SKENE

265 posts, 14 pages, 87,143 views

#121 • • tepsutin Guest
sen leffan aiheena on huumeet... *taputapu*
Hyzenthlay

#122 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Puistokemisti:
Aurgh, näinpä kyseisen leffan vihdoin. Ne pari kohtaa joissa meitsi vilahtaa ei ollu kaunista katseltavaa. Mä vaadin uusinta ottoa, mä näytän ihan PURISTILTA*nyyh*

Ääh, tulipa ensi kertaa sellainen fiilis että nyt pitää mennä klubille ja popsii essoja oikein olan takaa*nauru*

Miten niin näytät puristilta? (en siis nähnyt elokuvaa...*hymy*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

diezel

#123 • • diezel -

Zorlim:
Pistin just DivX requestii... Toivottavasti ilmestyy mahdollisimman nopeasti... *aplodit*

eiköhän jostain ilmesty *vink*

[muokattu 15.1.2004 18:35]
-P

#124 • • -P

diezel:
---
Angelus:
ja kyllähän sä saat myös esson nousemaan jopa seuraavanapäivänä jos niin haluat, kuhan painut esim. kuumaan suihkuun tai saunaan vähäks tai vaikka juot punkkua niin veri pääsee kiertämään ja katos katos, taas sitä on*plur**plur**plur**plur*
---

Ja näiden kaikkien kommenttien jälkeen Skenen antama klubi/kuosauksesta oli yleistettynä kovinkin virheellinen *täh* *hymy*

Lankeat nyt siihen että kaikki muka tekisivät niin, joka ei pidä paikkansa.

[muokattu 15.1.2004 23:29]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

kovas

#125 • • kovas Kristo

Epailija:
---
leenuliinu:
---
Kanelli:
---
Epailija:
Noin viiden minuutin katsomisen - joka sisälsi mm. sen ?valaistumisen? bussin takapenkillä - perusteella langetan tuomioni: ei anna aihetta juhlaan. Tuli semmoinen koulu-tv-meininki mieleen...
---
sama fiilis mullekin jäi..
---
Ettekö tosissanne ole kuulleet koskaan vastaavia avautumisia IRL? :D

---

Itse asiassa en ole ja olen ihan kiitollinen siitä. Se avautuminen ei nyt kuitenkaan ollut ?se juttu? siinä, vaan näyttelyn taso, ?erikoisefektit? ja kokonaisuus itsessään olivat ne, jotka tuon koulu-tv-fiiliksen synnyttivät.

tost tuli kyl heti trainspottingi mieleen. enkä ole ainoa :)

en tajua miten huumeiden viihdekäytöstä kertova elokuva voi pyöriä liikaa doupin ympärillä :o
Duris

#126 • • Duris lil L
jos oikeen muistaa että mitä kuuli tuolla paikan päällä kuvauksissa niin tämä ellan tarina perustuu tositarinaan, eli se mitä tytölle tapahtuu perustuu siis tosiasioihin, muu on sitte rakennettu sen tarinan pohjalta

--
*pupu*

Quu

#127 • • Quu Mole RAM!

kuilu:
En tajua miks piti kuvata kolmel eri mestal yksiä bileitä?! se on vaa kuvausryhmän ja ohjaajan saamattomuutta, ku ei pydetä pitää kokonaisuuksia kasassa. en kyl oo mikää puristi-tyyppi tällasen tallennetun näyttelemisen suhteen, mut kyl se vituttaa ku jengi jonottaa kaapelilla, sit hippaa kaivolla ja tsillaa kerman baaris.

Mitähän väliä tuolla on?
Fyrisch

#128 • • Fyrisch
tänää tulee skenen toinen osa Klo. 21.20!! pakko muistaa kattoo ku ekan osan missasin *uuh*
Chatte

#129 • • Chatte Team Teknolipat :)

Fyraett:
tänää tulee skenen toinen osa Klo. 21.20!! pakko muistaa kattoo ku ekan osan missasin *uuh*

Kiitos muistutuksesta, ois voinu unohtua, ja sitten olisi ollut \”sivistyksessä” aukko; ei olisi tiennyt, mistä puhutaan. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

#130 • • kelasin Guest
hitto, missasin alust pätkän *uuh*
UzU

#131 • • UzU [33100]
Kokonaisuuten tykkäsin!!

Nännit nöpötti ja nipsuja liikkui. Samoja flaboja seinällä kuin mulla. Toivottavasti mutsikin kattoi.. not. Muuten on kohta ristikuulustelu käynnissä. Menin sen kalliin tv:kin ostaan. Keravankin mainittiin ;)
Caritsa

#132 • • Caritsa

Zorlim:
Siinä vaiheessa olisi ehdottomasti pitänyt lopettaa kun ekan kerran tuli virkavallan kanssa ”ongelmia”.

Tai ehkä jo vähän aikasemminkin *vink*

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

Kävelevä katastrofi

#133 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
siis otetaas taas kantaa...tää osa oli parempi ku eka...alko olla pientä vainoo jo liikentees asiaan kuuluvalla tavalla*nauru* etenki se joken tempaus heittää naksut pönttöön;)*aplodit*
Opetustarinamenoa loppuun saakka, mut ei huono...*vink*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Hupsu

#134 • • Hupsu
Teknisesti imo tää toinen oli toteutettu loistavasti. Mistäköhän johtu? Onkstäs ollu toinen leikkaaja ku alkuosassa tai mitä vittuu? Tässä oli tunnelmaa ja potkua koko pätkän ajan. Vaikka pääpiirteittäin oli arvattavissa mitä tulee tapahtumaan, ni kuitenki pienillä jipoilla onnistuttiin tälläkertaa hyvin. Ei mitää Ö-luokan animaatiosekoiluu tai hämäräks jäänyttä ajankulua. Tässä jopa ajan kans oli kikkailtu hyvin. Mie tykkäsin.

Sitte itse sanomaan. Kaikkihan tietty arvas, et päin mäntyy tulee mentyä ja lujaa. Eihä elokuvasäätiö ja YLE lähde tukemaan leffaa, jossa nipsuja myymällä tienataan ja elämä maittaa. Tietty sanoma pitää olla, jotta rahotusta napsahtaa. Kaikki kliseethän tossa tuli: Överit, ongelmat poliisin kanssa, vaarallinen alamaailma sekä nipottavat sukulaiset. What goes up, must go down oli pätkän opetus. Mut hei kamoon, joitai 1800 nipsuu vessanpönttöön ja luonnon kiertokulkuun... *reps*!

Toinen naurun aihe oli kyl tää mopedihevari siel pöndellä! Siis okei mä ymmärrän, et oli siinä rahapulaa, mut niinku ... okei ehkä tossa pyrittiinki kärjistämiseen.

Vieläki pelkään pissisten maihinnousua bileisiin Eirankiilto silmissä. Tosin voi kyl olla, et ne eksyy jonnekki Aleen tai Operaan myymään. Toivottavasti.

Edit: Pöndehevari ja pissisdiilarit

[muokattu 19.1.2004 22:35]

--
Päivän mietelause?

Hyzenthlay

#135 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

etenki se joken tempaus heittää naksut pönttöön;)

kunnon ääliö oli *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kriba

#136 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

hallaaa:
enkä oo nähnykkään klubeilla (suomessa) tollasta, et tuntemattomat tulee kyselee et haluutko essoi..
---

Joo missasin ekan osan totaalisesti mut tulipahan tuo toinen sitten nähtyä.. no olihan siinä sekä totuutta että ehkä hiukan kärjistetty tätä menoa.. kuten nyt sekin yrittää myydä nappei jonkun huoltsikan luona ;) mut muuten ihan ok ja katottava pätkä..

Mutta mistä mahtaa johtua että mä oon suhteellisen usein törmänny näihin sekä nappien jakelijoihin että kysyjiin, ja aina niille saa olla sanomas että mä en käytä ja Suomessa vielä. Ehkä mä näytän liian hipiltä.

Mutsi on muuten aina niskas kiinni utelemas mun bilemenosta ja joskus tulee mainittua noista ”nappihuohottajista” ni se meinaa saada hepulin ja yrittää pitää mut poissa bileistä mut onhan se kiva ku porukat huolehtii :)

[muokattu 19.1.2004 22:32]
Jone

#137 • • Jone Archibald Haddock
Oikeassa elämässä olis suoranainen ihme jos 3 kpl tollasia riemuidiootteja selviäisi edes kymmenen naksun, saati tuhansien diilaamisesta. Oli kyllä tyhmyydessään niin huippua menoa ettei paremmasta väliä.
Jammailija

#138 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Katoin vaan tään vimosen osan ja täytyy antaa kyl ohjauksesta loistopisteet. Varsinkin siinä kohtauksessa ku ne ajeli ja se metallinharmaa nissan tuntui seuraavan niitä. Siinä jo iski itelleki vainot, että ”voi vittu”!*nauru*

Aika villihän se oli, ku jätkä sai huuhdottua 18 000e edestä nipsuja vessanpöntöstä alas ja pöydälle jäi viel puolet - aika temppu/kohellus*reps**nauru*!

Ja sit noi perustelut kuulosti kyl nii-in tutuilta: ”Sitä käytettiin 70-luvulla lääkkeenä”, ”Iteki vedät pään täyteen joka vloppu”, ”Ei siihen jää koukkuun” jne...

Mites on: Voiko ensikertalaisena saada 2 vuotta tuomiota, koska eikö ensikertalaisen tuomiota yleensä löysätä, esim puoliteta, tai anneta uutta tilaisuutta vain sakkojen tms. voimalla? Tosin tämäkin lienee tapauskohtainen...
Valaiskaa kiitos?

Hyvä sarja*joo*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

diezel

#139 • • diezel -

Hyzenthlay:
---
etenki se joken tempaus heittää naksut pönttöön;)
---
kunnon ääliö oli *nauru*

se oli kunnon turo.. *nauru* pitää varmaan alkaa käyttää tota..
Jna

#140 • • Jna
Loistavia komediakohtauksia!! *aplodit*