Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,495 views

Avatar
#321 • • ALIEN Guest
ex -muija *joo*
Entinen nuorten kilpatanssin sm-skabaaja, opettaa lattaria ja tanssii High Heels -tanssiryhmässä eli esitanssija.
Jammailija

Posts: 3,224

#322 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
ISO-E on kyl tehny vaikutuksen vauhtiveturinomaisella vääntämisellä! Miehessä on kyl voimaa ja sähäkkyyttä! Painaa painaa painaaaaaaaaa*jiihaa*!
Nii ja siis täähän ei ollu puolueeton kommentti*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#323 • • *Mirri* Guest

Jammailija:
ISO-E on kyl tehny vaikutuksen vauhtiveturinomaisella vääntämisellä! Miehessä on kyl voimaa ja sähäkkyyttä! Painaa painaa painaaaaaaaaa*jiihaa*!
Nii ja siis täähän ei ollu puolueeton kommentti*nauru*!



Joo... Todellaki iso-E rokkaa.
Mut entäs toi Kerttu sitte? Siis siinä o mimmillä niin groove meno koko ajan...Ihanaa katottavaa. *sydän*
Zyklonius

Posts: 1,629

#324 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Jammailija:
ISO-E on kyl tehny vaikutuksen vauhtiveturinomaisella vääntämisellä! Miehessä on kyl voimaa ja sähäkkyyttä! Painaa painaa painaaaaaaaaa*jiihaa*!



Kunnon karjut vääntävät antaumuksella. Tsekkaapas seuraavan kerran kun Kahlis fiilistelee tatamilla. Siinä järkkyy universumin tasapaino ja todellisuuden pitkospuut. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#325 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirde*:

Mut entäs toi Kerttu sitte? Siis siinä o mimmillä niin groove meno koko ajan...Ihanaa katottavaa. *sydän*



Kiitti raksu!!! *sydän*

Bileet on täynnä hyviä tanssijoita..ja olenkin niitä täällä jo kehunut moneen otteeseen..Mut yksissä aamuissa huomasin yhden tosi mageen ja letkeen tanssi tyylin.. Ja se on tolla Ilellä, siis bileilehänminällä!! Jotenkin semmonen letkee ja rento meno! sitä on hauska katsella!! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jammailija

Posts: 3,224

#326 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Keeerin:
---
*Mirde*:

Mut entäs toi Kerttu sitte? Siis siinä o mimmillä niin groove meno koko ajan...Ihanaa katottavaa. *sydän*

---


Kiitti raksu!!! *sydän*

Bileet on täynnä hyviä tanssijoita..ja olenkin niitä täällä jo kehunut moneen otteeseen..Mut yksissä aamuissa huomasin yhden tosi mageen ja letkeen tanssi tyylin.. Ja se on tolla Ilellä, siis bileilehänminällä!! Jotenkin semmonen letkee ja rento meno! sitä on hauska katsella!! *joo*


Ile on ite Groove*heiii*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#327 • • --- Guest
PARAS TANSSIJA EVER!

linkki
Karski

Posts: 6,049

#328 • • Karski Pomon kätyri

äpärä:
PARAS TANSSIJA EVER!

linkki



Minä annan kyllä edelleen ääneni
meidän omalle kytkikselle:

switchdance2.gif

*sydän*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Apo

Posts: 1,574

#329 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Tres:
Minä annan kyllä edelleen ääneni
meidän omalle kytkikselle



Joo, kytkis maailmankartalle *aplodit* *jiihaa* *aplodit*
-P

Posts: 4,972

#330 • • Edited -P

Tres:
---
äpärä:
PARAS TANSSIJA EVER!

linkki

---


Minä annan kyllä edelleen ääneni
meidän omalle kytkikselle:

*sydän*



Kytkönen on sankari! hitto kun ei saanut videolle sen viime lauantaista meininkiä tanssilattian alistajana sekä paronina ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#331 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]

Keeerin:
---
*Mirde*:

Mut entäs toi Kerttu sitte? Siis siinä o mimmillä niin groove meno koko ajan...Ihanaa katottavaa. *sydän*

---


Kiitti raksu!!! *sydän*

Bileet on täynnä hyviä tanssijoita..ja olenkin niitä täällä jo kehunut moneen otteeseen..Mut yksissä aamuissa huomasin yhden tosi mageen ja letkeen tanssi tyylin.. Ja se on tolla Ilellä, siis bileilehänminällä!! Jotenkin semmonen letkee ja rento meno! sitä on hauska katsella!! *joo*

Kiitos vaan*blush* mut kaikki te tanssitte hienosti kunhan vaan on kivaaaa!!!!! *iloinen**jiihaa*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

vuokko

Posts: 243

#332 • • vuokko
shaking some tailfeather!
kun iso mies kuten jussi, damien, lähtee liikkumaan tanssilattialla, sitä hetkeksi pysähtyy itse äimisteleen ja sekunnin kahden päästä haluaa mukaan tän järkäleen menoon, sen verta antaumuksella hän vetää swengaten*jiihaa*
DagO

Posts: 1,066

#333 • • DagO häröö

CandyRaver:
---
äpärä:
PARAS TANSSIJA EVER!

linkki

---



*täh**täh**justjoo**nauru**jiihaa*


huhhuh. *hih* Nauroin vedet silmissä tolle.
toma

Posts: 2,009

#334 • • Edited toma Tototoototo
Hyvän tanssijan ehdoton vaatimus on mun mielestä
spontaanisuus: ennalta opetellun näköiset liikkeet ja
kuviot eivät lämmitä tippaakaan ainakaan minun silmääni.
Tärkeintä on että tanssista paistaa läpi se että on kivaa ja
pitää siitä musiikista jota tanssii.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Samu

Posts: 517

#335 • • Samu Bodhisattva

toma:
Hyvän tanssijan ehdoton vaatimus on mun mielestä
spontaanisuus: ennalta opetellun näköiset liikkeet ja
kuviot eivät lämmitä tippaakan minun silmääni.



Samaa mieltä! Tanssiesitykset on sitten eri juttu kokonaan.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Damien

Posts: 2,882

#336 • • Damien [tr3ox]

vuokko:
shaking some tailfeather!
kun iso mies kuten jussi, damien, lähtee liikkumaan tanssilattialla, sitä hetkeksi pysähtyy itse äimisteleen ja sekunnin kahden päästä haluaa mukaan tän järkäleen menoon, sen verta antaumuksella hän vetää swengaten*jiihaa*



Tän massan kun vispaa kerran liikkeelle niin on pakko keinua sen mukana, kunnes liike lakkaa ns. "etenevän liikkeen laki" :a noudatten, muuten nyrjähtää peukalo...

ps. päätit sitten vihdoin rekata itsesi (bile-)tiedon valtatielle...
vuokko

Posts: 243

#337 • • vuokko



ps. päätit sitten vihdoin rekata itsesi (bile-)tiedon valtatielle...




isomman oikeudella

ok toi oli huono.. mut enivei*igor*
z

Posts: 1,146

#339 • • z

remotion:
linkki Tossa on aika kova jortsupiirimestari



ammattilainen, kuten kaikki tanssia harrastavat tytöt helposti huomaavat...
Avatar
#340 • • x Guest
tasta seuraavasta spedesta tulee vielakin mieleen ne hetket kun eksyi 7 vuotta sitten loveparadessa jonkun vaaran porukan viereen. seuraavina vuosina tulikin sit seurattua paraatia parvekkaalta turvasta *vink*

linkki