy pisti sellaista settiä, että mentiin kyl kaverin kanssa ihan pähkinöiksi. *hymy* Rispekt 2 Leeroy! *sydän* *sydän*

--
reivaan kunnes kuolen

Jammailija

Posts: 3,224

#368 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

tomii, 11.10.2005 20:15:
Loppujen lopuksi tärkeintä on se, että tanssii. Oli sitten "huono" tai "hyvä" siinä, selvinpäin, kännissä tai vaikka missä muussa päihdetilassa, mutta on hyvä fiilis. Pari kertaa (ainakin [reiv:]:ssä ja Pussyissä) törmännyt nuoreen jannuun, joka vaan pistää niin fiiliksellä sitä juttua, että alkaa itseäkin hymyilyttämään. *nauru* Näitä tyyppejä on tosin muitakin, mutta tämä nuoriherra jäänyt vaan lähiajoilta mieleen.
Ja jos nyt jotakin vaikuttavaa taidoiltaan haetaan, niin vuonna '97 Prodigyn keikalla tottakai Leeroy pisti sellaista settiä, että mentiin kyl kaverin kanssa ihan pähkinöiksi. *hymy* Rispekt 2 Leeroy! *sydän* *sydän*


Leeroy Thornhill on kyl legenda*sydän*! Hän antoi ekat inspiraationi tanssiin joskus ammoisina aikoina*hihu*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

tomii

Posts: 3,594

#371 • • tomii kallion herttua


Leeroy Thornhill on kyl legenda*sydän*! Hän antoi ekat inspiraationi tanssiin joskus ammoisina aikoina*hihu*.



Joo vähän sama juttu. Näin ekan kerran varmaankin jossakin No Goodin videossa ja olin aikalailla monttu auki. Ton äijän muuveja yritettiin AINA nuorina kolleina kavereiden kanssa matkia parhaamme mukaan, kun jossakin baarissa sattui Prodigyä tulemaan. *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

breakaholic

Posts: 469

#372 • • breakaholic kapa :: djshop

tomii, 11.10.2005 23:06:
---

Leeroy Thornhill on kyl legenda*sydän*! Hän antoi ekat inspiraationi tanssiin joskus ammoisina aikoina*hihu*.

---


Joo vähän sama juttu. Näin ekan kerran varmaankin jossakin No Goodin videossa ja olin aikalailla monttu auki. Ton äijän muuveja yritettiin AINA nuorina kolleina kavereiden kanssa matkia parhaamme mukaan, kun jossakin baarissa sattui Prodigyä tulemaan. *nauru*


Tuo kuullostaa jotenkin niin tutulta*nauru*
z

Posts: 1,146

#373 • • z

breakaholic, 11.10.2005 23:13:
---
tomii, 11.10.2005 23:06:
---

Leeroy Thornhill on kyl legenda*sydän*! Hän antoi ekat inspiraationi tanssiin joskus ammoisina aikoina*hihu*.

---


Joo vähän sama juttu. Näin ekan kerran varmaankin jossakin No Goodin videossa ja olin aikalailla monttu auki. Ton äijän muuveja yritettiin AINA nuorina kolleina kavereiden kanssa matkia parhaamme mukaan, kun jossakin baarissa sattui Prodigyä tulemaan. *nauru*

---

Tuo kuullostaa jotenkin niin tutulta*nauru*



heh.. mä voisin kans vasikoida itseni ja kaverini. *hih* ja kyllä se taisi olla jo Everybody in the placesta lähtien.

ei ollut kaunista katseltavaa, ei. ainakaan alkuun.
Mr.Pink

Posts: 307

#374 • • Mr.Pink

Jammailija, 11.10.2005 20:45:
---
tomii, 11.10.2005 20:15:
Loppujen lopuksi tärkeintä on se, että tanssii. Oli sitten "huono" tai "hyvä" siinä, selvinpäin, kännissä tai vaikka missä muussa päihdetilassa, mutta on hyvä fiilis. Pari kertaa (ainakin [reiv:]:ssä ja Pussyissä) törmännyt nuoreen jannuun, joka vaan pistää niin fiiliksellä sitä juttua, että alkaa itseäkin hymyilyttämään. *nauru* Näitä tyyppejä on tosin muitakin, mutta tämä nuoriherra jäänyt vaan lähiajoilta mieleen.
Ja jos nyt jotakin vaikuttavaa taidoiltaan haetaan, niin vuonna '97 Prodigyn keikalla tottakai Leeroy pisti sellaista settiä, että mentiin kyl kaverin kanssa ihan pähkinöiksi. *hymy* Rispekt 2 Leeroy! *sydän* *sydän*

---

Leeroy Thornhill on kyl legenda*sydän*! Hän antoi ekat inspiraationi tanssiin joskus ammoisina aikoina*hihu*.



leeroy on kyl kingi!

ekal prodigyn keikal minkä näin kulttuuritalolla -93 tuli kyl ihmeteltyä kaverii
"ethän sä vittu voi liikkua noin?!" *nauru*

--
Lost in the silver box.

kamu-

Posts: 243

#375 • • Edited kamu- Skojare
oikeesti vaan kaikke kel on tosi hyvö fiilis ja niist näkyy et ne nauttii siit musiikista. ei sil oo nii välii miten liikut kuhan se ei vaa näytä sellaselt pakol vääntämiselt. mul vaa ainaki hyvä musa vie aina niin mukanaan *tanssittel*

edit. ja nähtävästi myös humala vei mut mukanaan ku tätä kirjoitin *nauru* oon kuitenkin edelleen samaa mieltä, tosin ilman kirjoitusvirheitä *hih*

--
Minä itse! *nauru*

umma

Posts: 23

#376 • • umma newbie
Mun vibat liikuttaa rytmejä.

--
?

r0n

Posts: 2,258

#377 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Andy
Jammailija
Mark

You rock my world *nauru*

--
6er reihe

Jammailija

Posts: 3,224

#378 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

ceecee, 26.10.2005 10:31:
Andy
Jammailija
Mark

You rock my world *nauru*


Thanks man! Hyvin ja hyvällä fiiliksellä tanssivia miehiä, kuten suakin, on ilo katsoa*jiihaa*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

anis

Posts: 2,451

#379 • • anis

miryah, 8.6.2005 22:56:
Mun lapset,ne on niiku niin *super* parhaat tanssiat...tykittää täysii proteuksen mukana *jiihaa*



*aplodit* Muija osaa kasvattaa lapsiaan!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

z

Posts: 1,146

#380 • • z

anis, 26.10.2005 12:45:
---
miryah, 8.6.2005 22:56:
Mun lapset,ne on niiku niin *super* parhaat tanssiat...tykittää täysii proteuksen mukana *jiihaa*

---


*aplodit* Muija osaa kasvattaa lapsiaan!



eikös jokainen ole vauvana/pikkuskidinä tanssinut vanhempiensa levyjen tahtiin? kyl ne viimeistään varhaisteininä löytää 'oman tyylin' kaveripiiristään ja korkeintaan nauraa ivallisesti fossiilien sätkimiselle. *pahis*