Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 168,181 views

Epailija

#301 • • Epailija Physicist, 2nd class.

CandyRaver:
---
Itis:
Zyk> *muhaha* sinä ja jääkiekko olette suunnilleen yhtä lähellä toisianne kuin anorektikko ja rantapallo... sun housuissa taitaa olla enemmänkin joku helinäkeiju, koska kohtuullisen sulavaa liikuntaa sulta saa nähdä yleensä...
---
*joo*samaa mieltä*vink*

Hetko, minkä lauseenkohdan kanssa? *g*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Zyklonius

#302 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Epailija:
---
CandyRaver:
---
Itis:
Zyk> *muhaha* sinä ja jääkiekko olette suunnilleen yhtä lähellä toisianne kuin anorektikko ja rantapallo... sun housuissa taitaa olla enemmänkin joku helinäkeiju, koska kohtuullisen sulavaa liikuntaa sulta saa nähdä yleensä...
---
*joo*samaa mieltä*vink*

---

Hetko, minkä lauseenkohdan kanssa? *g*

"Pahoin" pelkään että vähän jokaisen kohdan. *pihkassa*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Zyklonius

#303 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

CandyRaver:
---

no tietty sen,että sulavalinjaista on tuo kullan pepunpyöritys....*vink*
heh...ei pidä kysyä,jos ei halua oikeesti tietää*hihu*

No voi sun siunaa, nainen! Älä nyt kaikille paljasta että mä olen oikeasti silkkaa pumpulia ja letkeää lantiota! Arvaa kestikö vuosia ansaita kaduilla polvilumpioita rusauttelemalla liikanimeksi Luunmurskaaja? *hihu*

Besides, sun peppus on söötimpi q mun. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

-P

#304 • • -P
voih luoja, anna mun kaikki kestää *nauru*
np: Caliban - Certainty... Corpses

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

~caro~

#305 • • ~caro~
mun sisko *sydän* varsinki viime perjantaina kainalosauvojen kanssa! *vink*
Ellah

#306 • • Ellah JuppiHIppiPUnkkari
Parhaat tanssijat rakastavat sitä yhteyttä jonka he tuntevat tanssiessaan musiikin ja itsensä välillä. Ja tuovat sen esille niin, että se on käsin kosketeltavaa joka taas tuo muille tanssijoille loistavaa fiilistä. ja sehän onkinkin tärkeintä...............Sitä pitää minun mielestä arvostaa..*joo**joo**joo**sydän*
Zyklonius

#307 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

salaisinko?:
voih luoja, anna mun kaikki kestää *nauru*
np: Caliban - Certainty... Corpses

Kuule Phillyseni, näin on luoja sun varalta suunnitellut suuressa viisaudessaan, joten kestettävä se on. *hih*
np: Caliban - Goodbye

--

itis

#308 • • itis Morning Star
Hmöö... en mä ajatellut housee etc. enkä erityisesti miettinyt zykkisedän hanuriakaan, mut jalkaliikkeistä tulee ammattinyrkkeilijät mieleen...

in case joku ei tiedä niinnyrkkeilyssä on jalkatyöskentelyllä suuri osa --jalat vie pois nyrkin tieltä nopeasti ja näppärästi...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Zyklonius

#309 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Itis:
Hmöö... en mä ajatellut housee etc. enkä erityisesti miettinyt zykkisedän hanuriakaan, mut jalkaliikkeistä tulee ammattinyrkkeilijät mieleen...

in case joku ei tiedä niinnyrkkeilyssä on jalkatyöskentelyllä suuri osa --jalat vie pois nyrkin tieltä nopeasti ja näppärästi...

No häh, kyllä vanha katutappelija ja pugilisti osaa. Tärkeintä on että molemmat jalat ovat koko ajan ilmassa. Levitaatio on päivän sana ja hokema. Tosin saisi muittenkin jalat vielä pois nyrkkieni tieltä, vanha pNukkari kun huitoo ilmaa käsillään vähän turhankin aggressiivisesti ja pidäkkeettömästi. Sulimmat pahoitteluni siitä. *blush*

--

itis

#310 • • itis Morning Star
Elävästi pukkasi mieleeni lauma tyyppejä painitrikoissa bileissä tamppaamassa... pelottaa.

*nauru*

--

Zyklonius

#311 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Itis:
Elävästi pukkasi mieleeni lauma tyyppejä painitrikoissa bileissä tamppaamassa... pelottaa.

Ah, kiitos toveri, ratkaisit juuri puolestani tulevan viikonlopun pippaloiden pukeutumisongelmat. *hali*

--

itis

#312 • • itis Morning Star
Pelottaa vielä enemmän...

--

Epailija

#313 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Älä pelkää. Ei ne vaatteet, vaan miten niitä kantaa...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

t00sa

#314 • • t00sa
Parhaat tanssijat*ding*kuka tahansa meistä voi olla se paras tanssija "ainakin omasta mielestään"...eihän se muuta vaadi ku musiikin tuntemusta,itsensä tiedostamista loppu sujuu itsestään*hih*on kauheeta katsoa bileissä "väkisin vääntäjiä"musiikista pitää nauttia ja kun sen antaa viedä ni homma on BUENo
Shaz

#315 • • Shaz team Wittupäät
Yhdyn edelliseen. *hihu*
Mr.Pink

#316 • • Mr.Pink

Charly RePanic:
The Prodigy:n ex-jäsen: Leeroy!

Joutuu olee samaa mieltä! Se äijä osaa liikkua aika uskomattomasti.

Ei taida painovoima vaikuttaa.

--
Lost in the silver box.

breakaholic

#317 • • breakaholic kapa :: djshop

Mr.Pink:
---
Charly RePanic:
The Prodigy:n ex-jäsen: Leeroy!

---

Joutuu olee samaa mieltä! Se äijä osaa liikkua aika uskomattomasti.

Ei taida painovoima vaikuttaa.

Samaa mieltä.
karkki

#318 • • karkki

Zyklonius:
---
-Santtu-:
..Ja yleensäkin parhaita on kaikki fiilistelijät joiden kanssa oma tunnelma kohoaa myös. Se on just parasta kun tyypistä näkee miten se nauttii ja on kivaa *hymy* jumitun aina kattelemaan sellasia. Että sori vaan jos tuijottelen *nauru*

---

... Unohtui sanomani että sun, Grindin ja Karkin kanssa oli niiiiiin yltiömyhäileväisen mugavaa tanssahdella siellä hesarin aamuilla. Alkaa hiljalleen ymmärtämään mistä siinä iänikuisessa plurahtelussa on kyse, kun on myhästeleväisiä ja ihastuttavia ihmisolioita ympärillä.

oli kyllä miustaki äärimmäisen ihanaa plurahdella ja plörähdellä teidän kanssa *plur*

nii ja siis ennen kaikkea TANSSIA!!! *sydän*
terraluna

#319 • • terraluna Agentti

Itis:
Mä vaan huomasin tossa yhden kerran painostuksen alaisena tavisbaariin jouduttuani tamppaavani mtvtuhnua ja sit hetken kuluttua ymmärsin mysö ympäristön huomanneen eron ja olevan enemmän ja vähemmän haavi auki + dj vaihto teknompaan heti kohta kun huomas että meitä tamppaajia oli muutamia. Talk about taking over... *hih*

^ That's my way as well! ^ *hihu*

Viimeks sattui baarissa vastaan loistava tanssija! *hymy* Kaveri veti tunteella ja hymy suus ja myös kuunteli musiikkia ja eläyty siihen, eikä vaan vetäny mekaanista liikesarjaa, eikä myöskään pyrkiny iholle. Upeeta ku yllättäen tapaa jonku samanhenkisen bilettäjän jossain muual ku bileis. *hihu* Tuolloin myös dj reagoi fiilistelyyn ja vaihtoi biisit parempiin, vaikka kyseessä olikin baari, jossa vielä alkuillasta soi ärränpee ja listascheisse. *hih*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

xl8r

#320 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Itse oon ottanu tohon tanssimiseen sen asenteen, etten ainakaan kauheasti välitä, tuijottaako muut vai ei. Tietysti tuo tanssiminen menee sitten yleensä vaan pöydän takana riehumiseksi, mut energia on mulle ainakin se a ja o koko hommassa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe