SKENE

265 posts, 14 pages, 87,096 views

#161 • • titityyt Guest
Ne veivas mun entisen ala-asteen pihalla ja mun mamma ja pappa oli siinä autossa mikä ”seuras” niitä. jee *aplodit*

melkein julkkis
#162 • • tepsutin Guest
mäpäs olin se mopohevariamis siinä teboilin pihassa *vink**blush**iihhih*
Kävelevä katastrofi

#163 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu

tepsutin:
mäpäs olin se mopohevariamis siinä teboilin pihassa *vink**blush**iihhih*

joo olit uskomattoN HYVÄ;)*aplodit*
saako nimmarin??
et sitte ostan naksui;)*vink*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Ruusu

#164 • • Ruusu nyt äkkiä jotain... hulinaa!
Mun mielestä skene oli ihan yes ohjelma. Tuo 2 sarjaa jotka siitä tulivat, oli mun mielestä sopivan pituinen --> ei alkanut ”maistua” puulta. Juoni nyt oli hiukan ennalta arvattava, mutta silti se oli hyvä.
I liked *joo*
Viltsu

#165 • • Viltsu noname
En jaksa alkaa tässä pohtimaan tuon vaikutuksia vanhempien ym. asenteisiin koska ne on jo menetetty siinä vaiheessa kun keltainen lehdistö keksi että pumpumpum musaa ei selvinpäin voi kestää...
vaan kommentoin tuota puhtaasti viihdeohjelmana.
Ensimmäisen jakson alun ”ei helvetti mitä suorituksia” järkytyksen jälkeen kakkosjaksolle ei hirveästi odotuksia jäänyt, yllätyin kyllä suurimmaksi osaksi että silmienpeitto häpeästä jäi aika vähiin, ainoastaan se maailman kliseisimmän näköinen sivari aiheutti naurunpurskauksia..sen vessakohtauksen lisäksi tietty :D (tai sit noi tulee enää vaan mieleen)
paljon paskempikin se ykkösjakson perusteella olis voinut olla.
erityispropsit siitä että taustatutkimusta oli tehty, asioista puhuttiin niistä niiden oikeilla nimillä.

summa summarum:
[x] vetäisin
[ ] en vetäisi

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Hupsu

#166 • • Hupsu

hallucinogen:
Itse tein kerran esitelmät huumausainerikoksista ja kyllä ne tuomioiden kovuudet yllätti kun aattelee et kun tapat toisen niin helposti sai vähemmän kakkua jos teko ei ollut murha.

Kysymyshän on paljolti meidän yhteiskunnan, eli valtaväestön suhtautumisesta huumeisiin. Loppupeleissä dousaaminen on kuitenki senverran marginaalijuttu, että valtaväestö pystyy helposti leimaamaan kaikki muut päihteidenkäyttäjät ku alkoholistit ”nisteiksi”, jotka on yhteiskunnan syöpäläisiä ja erilaisia.

Tällä hetkellä taitaa varmaan suurin osa linnassa istujista olla juuri huumerikollisia. Laisäädäntö kulkee kokoajan kohti tilaa, jossa huumetuomion saanutta ei päästetä enään edes siivousduuniin. Tosin meidän sukupolven päästessä päättämään asioista, uskon, että ennakkoluulot pikkuhiljaa väistyvät ja asioista aletaan puhumaan oikeilla nimillä.

Tää leffa kuvastaa kuitenki juuri meidän aikaa ja valtaväestön suhtautumista. Käsikirjoittajat ja ohjaajat on sitä sukupolvea, jotka on aivopesty ”valistuksella”. Tosin muutoksen tuulet on myös huomattavissa. Leffassa asioista puhuttiin sentään kliseiden lomassa oikeilla nimillä ja pikkuhiljaa ollaan myös sivuttamassa jo tätä ”huumeidenkäyttäjä on hassista nistikämpässä piikittävä elämän kadottanu luuseri”-vaihetta, mistä propsit.

Toivottavasti myös käytännön politiikka muuttais pikkuhiljaa suuntaa asenteiden mukana. Pelottaa kuitenki tää Vanhasen holhoava alkoholipoliittinen suunnitelma. Siinä varmaan huumeilla ei ole kovin myönteistä kuvaa antavaa roolia. Ehkä ens hallitus tai sitä seuraava... toivottavasti ainaki mun muksut saa kuulla asioista oikeilla nimillä. Fakta enivei on se et drugs are bad, mkay?
edit: Pikku korjaus.

[muokattu 21.1.2004 10:24]

--
Päivän mietelause?

-P

#167 • • -P

poro:
Tällä hetkellä taitaa varmaan suurin osa linnassa istujista olla juuri huumerikollisia. Laisäädäntö kulkee kokoajan kohti tilaa, jossa huumetuomion saanutta ei päästetä enään edes siivousduuniin. Tosin meidän sukupolven päästessä päättämään asioista, uskon, että ennakkoluulot pikkuhiljaa väistyvät ja asioista aletaan puhumaan oikeilla nimillä.

eikö se ole kuitenkin niin että on todella vaikeaa ennustaa mitä mieltä ns. ”meidän” sukupuoli oikeasti asioista on silloin kun ollaan hallituksessa. Uskon itse kyllä siihen että asenteet muuttuvat myönteisimmiksi, mutta en sitä, että ne muuttuisivat kokonaan. Tuokin juuri sen takia, että iän myötä käsitykset muuttuvat ja jos etenkin hallituksessa istut niin on oltava sellaiset mielipiteet/teot jotka oikeastaan mielyttäisivät kanssa tjsp.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Hupsu

#168 • • Hupsu

Angelus:

eikö se ole kuitenkin niin että on todella vaikeaa ennustaa mitä mieltä ns. ”meidän” sukupuoli oikeasti asioista on silloin kun ollaan hallituksessa. Uskon itse kyllä siihen että asenteet muuttuvat myönteisimmiksi, mutta en sitä, että ne muuttuisivat kokonaan. Tuokin juuri sen takia, että iän myötä käsitykset muuttuvat ja jos etenkin hallituksessa istut niin on oltava sellaiset mielipiteet/teot jotka oikeastaan mielyttäisivät kanssa tjsp.

Tottis. Itsekki uskon, että meistä tulee kalkkiutumisen lomassa konservatiivisempia ja kaikenmaailman yhdestä asiasta vauhkoomiset jää sivualalle. Eiköhän tuo kumpua aikalailla siitä, ku omat muksut alkaa kimpoilee jaloissa, ni oma toiminta ja arvot kohdistuu enemmän perheen hyvinvointiin ja puolustamiseen. Taustalla kuitenki vaikuttaa nuorena eletty elämä ja kokemukset halusi tai ei. Enivei alkaa menee vähän liian offtopikiks, joten ei jaksa kelailla ny enempää...

--
Päivän mietelause?

Caritsa

#169 • • Caritsa
Oli saanu n. 700 000 katsojaa (jos nyt oikein muistan)
Paljon on populaa kattellu..

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

Jussi Soro

#170 • • Jussi Soro choon!

Angelus:

Muistetaan kuitenkin et siellä on tällä hetkellä 70-luvun hipit vallassa ;)

Mut joo, olettaisin että jo 10 vuoden sisällä Suomeenkin saataisiin kiihkotonta päihdekeskustelua aikaiseksi. Nythän on muutaman vuoden sisällä jo siirrytty pelotteluvalistuksesta tietovalistukseen, eli toivo ei ole vielä täysin menetetty. Silti se päivä, jolloin ensimmäinen kansanedustaja tekee lakialoitteen kannabiksen laillistamiseksi, tai päihdepolitiikan löysentämiseksi on todella kaukana.
Karski

#171 • • Karski Pomon kätyri

JussiS:

Missä? *täh*

Hipit oli hyvin pieni vähemmistö suomessa
ihan yhtälailla kuin konemusiikkitapahtumissa
käyvät ihmiset nykyään (jos te luulette että
meitä on paljon niin kyse on perspektiiviharhasta:
10-20 000 ihmistä on marginaaliryhmä), ja mun
käsittääkseni vallan kahvassa on edelleen myös niitä 50-60
lukulaisia joille hipit oli kauhistus ja meno pääkaupunki-
seudulla suorastaan moraalitonta. Yks Tarja Halonen
presidenttinä ei vielä tee suomesta vasemmisto-
liberaalia valtiota, sen verran tiukassa istuu
konsensuspolitiikka, ja tän tilanteen muuttumista
saadaan odottaa vielä muutama vuosi.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Riku

#172 • • Riku The Little Prince

(_I_):
Missä? *täh*

No ainakin jenkeissä, eikös se puska oo kovasti selittäny kannabista poltelleensa, vaikka ei keuhkoihin vetänytkään *lmao* Tosin, a lot of good that's done.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Karski

#173 • • Karski Pomon kätyri

pHaze:
---
(_I_):
Missä? *täh*
---
No ainakin jenkeissä, eikös se puska oo kovasti selittäny kannabista poltelleensa, vaikka ei keuhkoihin vetänytkään *lmao* Tosin, a lot of good that's done.

Ei hyvää päivää. Jos sun jenkkituntemus
on tota luokkaa ni jätä koko aihe siksee. *justjoo*

Se oli Clinton joka ton myönsi. Pieni ero kuitenkin. *taputapu*

Bush jr:llä taas on huhuttu olleen tapana
nokitella kokaiinia nuorempana.

[muokattu 21.1.2004 13:19]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hallucinogen

#174 • • hallucinogen Edain

JussiS:

Joskus käyny mielessä paljon meidän ulkoministeri on mahtanu nuoruudessaan sauhutella *nauru*

Nythän on muutaman vuoden sisällä jo siirrytty pelotteluvalistuksesta tietovalistukseen, eli toivo ei ole vielä täysin menetetty.

Ei ainakaan vajaa pari vuotta sitten intissä ollut tietoakaan tietovalistuksesta, samaa kuraa viemärissä hengaavista nisteistä jotka myi persettä tms saadakseen douppia *piis*

--
pikku-*possu*

#175 • • Relic Guest
mä haluun skenee *nyyh*
pupuankka

#176 • • pupuankka poly-wtf?!

Bush jr:llä taas on huhuttu olleen tapana
nokitella kokaiinia nuorempana.

no huhhuh! enpä uskois *ding*

mutta juoppo ”tuplawee” ainakin on ollu, ja kännännyt vielä senkin jälkeen kun väitti raitistuneensa 1980-luvulla.... että se siitä moraalinvartijasta *dissaa*
hallucinogen

#177 • • hallucinogen Edain

pupuankka:

mutta juoppo ”tuplawee” ainakin on ollu, ja kännännyt vielä senkin jälkeen kun väitti raitistuneensa 1980-luvulla.... että se siitä moraalinvartijasta *dissaa*

No olihan puska nuoremmalla tapana myös naisissa käydä nuorempana mutta nyt vanhempana tullut uskoon ja seksi on syntiä avioliiton ulkopuolella jne. Tosiasiassa on varmaan niin, että kun saaminen loppui ilman rahaa ja kun arvovaltaa tuli niin asian voi koittaa ”kieltää” muilta, ihan vittuilu mielessä *pahis*

--
pikku-*possu*

Riku

#179 • • Riku The Little Prince

(_I_):
Ei hyvää päivää. Jos sun jenkkituntemus
on tota luokkaa ni jätä koko aihe siksee. *justjoo*

Se oli Clinton joka ton myönsi. Pieni ero kuitenkin. *taputapu*

Ei hitto, oisko mun muisti voinu tehdä tommosen tepposen? Sanoisin että mahdollista ellei suorastaan todennäköistä sen mukaan mitä muistan siitä kuinka laho pääni osaa olla *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

UzU

#180 • • UzU [33100]

pupuankka:
mutta juoppo ?tuplawee? ainakin on ollu, ja kännännyt vielä senkin jälkeen kun väitti raitistuneensa 1980-luvulla.... että se siitä moraalinvartijasta *dissaa*

Tätä nykyä kyseinen herra on absolutisti ja elää hyvin kurinalaista elämää mm. unirytmin ja ruokavalion suhteen.

Tämä ei toki poista sitä seikkaa että vallanhimoinen sotahullu se on :D

Sori off-topic ;)