Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 168,116 views

patis

#121 • • patis 10
Paras esitanssiperformanssi mitä on tullut nähtyä oli vanhalla... tässä joskus.

Esitanssijoina toimi Tulikansa(?). Salissa oli muistaakseni neljä neliön muotoista pöytää joiden etuosaan oli viritelty uv-putket. Tanssijat olivat pukeutuneet uv-aktiivisiin hörheilöihin ja pyöritelivät sauvoja joiden päissä oli uv-aktiiviset rätit. Se oli uskomattoman hypnoottisen näköistä.

En nyt millään muista bileiden nimeä. Lisään sen tähän jos tulee mieleen. On tästä jo kuitenkin yli vuosi ainakin.

[muokattu 31.1.2004 16:22]
Epailija

#122 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Amma:
Mun silmä ja mieli lepää eniten katsellessani seuraavien (ekana mieleen tulleiden) tyyppien letkeää liikehdintää:

kerti, Jammailija, ceecee ja Epailija.

Jesh. Kiitos. Maksan summan sitten suoraan tilille - aivan kuten sovittiin. *vink**hih*

Ei vaan: *blush**hali*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Unik

#123 • • Unik
Mun mielestä Emma ompi maailman aurinkoisin, iloisin ja ”paras” bailaaja/tanssija. Emma oikein hehkuu positiivista energiaa ja se tarttuu ympärillä oleviin ihmisiin myös.
*aplodit*
#124 • • hellu Guest
Oon jo kauan ihaillut Mr-Pinkin tanssi tyyliä, mielettömän hienoja vääntöjä <3
Samoin Jammailija ja Harri tanssivat tyylillään ja mielettömän kivasti ja heijän kikkailut ovat loistavat.. kovin tykkää *jiihaa*
Tytöistä mainittakoon Kerti ja Lilli <3 Ovat omaa luokkaansa tanssiessaan!
Sithil

#125 • • Sithil Drifter
Itse bongailen ihan tanssilattialta parhaat tanssitaiturit ja häpeilen sitten lopputanssin omia taitojani (jos muistan). Henk. koht. haluaisin nähdä mm. Epailijan tanssivan kun siitä on huhuja jo pyöriskellyt pitkin kaupunkia, jotta poksista. (Ps: Varoitus: Teksti levotonta) *hih*

Tänäänpä Säteestä viisastuneena näin vaikka minkämóisia taitureita. Kadehdin teitä kaikkia. *plur* Jatkakaa samaan malliin.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Unik

#126 • • Unik
Ai niin...tosiaan Sami eli Mr Pink on kans ihan vidun päälikkö. Samista kans oikein hehkuu ja paistaa semmoinen positiivinen energia ja näkee, että herra todella nauttii.
Erittäin persoonallinen tyyli ja hyvä niin. Sami is the man in the club and there is no other!
*jiihaa*
Zwek

#127 • • Zwek
Mä tottakai! *jiihaa*
S-T

#128 • • S-T Pieni

patis:
Esitanssijoina toimi Tulikansa(?). Salissa oli muistaakseni neljä neliön muotoista pöytää joiden etuosaan oli viritelty uv-putket. Tanssijat olivat pukeutuneet uv-aktiivisiin hörheilöihin ja pyöritelivät sauvoja joiden päissä oli uv-aktiiviset rätit. Se oli uskomattoman hypnoottisen näköistä.

En nyt millään muista bileiden nimeä. Lisään sen tähän jos tulee mieleen. On tästä jo kuitenkin yli vuosi ainakin.

Fucked up dna taisi olla. Ja muistan että noita esitanssijoita tuli kyllä silloin ihailtua..

--
Pieni on kaunista.

Tlzi

#129 • • Tlzi hani
Yks komee kundi tanssi kerran Hesperiassa kaijuttimen kanssa...mikä huvittava näky*ding**kuolaa**lmao**joo* !!! ...kukahan mahtoi olla...*vink*

--
Fake it till you make it !!

Jammailija

#130 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Hellu ja T-rex Orava: Tanssikoneita ja loputtomia liikkeitä, loputonta energiaa*sydän*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

T-rex

#131 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Jammailija:
Hellu ja T-rex Orava: Tanssikoneita ja loputtomia liikkeitä, loputonta energiaa*sydän*.

vau. Kiitosta vaan. Veikkaan kyllä, että tanssikoneen arvonimen ansaitsee enemmän kuin ehkä kukaan muu, SINÄ. Odotan innolla!!! taas seuraavaa kertaa.*sydän* Team *...* kokoontuu taas *plur**plur**plur*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

#132 • • emm@ Guest

Jammailija:
---
Mutta tämä on kyllä mahtavaa, että ihmisillä on ikäänkuin oma maailma jossa hän tanssii ja se vaan se hänen oma tanssinsa
---

Ja tos on viel se juttu mulla, että vaik on siel yksikseen, niin silti on kaikkien kanssa. Hymyilee oikealle, hymyilee vasemmalle, vilkaisee taakseen...Siel ne on: Ystävät. Klubeilla mulle tulee monesti sellainen yhtenäisyyden tunne. Klubit on kiitorata ja me kaikki kiidetään itsenäisesti, mut silti laivueena*nauru*!

[muokattu 29.1.2004 15:06]

veit sanat suustani..*joo*yksi suuri syy miksi löydän itseni bileistä yhä uudestaan!!*sydän*
remotion

#133 • • remotion nostatus guru
Tykkään ite kans siitä showtyylistä, kunhan sitä vedetään tunteella!
Viimeksi tasokasta esitanssijatyötä oon nähnyt nrj awards viewing partyissä toissa sunnuntaina joissa 2 maailman kauneinta kiksukarvapuputyttöä tanssi suoraan mun sydämeen!*plur* Ne katto tosi usein toisiaan ja sit tuli lisää smailia ja energiaa, vetivät tosi asiallisesti vaikka ei varmaan musiikki ollutkaan niin hyvin tanssittavaa kokoajan.
Sanoivat että lisää heitä näkee ainakin colorsin bileissä mut eipä jääny nimiä tms mieleen...
Cassu

#134 • • Cassu Vieras omassa elämässä

täysnolla:
Puhumattakaan siitä että mä en 'bailaa' tai 'tamppaa' *justjoo*
Kaikki tanssi lähtee lantiosta *piis*

Nilkka, polvi lantio, se pitää muistaa....ja musta vaikka olenkin polkan kuuntelija tanssin siellä toooosi paljon, musta polkkaaminen on tanssimista....180bpm tahtiin ku tanssii ni tangot ja humpat(mitkä luokitellaa tanssimiseksi) ovat vaisuja, ja tanssi on musta oma laji, siitä saa monella tavalla kiksejä....siitä että hengastyy, musiikin sävelmistä hengistä hyvää vointia.....ja saa improvisoida itseään niin ettei kukaan tule väliin ”Et sä noin voi tanssii toi on väärä tyyli, annas isäs opettaa”-tyyliin...tanssiminen on oma elämys ja täysin samalla tanssi tyylillä kukaan ei tanssi....jotkut on luonnostaan sellaisia että tykkäävät ”riehua” enempi lattialla mutta kenenkään ei pidä mennä sanoo et ootpas huonossa kunnossa jos ite heittää melodisia käsiliikkeitä ja toinen polkannu saman verran.......mun puolesta on ihanaa katella erilaisia tyylejä ja nähdä että ihmiset nauttii siitä mitä tekee....Ihmiset tekee bileet ei dj:t.....

Mutta kaikki muistaa hymy huulet ja nami namin ni hyvä tulee.....*jiihaa* *aplodit*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Cassu

#135 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Hyzenthlay:
joo, tuntuu se olevan kirjoittamaton laki, ettei korokkeella ainakaan seistä. Itse ainakin kipuan nopeasti alas, jos tuntuu, että kunto loppuu kesken tai ei jaksa *plur* Oikeastaan se esitanssijoissa on ankeaa, että ne tanssivat useimmiten (mitä nyt olen nähnyt) showtanssityylisesti, mikä ei välttämättä sovi teknoon/tranceen jne.

Toi on niin totta.....musta on ärsyttävää jos keskellä lävaa aletaan vetää koreografioita ja suorastaan nuollaan toisiaan....ei mee mun jakeluun....tietty leikkiä saa mutta hyvän maun rajoissa.....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Quu

#136 • • Quu Mole RAM!
Mä annan ääneni Elsewherelle:

Kliiiiik
kap-pu

#137 • • kap-pu the amazing suction cup boy
hula hula.

esitanssijoista: harvoin miellyttävät. itse asiassa paljon mieluummin katsoisin vaik niit tuttuja bilesöpiksiä korokkeilla. :) Pussyn roisit mimmit on kyl ihan jees.

”omat suosikit”: näitä kyllä löytyy, mutta en ryhdy nimeämään, teit on niin paljon. osa jengistä onkin jo mainittu useaankin kertaan tääl.

oma tanssi: puhtaasti omista fiilareista kiinni. minkään pousausvakiomuuvsien vääntäminen ei onnistuisi yrittämälläkään jos ei sillä hetkellä oo just se fiilis. itse asiassa noitakin fiiliksiä on useampia, joskus sitä vähän vatkaa persettä (woot? onko mulla moinen?) ja joskus friikahtaa ihan täysin ja löytää itsestään vieterimäisiä piirteitä. ei kuitenkaan ehkä pirivieterimäisiä. *igor*

[muokattu 3.2.2004 16:54]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Töölön Prinsessa

#138 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Joka bileistä löytyy paljon hyviä tanssijoita, mutta......

Jollei sieltä lavan edustalta löydy Hartzaa*pus*, Jammailijaa*super*, Jannea*hali* ja Emmaa*jiihaa*, niin kyllä jotain puuttuu... Nää tyypit osaa tanssii, ja mikä parasta, luoda sen MIELETTÖMÄN tanssifiilarin sinne bileisiin omalla fiilistelyllään *sydän* ... ja saa hymyn naamavärkkiin *hih* (vaikka paikkana olisikin premi, ja paikka kuollut + musa vähän mitä sattuu)

--
Palaillaan*piis**iloinen*

HippaLord

#139 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4
Parhaat tanssijat?????? Aira Samulin...Jorma Uot....pr...le...TE TE TE TE TE vaikea listata...enkä halua asettaa ketään paremmuus järjestykseen, mut kyll sen näkee kuka saa mut HYRRÄÄMÄÄN*jiihaa**jiihaa*jiihaa* (on mull top 10..mut en kerro*juonittel*) on aivan *super*:ia kun kaikki ”dream teamista” on paikalla...koskas se taas tapahtuu?????? Soon I hope.... ¤¤¤¤Close your eyes..and see the music¤¤¤¤*sydän**sydän**sydän*
Jammailija

#140 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
The master has spoken*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...