265 posts, 14 pages, 87,145 views
Puistokemisti:
Aurgh, näinpä kyseisen leffan vihdoin. Ne pari kohtaa joissa meitsi vilahtaa ei ollu kaunista katseltavaa. Mä vaadin uusinta ottoa, mä näytän ihan PURISTILTA*nyyh*
Ääh, tulipa ensi kertaa sellainen fiilis että nyt pitää mennä klubille ja popsii essoja oikein olan takaa*nauru*
diezel:
---
Angelus:
ja kyllähän sä saat myös esson nousemaan jopa seuraavanapäivänä jos niin haluat, kuhan painut esim. kuumaan suihkuun tai saunaan vähäks tai vaikka juot punkkua niin veri pääsee kiertämään ja katos katos, taas sitä on*plur*
---
Ja näiden kaikkien kommenttien jälkeen Skenen antama klubi/kuosauksesta oli yleistettynä kovinkin virheellinen
Epailija:
---
leenuliinu:
---
Kanelli:
---
Epailija:
Noin viiden minuutin katsomisen - joka sisälsi mm. sen ?valaistumisen? bussin takapenkillä - perusteella langetan tuomioni: ei anna aihetta juhlaan. Tuli semmoinen koulu-tv-meininki mieleen...
---
sama fiilis mullekin jäi..
---
Ettekö tosissanne ole kuulleet koskaan vastaavia avautumisia IRL? :D
---
Itse asiassa en ole ja olen ihan kiitollinen siitä. Se avautuminen ei nyt kuitenkaan ollut ?se juttu? siinä, vaan näyttelyn taso, ?erikoisefektit? ja kokonaisuus itsessään olivat ne, jotka tuon koulu-tv-fiiliksen synnyttivät.
kuilu:
En tajua miks piti kuvata kolmel eri mestal yksiä bileitä?! se on vaa kuvausryhmän ja ohjaajan saamattomuutta, ku ei pydetä pitää kokonaisuuksia kasassa. en kyl oo mikää puristi-tyyppi tällasen tallennetun näyttelemisen suhteen, mut kyl se vituttaa ku jengi jonottaa kaapelilla, sit hippaa kaivolla ja tsillaa kerman baaris.
etenki se joken tempaus heittää naksut pönttöön;)
hallaaa:
enkä oo nähnykkään klubeilla (suomessa) tollasta, et tuntemattomat tulee kyselee et haluutko essoi..
---