melkein julkkis
265 posts, 14 pages, 87,096 views
tepsutin:
mäpäs olin se mopohevariamis siinä teboilin pihassa *iihhih*
hallucinogen:
Itse tein kerran esitelmät huumausainerikoksista ja kyllä ne tuomioiden kovuudet yllätti kun aattelee et kun tapat toisen niin helposti sai vähemmän kakkua jos teko ei ollut murha.
poro:
Tällä hetkellä taitaa varmaan suurin osa linnassa istujista olla juuri huumerikollisia. Laisäädäntö kulkee kokoajan kohti tilaa, jossa huumetuomion saanutta ei päästetä enään edes siivousduuniin. Tosin meidän sukupolven päästessä päättämään asioista, uskon, että ennakkoluulot pikkuhiljaa väistyvät ja asioista aletaan puhumaan oikeilla nimillä.
Angelus:
eikö se ole kuitenkin niin että on todella vaikeaa ennustaa mitä mieltä ns. meidän sukupuoli oikeasti asioista on silloin kun ollaan hallituksessa. Uskon itse kyllä siihen että asenteet muuttuvat myönteisimmiksi, mutta en sitä, että ne muuttuisivat kokonaan. Tuokin juuri sen takia, että iän myötä käsitykset muuttuvat ja jos etenkin hallituksessa istut niin on oltava sellaiset mielipiteet/teot jotka oikeastaan mielyttäisivät kanssa tjsp.
Angelus:
eikö se ole kuitenkin niin että on todella vaikeaa ennustaa mitä mieltä ns. meidän sukupuoli oikeasti asioista on silloin kun ollaan hallituksessa. Uskon itse kyllä siihen että asenteet muuttuvat myönteisimmiksi, mutta en sitä, että ne muuttuisivat kokonaan. Tuokin juuri sen takia, että iän myötä käsitykset muuttuvat ja jos etenkin hallituksessa istut niin on oltava sellaiset mielipiteet/teot jotka oikeastaan mielyttäisivät kanssa tjsp.
JussiS:
Muistetaan kuitenkin et siellä on tällä hetkellä 70-luvun hipit vallassa ;)
pHaze:
---
(_I_):
Missä?
---
No ainakin jenkeissä, eikös se puska oo kovasti selittäny kannabista poltelleensa, vaikka ei keuhkoihin vetänytkään Tosin, a lot of good that's done.
JussiS:
Muistetaan kuitenkin et siellä on tällä hetkellä 70-luvun hipit vallassa ;)
Nythän on muutaman vuoden sisällä jo siirrytty pelotteluvalistuksesta tietovalistukseen, eli toivo ei ole vielä täysin menetetty.
pupuankka:
no huhhuh! enpä uskois
mutta juoppo tuplawee ainakin on ollu, ja kännännyt vielä senkin jälkeen kun väitti raitistuneensa 1980-luvulla.... että se siitä moraalinvartijasta
(_I_):
Se oli Clinton joka ton myönsi. Pieni ero kuitenkin. *taputapu*
[muokattu 21.1.2004 13:19]
Ei hitto, oisko mun muisti voinu tehdä tommosen tepposen? Sanoisin että mahdollista ellei suorastaan todennäköistä sen mukaan mitä muistan siitä kuinka laho pääni osaa olla(_I_):
Ei hyvää päivää. Jos sun jenkkituntemus
on tota luokkaa ni jätä koko aihe siksee.
Se oli Clinton joka ton myönsi. Pieni ero kuitenkin. *taputapu*
pupuankka:
no huhhuh! enpä uskois
mutta juoppo ?tuplawee? ainakin on ollu, ja kännännyt vielä senkin jälkeen kun väitti raitistuneensa 1980-luvulla.... että se siitä moraalinvartijasta