Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 168,076 views

Jusuplussa

#201 • • Jusuplussa UG-///

Uhuu:
nosturilla kerran oli pari kundia canadasta ja ne ihmetteli kyllä kovin tätä meidän rivitanssikulttuuria... kysyin sitten, että minnespäin ne itse bileissä sit tanssii ja vastauksena oli: sinne missä on parhaimman näköisiä tyttöjä =)

-uhuutaasuteliaana

Eipäs sotketa TAVISBAARIMEININKII nyt ollenkaa bileisiin..ja ne oli salee jotain taviksii tai räppääjii ;-)
Viltsu

#202 • • Viltsu noname

Amnesia:
Jos porukka tanssii sekaisin kuin Ellun kanat, niin se osoittaa tietynlaista kunnioituksen puutetta DJ:tä /artistia kohtaan. Eli jossain tavallisessa junttijuottolassa se kuuluu asiaan, koska osaamaton dj soittaa paskaa, mutta kyllä se vaan jotenkin on ainoa oikea tapa hyvissä bileissä, et tampataan suunnilleen lavalle päin.

kerro että tää oli vitsi, jooko *taputapu*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

typ0

#203 • • typ0 syntax error
rivitanssi kusee.. mun mielest kaikki saa tanssii miten tykkaa ilman mitaan typeria saantoja.. massa juttu kusee *eiei*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

#204 • • yana Guest

typ0:
rivitanssi kusee.. mun mielest kaikki saa tanssii miten tykkaa ilman mitaan typeria saantoja.. massa juttu kusee *eiei*

sääntöjä? say what?

mä ainakin nauran tyypin maanrakoon jos joku tulis selittaa mulle miten mun pitais nostaa polvee

[muokattu 14.5.2004 09:55]
Uhuu

#205 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

yusu:
Eipäs sotketa TAVISBAARIMEININKII nyt ollenkaa bileisiin..ja ne oli salee jotain taviksii tai räppääjii ;-)

Ehei ollutkaan, vaikka niin mäkin aluks luulin!!!

-eiuhuuniintyhmäoleetteibilettäjäätunnista=)

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

anthocyan

#206 • • anthocyan Kohti valoa...
Taas tääki aihe pitää pistää riidaks! *eiei* Kukin tanssikoon miten huvittaa!!! Mut mä tykkään tanssii DJ:tä kohti, koska sillon pystyn keskittyyn paremmin itse musaan. Ja se vaan jotenki tuntuu hyvältä olla vuorovaikutukses DJ:n kaa... *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

blender

#207 • • blender Arcade | KAIKU

Uhuu:
nosturilla kerran oli pari kundia canadasta ja ne ihmetteli kyllä kovin tätä meidän rivitanssikulttuuria... kysyin sitten, että minnespäin ne itse bileissä sit tanssii ja vastauksena oli: sinne missä on parhaimman näköisiä tyttöjä =)

-uhuutaasuteliaana

mun veli tanssii tollee usein *nauru*
UzU

#208 • • UzU [33100]
Vaikka tää nyt menee ihan ohi topicin niin sanon minäkin sanani tuohon minne päin tanssitaan.. (ehkä tässä olisi oman topicin paikka).

Itse tanssin useinmiten dj:tä kohti. Tämä siksi että katselen mielläni dj:tä työn touhussa ja pidän sitä hyvänä jos dj on mukana meiningissä - nostaa omiakin fiiliksiä.

Yleensä myös visuaalinen puoli rakennetaan siten että sitä on tarkoitus katsoa tanssilattialta lavaa kohti. Siis valot, decot yms. Ja tykkään siitä että visuaalinen ilme on nätti :) Hienot valot voivat tehdät paljon - muttei koskaan paikka paskaa musaa.

[muokattu 14.5.2004 10:46]
anthocyan

#209 • • anthocyan Kohti valoa...

---
Uhuu:

-uhuutaasuteliaana

---

blender:
mun veli tanssii tollee usein *nauru*

*nauru* Se on kyl ihan totta! *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Jone

#210 • • Jone Archibald Haddock

anthocyan:
Taas tääki aihe pitää pistää riidaks! *eiei*

Eihän tässä nyt oo mitään riidelty? Onko sulla jotenkin matala toleranssi keskustelun intensiteetin suhteen vai mistä moinen käsitys?
HaPsULi

#211 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
siskoni kävi joskus vuosia sitten Labyrinth bileissä ku sen kaveri oli saanu vapaa lippuja sinne. Siskoni eikä sen kaverit kuuntele ollenkaan technoa,trancea saatika sitten psykeä. No ne meni sitten ihan uteliaisuutena sinne bileisiin ja huomas et kaikki tanssii rivissä dj:tä päin. Ne pisti sitten pystyyn sellasen oman ympyrän jossa tanssia mut muut tanssijat katto niitä vähän oudoksuen joten neki sit alko tanssimaan rivissä dj:tä päin*nauru*. Näiden bileiden jälkeen systerini on alkanu kutsuu bilemusaa ”rivissä dj:tä päin”-musiikiksi*iloinen*

mut tuohan on aivan totta et me tanssitaan rivissä dj:tä päin, ja tää sen takia että me ?arvostettais? sitä dj:tä ja sen soittamaa musaa (HUOM! minun mielipide)

[muokattu 14.5.2004 10:56]

[muokattu 14.5.2004 10:57]

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Uhuu

#212 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
oon muuten usein naureskellut itselleni sen vuoksi, että nykyään normibaareissa tanssahdellessani huomaan aina hakeutuvani automaattisesti niin, että kasvot ovat dj:tä kohti. eksyttii joku aika sitten la touriin ja siinä horjahdeltiin porukalla tanssilattialle ppk:n biisin aikana. siinä hetken polvea nostettuamme huomattiin, että ei siellä lavalla ollutkaan ketään soittamassa... tuli outo tunne, kun huomattiin että dj on jossakin kaukana piilossa eikä sitten tiedetty mihin päin pitää tanssia...

näin on siis tanssisuunta muuttunut automaattiseksi toiminnaksi:::: heh....

-uhuuehdollistuneena

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

karkki

#213 • • karkki

Steven Hoaks:
Karkilla on erittäin mukavan näköinen tanssitapa... *nauru*

*hymy* kiits

Varsinkin jos sattuu olemaan hänen takanaan... *vink*

senkin *possu**igor* *nauru*
anthocyan

#214 • • anthocyan Kohti valoa...

Jone

Eihän tässä nyt oo mitään riidelty? Onko sulla jotenkin matala toleranssi keskustelun intensiteetin suhteen vai mistä moinen käsitys?

Hmm... No hyvä! *iloinen* Ehkäpä oon vaan tällanen herkkis! *hih*

--

Jammailija

#215 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
S-T on mun mielestä lumoavan hypnoottinen tanssija! Kun ekan kerran näin ni mun oli aina tasaisin väliajoin vilkaistava ku mimmi tanssii ja lukee sulavasti musaa*joo*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

#216 • • Injektio Guest

Nomify^:
Pinjuzska! *plur*

Jeh mäkin annan alustavasti äänen pinjuzskalle *hihu* Pisti konemetsäs hardcore vääntöö *aplodit*
rZi

#217 • • rZi 42
Käykää tsekkaa www.dancetrippin.tv ja sieltä semmonen videosetti kun
”Dave Pierce @ Eden, Ibiza” tais olla episode #8.
Kattokaa se pätkä alusta ja pistäkää volat ihan TÄYSILLE! Huomaatte kyllä kuka osaa tanssia!*hih**aplodit**jiihuu*

Katsominen vaatii rekisteröinnin, käy erittäin nopsaa...loginit tulee sähköpostiin samoin kun vahvistus linkki. Tsek' it out!
Individual

#218 • • Individual HYPNO!

salama jack:
Kattokaa se pätkä alusta ja pistäkää volat ihan TÄYSILLE! Huomaatte kyllä kuka osaa tanssia!*hih**aplodit**jiihuu*

Katsominen vaatii rekisteröinnin, käy erittäin nopsaa...loginit tulee sähköpostiin samoin kun vahvistus linkki. Tsek' it out!

Toi on aika kova pätkä! Se on uskomaton se esitanssija.

[muokattu 14.7.2004 19:00]
S-T

#219 • • S-T Pieni

Jammailija:
S-T on mun mielestä lumoavan hypnoottinen tanssija! Kun ekan kerran näin ni mun oli aina tasaisin väliajoin vilkaistava ku mimmi tanssii ja lukee sulavasti musaa*joo*!

*blush* *kiitoskiitos* Ja samat sanat voisi sanoa Jani Jammailijastakin!
Jotenkin olen saanut tanssimiseen viimeaikoina takaisin sellaista fiilistä ja potkua, joka tuntui jokin aika sitten päässeen pakoon...
Ja kiiteltäköön tähän samaan myös yhtä ihmistä, jota nykyään harvemmin näkee bileissä ja tanssilattialla, mutta jonka tanssi on aikoinaan tehnyt suuren vaikutuksen ja jonka ansiosta olen oppinut luottamaan itseeni niin paljon, että uskallaan taas tanssia ja eläytyä ja nautin siitä: siveys *pihkassa*

--
Pieni on kaunista.

rZi

#220 • • rZi 42

Individual:
---
salama jack:

---

Toi on aika kova pätkä! Se on uskomaton se esitanssija.

[muokattu 14.7.2004 19:00]

On aika törkeen kova pätkä koko matkan, se sama jäbä polkkaa luullakseni koko viedon ajan vaik välillä käy vaihtaa kuteita! Osaispa humppaa samanlailla ku se!

[muokattu 14.7.2004 19:11]