Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 168,129 views

Petri

#241 • • Petri Lauma

Jammailija:
Ei hitsi, tää on niin mahtavaa: Taas tuli tutustuttua uuteen bileihmiseen! Kyl se vaa pitää paikkansa, että joka kerta tutustuu johonkin uuteen tyyppiin. Mut tää tyyppi teki kyl vaikutuksen. Piti vähän väliä vilkaista, ku jätkä fiilistelee kybällä musan mukalla ja itelleki tuli niin hyvä mieli*hymy*!
VonSchlongilla on kyl kiva meininki*jiihaa*!

*blush* *blush*

Ei voi muuta kylla sanoa kuin etta samat sanat takasin! *joo* *aplodit*
Plaque

#242 • • Plaque

sasu:
Mulle ainakin on tärkeää, et saan tanssia ilman ”kyynerpää osumia”, koska se häiritsee keskittymistä siihen tärkeimpään - musiikkiin ja fiilikseen.

Tässä olet oikeassa.
#243 • • Nancy Guest
Viime viikolla olin bileissä ja tutustuin siellä sellaseen tyyppiin mikä todellakin lunastaa tän parhaan tanssijan tittelin. Se ei pelkästään ollu hienoa katseltavaa vaan siittä sai myös itselleen kimmokkeen et pyrki aina vaan parempaan tanssahteluun. Loppujen lopuksi valomerkin aikaan jalat oli ihan hyytelöö ja hiki virtas...*hikoil* ai niin, ja tää tyyppi on, kukapas muukan kuin, Jammailija! Kiitos et pidit mulle seuraa kun kaverit lähti nukkumaan ja kannustit loppumetreillä vielä jaksamaan nostaa jalkaa...*jiihaa**pahis**hali*
typ0

#244 • • typ0 syntax error

yana:
---
typ0:
rivitanssi kusee.. mun mielest kaikki saa tanssii miten tykkaa ilman mitaan typeria saantoja.. massa juttu kusee *eiei*

---

sääntöjä? say what?

mä ainakin nauran tyypin maanrakoon jos joku tulis selittaa mulle miten mun pitais nostaa polvee

[muokattu 14.5.2004 09:55]

nosiis elähän nyt käsitä väärin =)
mä tanssin niinku tuntuu hyvältä mutta tätä ku lukee nii voi sieltä poimia että ihmisillä ois jonku sortin "säännöt" minkä mukaan tanssii..HUOM SIIS IHAN YLEISESTI. *joo*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

sensus

#245 • • sensus Trance can set you free...
Nämä kaksi kissaa, jotka olen nähnyt usein trance-bileissä kixu-karvat jalassa ja minihamosissa.. Ehkei tosi hyviä tanssijoita, mutta ulkonäöllään kyllä korvaa sen pienen puutteen *hih*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

hannaok

#246 • • hannaok investigator of micro things! wonderer of life!

Amnesia:
Jos porukka tanssii sekaisin kuin Ellun kanat, niin se osoittaa tietynlaista kunnioituksen puutetta DJ:tä /artistia kohtaan. Eli jossain tavallisessa junttijuottolassa se kuuluu asiaan, koska osaamaton dj soittaa paskaa, mutta kyllä se vaan jotenkin on ainoa oikea tapa hyvissä bileissä, et tampataan suunnilleen lavalle päin.

No joo, emmä nyt noinkaan sanois, enemmänkin toi rivitanssi on vaan nyt ajan henki. Hieman vanhemman klubikansan edustajana muistan hämmästykseni, kun pienen tauon jälkeen aloin taas käydä bileissä ja yhtäkkiä kaikki siellä vaan tanssivat dj-korokkeeseen päin!

Aiemmin ehkä tanssittiin naama vähän mihin suuntaan päin vaan ja silti mahduttiin ihan kivasti. Eikä tää todellakaan kertonu mistään arvostuksen puutteesta dj:tä kohtaan. Mutta ehkä tää nykyinen tyyli liittyy lähemminkin DJ:den statuksen nousemiseen lähes palvonnan kohteiksi sekä varmasti jonkin asteiseen sukupolven vaihdokseen kun nuoremmat tulee tamppaamaan vanhempien tylsimysten jäädessä viettämään koti-iltaa... Tavat vaan muuttuu ja asiat kehittyy omaan suuntaansa ja hyvä niin. Mukaudun mielelläni riviin, ainakin useimmiten *hih*

--
-nature is ancient, it surprises us all-

Juhgu

#247 • • Juhgu Virnistelijä
Jooh ei sillä tanssimisella ole tarkoitus DJ:lle respectiä osoittaa. Eikä varsinkaan se ole mitään DJ:n dissaamista jos tanssii minne suuntaan haluaa. Hei haloo.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jammailija

#248 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Nancy:
Viime viikolla olin bileissä ja tutustuin siellä sellaseen tyyppiin mikä todellakin lunastaa tän parhaan tanssijan tittelin. Se ei pelkästään ollu hienoa katseltavaa vaan siittä sai myös itselleen kimmokkeen et pyrki aina vaan parempaan tanssahteluun. Loppujen lopuksi valomerkin aikaan jalat oli ihan hyytelöö ja hiki virtas...*hikoil* ai niin, ja tää tyyppi on, kukapas muukan kuin, Jammailija! Kiitos et pidit mulle seuraa kun kaverit lähti nukkumaan ja kannustit loppumetreillä vielä jaksamaan nostaa jalkaa...*jiihaa**pahis**hali*

Heh, anytime! Koskaan ei oo liian iloinen mieli, liian groovyt liikkeet tai liian paljon liekittäjiä*vink*!
Tanssi on rakkaus*sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

*hymy*

#249 • • *hymy*
Harri & Jani. Tai vois sanoo et parhaimmat fiilistelijät. Ehdottomasti.
lulu.

#250 • • lulu.
Ehdottomasti parhaat tanssijat on Agentti ja Emma......*aplodit*
Hotblood

#251 • • Hotblood
En niin hirveesti oo kiinnittäny aiheeseen huomiota, mut Illut 8v. Deni veti kyl lavalla niin hyviä mooveja et kateeks kävi... eli piste multa ainaki sinne, vaik varmasti on muitaki hyviä *plur*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

akir0

#252 • • akir0 idleRPG champion 2009

enzyn:
Aiemmin ehkä tanssittiin naama vähän mihin suuntaan päin vaan ja silti mahduttiin ihan kivasti. Eikä tää todellakaan kertonu mistään arvostuksen puutteesta dj:tä kohtaan. Mutta ehkä tää nykyinen tyyli liittyy lähemminkin DJ:den statuksen nousemiseen lähes palvonnan kohteiksi sekä varmasti jonkin asteiseen sukupolven vaihdokseen kun nuoremmat tulee tamppaamaan vanhempien tylsimysten jäädessä viettämään koti-iltaa... Tavat vaan muuttuu ja asiat kehittyy omaan suuntaansa ja hyvä niin. Mukaudun mielelläni riviin, ainakin useimmiten *hih*

Mulla ainakin vanhemmilta ajoilta tulee mieleen myös se, että bilepaikat oli aika helvetisti isompia ja avoimempia. Tehdashallissa kun nyt on snadisti helpompi pyöriä sinnetänne ja pomppia paikasta toiseen. Klubi-ympäristössä rivitanssi on jotakuinkin kivutonta, koska sillä tavoin ei kukaan saa osumia heiluvista käsistä ihan niin helposti.

Reivaajat on muokkautuneet muuttuviin olosuhteisiin!
Keskiyon Keisari

#253 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Kyllähän tuo jammailijan meininki bileissä on aina mukavaa katsottavaa, ja monen muunkin!!*aplodit*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Jammailija

#254 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Oj, kiitos!*sydän* Tommoset sanat vaa sytyttelee kipinöitä mun hippavarpaisiin, eli ens vloppuna TÄYSII*pahis*!
Ja kyl sun groovailuas on kiva kattoa, sanoinkin sen sulle sillon Hesarin aamuissa*vink*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Keskiyon Keisari

#255 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
No niinpäs kehuitkin kiitos siitä tulee aina hyvä mieli!!*nauru*
Ja ens vloppuna toellakin reivaillaan ja groovaillaan!!!!!*jiihaa*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

HacGyver

#256 • • HacGyver Vieraileva tähti

Bileilehänminä:
Kyllähän tuo jammailijan meininki bileissä on aina mukavaa katsottavaa, ja monen muunkin!!*aplodit*

yhdyn edelliseen!*plur**sydän*
Ihan A

#257 • • Ihan A Haamusienestäjä

SamHard:
Voihan löysä vattu mikä kysymys!! Eihän tollasta kannata ees kysyä.. tanssiminen on itsensä ja tunteidensa ilmaisemista musiikin kautta sekä toisaalta tanssiminen on myös taidetta siinä missä taulun maalaus tai baletti, mutta vielä enemmän siitä taidetta tekee vielä se että sitä ei ole suunniteltu eikä varmaan moni mieti himassa koreokrafioitakaan bileisiin.....

Hmm.. pari kertaa olen nähny kisahallilla, kun pari muijaa ja jätkää tuli sinne ja laitto jotain hardtrancekuraa soimaan ja alkoivat treenaa tanssiliikkeitä, mutta kuitenkin sellasta mitään sanomatonta tanssia, että jalat vaan polkee maata ja sitten heilutellaan käsiä.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

Tatu*

#258 • • Edited Tatu* Da ChARMER cHARMELEON
Mä oon paras. (simple as dat) Nysväpousaajat saa mennä itteensä "pirivieteri"-kommenttiensa kera..

--
'FeelTheBassComeDownOnMeBaby'

hannaok

#259 • • hannaok investigator of micro things! wonderer of life!

akir0:
---
enzyn:

---

Mulla ainakin vanhemmilta ajoilta tulee mieleen myös se, että bilepaikat oli aika helvetisti isompia ja avoimempia. Tehdashallissa kun nyt on snadisti helpompi pyöriä sinnetänne ja pomppia paikasta toiseen. Klubi-ympäristössä rivitanssi on jotakuinkin kivutonta, koska sillä tavoin ei kukaan saa osumia heiluvista käsistä ihan niin helposti.

Reivaajat on muokkautuneet muuttuviin olosuhteisiin!

mä olen sun kanssa samaa mieltä, toisaalta esim. nylon oli kyllä erittäin pieni loukko. teki vaan mieli kommentoida kärjistystä respektin puutteesta.. nyt menee kyllä aiheen vierestä mutta menköön.

--
-nature is ancient, it surprises us all-

Mizfir

#260 • • Mizfir pittuinen
MadCow*plur*vuosia tanssinut monenmoisesti ja sen kyllä huomaa*jiihaa*

Tosin, olen samaa mieltä jonkun jo asiasta maininneen kanssa, että parasta on kun näkee että ihminen todella nauttii ja rakastaa tanssimista. Silloin annetaan waan musiikin viedä*nuotti* se on kaunista katseltavaa*sydän*

--
-Mannanen-