Periaatteessa aivan sama. Molemmat suoltavat varmaan viimeistään vuoden päästä ulos tusina poppilevyn mikä myy paljon. Tämä tietty formaatin tarkoituskin.., joten pointsit Janille ihan vaan saman paikkakunnan takia.
Vähäsen on Jani skarpannut tässä äänestyksemme aloittamisen jälkeen, mutta vähän huolestuttavalta näyttää. Kattokaa te kuka voitti, multa jää ?valitettavasti? koko homma näkemättä (kaverin läksiäisissä).
Mietittiin muuten tänään duunissa, että eipä varmaan ollut läheskään yhtä paljon kirjoittelua iltapäivälehdissä ennen presidentinvaaleja. Hurraa markkinatalous!
Ei hitto, mä olisin halunnut että se kundi mikä tuli siinä keltaisessa sadetakissa jonnekin alkukisaan olisi voittanut
edit: oho,onko Anqqa pannu jonkun rajoituksen peräkkäisille hymiöille?
Pistin äsken tv\'n päälle kun tuli nää pikku koosteet. Yrittänyt kovasti välttää kaikki Idols jutut, ei vaan kiinnosta. Hanna tuli sinne voittamaan. Saa nyt nähdä jos Suomi pääsee mukaan sinne Idols World kilpailuun
Mä toivon ja rukoilen, et HANNA voittaa!!! Olin jo tarpeeks järkyttynyt, ku Jani meni jatkoon ja Tuisku tippu pois. En kuitenkaan ylläty, jos koko kansa (lue Jari Sillanpää/Anssi Kela fanit) äänestää keravan jäbää . Onhan se varmasti symppis, mut hei HALOO, mä käsitin niin, et Idolsissa haetaan POP-IDOLIA!!!
Nyt telkun eteen jännittämään tuloksia..