Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 168,189 views

Dementation

#101 • • Dementation wednesday?

Aya:
Enemmän sitä ehkä hämmästelee n iitä ?huonoja? tanssijoita, joilla ei ole rytmistä tietoakaan ja joiden kaikki raajat tuntuu olevan eriparia.

cheat:
mutta huvittavinta on semmoset sällit ja nimenomaan sällit jotka tuntuu vetävän jotain ihan omaa aerobic-lessonia siellä täysin fiilareissa.ylös alas jaksaa vielä... *reps*

Mä kuulun varmaan jompaan kumpaan noista ylemmistä ryhmistä, mutta toivon että ymmärrätte mua ja annatte mulle aikaa oppia tavoille *blush*

Yleensä pystyy tanssimaan jonkun aikaa ihan hyvin, mutta kun loppuu kunto kesken eikä kuitenkaan halua lopettaa tanssimista kun se on niin kivaa, alkaa mennä askeleet harakoille *ding**poks*

Mutta koittakaa kestää mua ja niitä muita vastaavia, kyllä meistä vielä joskus tulee parhaita tai edes kelpuullisia *jiihaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Hyzenthlay

#102 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jammailija:
---
Mutta tämä on kyllä mahtavaa, että ihmisillä on ikäänkuin oma maailma jossa hän tanssii ja se vaan se hänen oma tanssinsa
---

Ja tos on viel se juttu mulla, että vaik on siel yksikseen, niin silti on kaikkien kanssa. Hymyilee oikealle, hymyilee vasemmalle, vilkaisee taakseen...Siel ne on: Ystävät. Klubeilla mulle tulee monesti sellainen yhtenäisyyden tunne. Klubit on kiitorata ja me kaikki kiidetään itsenäisesti, mut silti laivueena*nauru*!

Eipä vois enää paremmin sanoa! *jiihaa* Ja se pitää paikkansa mun mielestä, että bileissä on keskimäärin paremman näköisiä miehiä, jotka osaavat myös tanssia. Ero on ihan silmiinpistävä kun vertaa tavallisiin baareihin *plur*

[muokattu 29.1.2004 22:00]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MaSari

#103 • • MaSari space jammer

Hyzenthlay:
---
Jammailija:
---
Mutta tämä on kyllä mahtavaa, että ihmisillä on ikäänkuin oma maailma jossa hän tanssii ja se vaan se hänen oma tanssinsa
---

Ja tos on viel se juttu mulla, että vaik on siel yksikseen, niin silti on kaikkien kanssa. Hymyilee oikealle, hymyilee vasemmalle, vilkaisee taakseen...Siel ne on: Ystävät. Klubeilla mulle tulee monesti sellainen yhtenäisyyden tunne. Klubit on kiitorata ja me kaikki kiidetään itsenäisesti, mut silti laivueena*nauru*!

---

Eipä vois enää paremmin sanoa! *jiihaa* Ja se pitää paikkansa mun mielestä, että bileissä on keskimäärin paremman näköisiä miehiä, jotka osaavat myös tanssia. Ero on ihan silmiinpistävä kun vertaa tavallisiin baareihin *plur*

Noista miehistä vaan piti sanomani et totta höpiset *joo* *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Chainboy

#104 • • Chainboy

Hyzenthlay:
---
Jammailija:
---
---

---

toi mies juttu on kyllä mielestäni kans ihan totta ! enhän mä muuten bileis kävis *vink* *jiihaa*
no ei nyt kai ??

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

remotion

#105 • • remotion nostatus guru
*ding* toivottavasti en oo tollanen tuulimylly tai aerobikohjaaja *nauru* vaikka kroppa ja raajat meneekin ihan jengalla joka suuntaan yhtäaikaa...

JussiS:
---
Hyzenthlay:
njaa, sitten jos klubilla on esitanssijoita, niin muu bilekansa ajetaan alas korokkeilta *hmph*

---

Mikä taas on toisaalta ihan hyvä juttu, koska kokemukseni mukaan 99% sinne korokkeelle änkeävistä ihmisistä ei joko osaa tanssia tai on siinä kunnossa ettei enää muista miten. Säästyvätpä seuraavan päivän häpeältä ;)

No ohhoh vai 99%, kyllä mä meen jatkossa edelleen johonkin näkyville tanssii jos siltä tuntuu, olen siitä myös saanut kiitostakin et ”wow, jaksoin tanssia itsekin ja vetäs naaman hymyyn kun katselin sun menoo” Ja vaikka ei näin olisikaan niin en kyllä koe minkäänlaista häpeää siitä miten ja missä oon tanssinut edellisiltana. Tosin enpä oo minkään vaikutuksen alaisenakaan et ehkä sit se näkyykin jossain...

Mun mielestä on vaan kiva jos porukka ns täyttää kaikki paikat ja esitanssijat on toisinaan paljon väsähtäneempiä kuin pro bailaajat joita saattais muuten näkyä niillä korokkeilla.*slurps*
Jussi Soro

#106 • • Jussi Soro choon!

remotion:No ohhoh vai 99%, kyllä mä meen jatkossa edelleen johonkin näkyville tanssii jos siltä tuntuu, olen siitä myös saanut kiitostakin et ”wow, jaksoin tanssia itsekin ja vetäs naaman hymyyn kun katselin sun menoo” Ja vaikka ei näin olisikaan niin en kyllä koe minkäänlaista häpeää siitä miten ja missä oon tanssinut edellisiltana. Tosin enpä oo minkään vaikutuksen alaisenakaan et ehkä sit se näkyykin jossain...

Kai sä sit kuulut siihen 1%:n.

Eiku oikeesti yleensä niille korokkeille tunkee naisia, jotka hädintuskin liikkuu, mitä nyt esittelevät itseään nokka pystyssä, tai jätkiä, jotka on niin sekasin että ne putoo sieltä minuutin jälkeen.
Progress

#107 • • Progress
Jammailijalla on kyl AINA ollu sana hallussa, mitä mä ny häntä oon pari-kolme vuotta tuntenu.
*plur* *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Amnesia

#108 • • Amnesia

Avernian:
Korokkeet tms. on pop. Saa edes vähän käsiä liikuteltua, kun ei ole ketään edessä.

Jepjep, usein tulee mentyä korokkeelle mentyä ihan vaan sen takia, että siellä on miellyttävämpi tanssia. Eli takana ei ole ketään ja edessä on paremmin tilaa käsille. Eikä edessäoleva tee mitään yhtäkkisiä metrin hyppäyksiä mun päälle *igor*
Duris

#109 • • Duris lil L

remotion:

Mun mielestä on vaan kiva jos porukka ns täyttää kaikki paikat ja esitanssijat on toisinaan paljon väsähtäneempiä kuin pro bailaajat joita saattais muuten näkyä niillä korokkeilla.*slurps*

Esitanssijoilla on yleensä ihan erilainen tyyli tanssia, koska sen pitää olla näyttävää.
Ei sinne korokkeelle mennä vaan pistämään jalkaa toisen eteen niinku jos tanssis tanssilattialla muiden bilettäjien joukossa. Siinä käyttää kroppaa iha erilailla ja näin ollen tulee paljon helpommin väsymys kun että bilettäis koko illan lattialla.
Ehkä ne sun näkemät esitanssijat on sen takia näyttäny väsähtäneiltä, mut yleensä siks esitanssijat pitääki tarpeeks taukoja että tosiaan jaksais moneen otteeseen olla siel korokkeella. Ja esitanssijoilla on myös yleensä ihan erilaiset vaatteet ja kengät kuin jos tavallisesti lähtis bilettämään, joten niidenkin kanssa tulee iha erilailla käytettyä kroppaa ja väsytettyä itseään.

--
*pupu*

remotion

#110 • • remotion nostatus guru
Juu, tottakai tollasel mestal kannattaa tanssii vähän näyttävämmin... en ainakaan vetäis mitään peruspolkkaa siel.

Toisaalta yleensä koroke on suht matala ja siitä hyötyy tosiaan vaan siten että a) pääsee käyttää käsiä paremmin b) näkee paremmin sitä koko spektaakkelia...
Hyzenthlay

#111 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, tuntuu se olevan kirjoittamaton laki, ettei korokkeella ainakaan seistä. Itse ainakin kipuan nopeasti alas, jos tuntuu, että kunto loppuu kesken tai ei jaksa *plur* Oikeastaan se esitanssijoissa on ankeaa, että ne tanssivat useimmiten (mitä nyt olen nähnyt) showtanssityylisesti, mikä ei välttämättä sovi teknoon/tranceen jne.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jammailija

#112 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Oikeastaan se esitanssijoissa on ankeaa, että ne tanssivat useimmiten (mitä nyt olen nähnyt) showtanssityylisesti, mikä ei välttämättä sovi teknoon/tranceen jne.

Nääkin on makuasioita, joista ei kannata kiistellä*hymy*. Showtyyli on aika suureellista ja näyttävää - käy mun mielestä isoihin bileisiin. Kyl me tavalliset bilettäjät voidaan sit jammata ja innostaa toisiamme*joo*.

Esim. Ibizalla on ollu tämmönen makee systeemi, että siel on korkeilla korokkeilla semmosia maalattuja (hopeisia, kultaisia jne) tanssijoita, jotka vain seisoo paikallaan/patsastelee ja muuttaa asentoa tosi harvoin. Siel ne on kuin Rooman soturit, mut se idea on tärkein: Ei se, että ne jamittamalla innostaisivat, vaan se että he kuuluvat kokonaisuuteen ja tällä tavoin tuovat tapahtumaan tiettyä suureellista/massiivista/tasokasta tuntua.

Eli, ny ku oon nähny asioita ja itekin kokeillu tota esitanssihommaa niin oon huomannu, että toi showtyyli ajaa kyl asiansa aika jees*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Epailija

#113 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Jammailija:
Eli, ny ku oon nähny asioita ja itekin kokeillu tota esitanssihommaa niin oon huomannu, että toi showtyyli ajaa kyl asiansa aika jees*hymy*.

Ajaa kyllä, mutta se vaatii sen, että sen vetää asenteella ja asenne on juuri se suurin puute ollut noissa esitanssijoissa, mitä minä olen nähnyt.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jammailija

#114 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mitäs mieltä oot pussyn esitanssijoista? Mä tykkään niistä - niil on se jokin juttu siin hommas*joo*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

#115 • • yana Guest

Hyzenthlay:
Oikeastaan se esitanssijoissa on ankeaa, että ne tanssivat useimmiten (mitä nyt olen nähnyt) showtanssityylisesti, mikä ei välttämättä sovi teknoon/tranceen jne.

aivan.. tosiaan, pitaa siis muistaa et on vaan muutama tyyli jotka sopii ”teknoon/tranceen” nnnnot!
niinkauan kun showtanssityylinen esitanssija pysyy biitissa mukana sen tyyli ei vaan voi olla sopimatta ”teknoon/tranceen”.
#116 • • yana Guest

Jammailija:
Mitäs mieltä oot pussyn esitanssijoista? Mä tykkään niistä - niil on se jokin juttu siin hommas*joo*

nexus <3 <3

yks upeimmista hetkista ikina oli tallibaarissa pussyssa kun nexusmimmeilla oli isot sauvat joissa oli paassa oranssit uv hohtopallot mita ne pyoritti biitin tahtiin ja jammaili samalla, coma soitti jumittavaa kiksahtavaaprogea ja taru spiikkas paalle riimeja. huhhhuh....

[muokattu 31.1.2004 08:55]
Epailija

#117 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Jammailija:

Siitä on varmaan vuosi pari kun olen viimeksi Pussyssa käynyt... Sanotaan nyt näin, että en muista noista esitanssijoista muuta kuin sen, että ainakin toinen näkemistäni miellytti ulkonäöllisesti silmää. *hih* Toisaalta eivät jääneet mieleen negatiivisessa mielessäkään, joten kaipa ovat hommansa hoitaneet ihan hyvin - tyyli ei vain ole sitten uponnut minuun.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Amma

#118 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Hyzenthlay:
Ja se pitää paikkansa mun mielestä, että bileissä on keskimäärin paremman näköisiä miehiä, jotka osaavat myös tanssia. Ero on ihan silmiinpistävä kun vertaa tavallisiin baareihin *plur*

Kyllä se näin näyttäis olevan. *joo*

--
*etsiskel*

Amma

#119 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mun silmä ja mieli lepää eniten katsellessani seuraavien (ekana mieleen tulleiden) tyyppien letkeää liikehdintää:

kerti, Jammailija, ceecee ja Epailija.

--
*etsiskel*

vaavu

#120 • • vaavu vara-vana

Jammailija:
Mitäs mieltä oot pussyn esitanssijoista?

Joo, mua ihmetytti että kukaan ei ole aikaisemmin tässä topikissa maininnut nexus-beibejä. Niillä kun se esiintyminen ei ole pelkkää tanssimista, vaan siihen liittyy vielä ne asut, temput ja vaikka mitä. Kun pussyssä nexus-tyttöjä tuli jonkun verran kuvattua ja katsottua, niin täytyy kyllä sanoa että neideillä se pylly pyörii oikein maittavan näköisesti. *slurps*