Idols-äänestys

84 posts, 5 pages, 17,515 views

misjah

Posts: 3,373

#41 • • misjah Team Sika

Puistokemisti:
---
dco:
Hanna vois voittaa ni vois puolitutun ominaisuudessa alkaa heruttaa fame-pinpiä.

---


No koska mä tunnen sut niin mä voinen heruttaa neljännestutun pinpiä*heiii*


koska mä en tunne ketään niin joutuu silti varmaan heruttaa.. *iihhih*

--
www.team*possu*.tk

vaavu

Posts: 1,324

#42 • • vaavu vara-vana
Vaikka Jani ei voittanut, niin mun veikkaus on, että siitä tulee isompi julkkis. Sillä on luonteessa enemmän särmää ja myös heikkouksia. Suomalaiset rakastaa renttuja, sellaisia jotka retkahtaa aina välillä pahoille teille mutta palaa sitten tilittämään iltapäivälehtiin. (Vrt. Jani pahoittelee baarireissuaan.)

Hanna on kiltti ja särmätön verrattuna Keravan kolliin. Siitä tulee hyvä voittaja, mutta pysyäkseen suosion huipulla on myös langettava tavallisten kuolevaisten tavoin.
UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se
Janissa oli sitä jotain mitä Hannassa ei.. Janista tulee kansan suosikki...*joo*
Avatar
#45 • • Enkeli Guest
Hanna voitti *aplodit*
POSER

Posts: 800

#46 • • POSER Wimp and Poser
Hanna voitti. Mietinpä vaan että kääntykö tämä voitto sen uralle tappioksi, sillä se biisi mitä se joutuu laulamaan kuulosti hirveältä skeidalta. Jos loputkin biisit on samoilla linjoilla, muotoutuu Hannasta iskelmä/pop tähti ja veikkaanpa että rock-henkinen Hanna ei taida tuosta kohtalosta pahemminä välittää. Sitten parin vuoden päästä kun voi alkaa imagoaan muuttamaan, ei taida se enää onnistua... joten valittavana on paska ura tai ei uraa ollenkaan...

Kakkosella taas on paremmat mahdollisuudet valita minkälaisen kontrahtin ottaa vastaan. Joten sääli että Hanna voitti sillä Jani alkaa kuitenkin laulamaan jotain Anssi Kela paskaa.*kivatsulle*

--
Keppiä Jehoville!

Dacey

Posts: 671

#47 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
ohjelmaa katto sillo alussa, mut lopussa ku alko oikeesti hyvät karsiutuu, ni ei oikee jaksanu kiinnostaa.. eli pää-asia e se o ohi ny!!!*blush*
Riku

Posts: 3,187

#48 • • Riku The Little Prince
Matti Nykänen on mielestäni silti moraalinen voittaja, varsinkin noiden Vaavun perustelujen jälkeen.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Hupsu

Posts: 1,005

#49 • • Hupsu
Krapula-avautumista...

Eilen tuli sitte pistettyä tipaton tammikuu roskikseen ja istuttua kalja kädessä kaverin luona. Pikkuhiljaa keskustelu siirtyi politiikkaan ja muuhun yhteiskuntaskeidaan. Kaverin mielestä äänestäminen on perseestä, koska siitä yksinkertaisesti ei ole mitään hyötyä. Ei yksi ääni voi vaikuttaa eikä sillä ole mitään väliä kuka niitä päätöksiä tekee oli hänen mielipiteensä.

Siinä kaljan kittaamisen lomassa teeveeseen pöllähtikin tämä paljon julkisuudessä pyöriny idols-konsepti. Brändin keksijä o ollu nero. Omassa sarjassaan. Koko konsepti vittumaisista tuomareista suureen koko kansan sydämiä koskettavaan kilpailuasetelmaan on IMO saannu suomalaiset sekasin. 700 000(!) ääntä viimesessä äänestyksessä on todennäköisesti enemmän, mitä seuraavissa eurovaaleissa tullaan näkemään. Jopa aikaisemmin illalla äänestämistä dissauttanu frendiki nappas yhtäkkiä luurin käteen ja tuki viiskytäsenttisellä tätä suurta idols-tarinaa.

IMO mulle tuli PASKA olo ku seuras tota shaissee mitä meille nykypäivänä suolletaan. Mitäs meille suomalaisille jäi tästä käteen?!? Kollektiivista Jani- tai Hannahenkeä?!? Suomen seuraava euroviisuttaja? Vai pitäskö jopa Ateenaan ottaa uudeks lajiks pop-tähti? Kohonneet kännylaskut? Noh, jokainen tykkää jostain. Ei ollu mun juttu, aikamonen muun ilmeisesti.

Eiköhän tässä molemmat finalistit voittanu sarallaan. Molemmat pyöräyttää yhen levyn joka myy vitusti, seuraavan joka myy vähän ja viimesen, jota ei osta kukaan, koska joku uus konsepti tuottaa liukuhihnalta uuden gimmelgömmelin tms. Itse en ko. artisteja tue nyt enkä vastaisuudessakaan.

--
Päivän mietelause?

DJ Rx

Posts: 2,527

#51 • • DJ Rx FINRG Recordings
onks se nyt ohi... *täh* luojan kiitos *kivatsulle*


*jiihaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Deleted

Posts: 89

#52 • • Deleted
OFFFTOPIC:

yhtään jaksoa en katsonut, mitään koko sarjasta en tiedä.

ja olo on mitä mainioin.

Muija yritti kerran pakottaa kattoo ”tätä laadukasta shovta”, katoin 5 min ja sanoin että joko ohjelma vaihtuu tai mä lähen himaan. se riitti.

yes, i have a life *joo*
Sithil

Posts: 77

#53 • • Sithil Drifter
Idolssin puhelinäänestys on kyllä todellinen tyhmyysvero. Itse en sellaiseen alentunut, enkä sarjaakaan erikoisemmin seurannut. Luulisin, että oikea henkilö voitti - nätti tummatukkainen tyttö, mitä nyt Iltalehden otsikoista olen nähnyt. Saa nähdä millaisen uran hän itselleen pyöräyttää.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Epailija

Posts: 5,636

#54 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Vaikka näin onkin parempi, niin Janin suoritus oli sen verran paljon Hannan vastaavaa parempi, että oli pakko periaatteesta äänestää Jania. Se viimeinen biisi oli muuten IMO ”vähän” liiankin samanlainen kuin se Tuulet tekee sitä ja tätä-biisi, minkä Idols-finalistit laulavat porukalla. Ikään kuin siinä ei olisi ollut tarpeeksi, että se oli mitäänsanomatonta poppia... Jani onneksi sai puhallettua siihenkin sentään vähän henkeä.

Niin ja Tuisku-faneille tiedoksi: Antti oli kyllä enemmän pop ja enemmän idoli kuin useimmat muut, mutta laulajana taasen koko finaaliremmin huonoin. Eikä nyt ole kyse siitä, että onko se Antin ääni kivan kuuloinen vaiko ei. Kun puhutaan äänen hallitsemisesta ja laulutekniikasta ihan yleensä, niin Antti ei pärjää vertailussa yhdellekään muulle finalistille. Esim. Kristian Forss oli laulutekniikkansa puolesta paras miespuolinen pop-idoli, mutta valitettavasti karisma ei riittänyt. Henk koht. olen sitä mieltä, että nuottikorvan täytyy reistata, jos piti Anttia mitenkään hirveän erikoisena laulajana - olkoonkin, että muutaman biisin tyyppi veti varsin hyvin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ella_

Posts: 1,329

#55 • • ella_

Orange:

Muija yritti kerran pakottaa kattoo ”tätä laadukasta shovta”, katoin 5 min ja sanoin että joko ohjelma vaihtuu tai mä lähen himaan. se riitti.



mutta lähditkö himaan vai vaihtuiko ohjelma *nauru*

--
Elementary, my dear.

Deleted

Posts: 89

#56 • • Deleted

ella_:
---
Orange:

Muija yritti kerran pakottaa kattoo ?tätä laadukasta shovta?, katoin 5 min ja sanoin että joko ohjelma vaihtuu tai mä lähen himaan. se riitti.


---


mutta lähditkö himaan vai vaihtuiko ohjelma *nauru*




ymmärtäväinen, mutta hieman pettynyt tyttö sanoi että ”no vaihetaan sitten”.

no jokainen kattoo mitä tykkää. mut tää menee silti jo liian pitkälle. *lmao*

mut sain asian onneksi puhuttua, ja se ei ollu edes kiinnostunu finaalista eilen, tapitti arskan leffaa sen sijaan *iloinen*

sama koskee salkkareita.


keep it real.
ella_

Posts: 1,329

#57 • • ella_
mulla olis vastaavassa tilanteessa saanut poika lähteä kyllä kotiin *nauru*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#58 • • Cera Guest
En ois kyl ainakaan kääntäny kanavaa :D

hmh.

Hyvä et Hanna voitti. vähäks se oli alust asti mun suosikki.

*aplodit*
nicky

Posts: 679

#59 • • nicky

Orange:
OFFFTOPIC:

yhtään jaksoa en katsonut, mitään koko sarjasta en tiedä.
ja olo on mitä mainioin.

yes, i have a life *joo*



Allekirjoitan Orange edellisen. En voi muutenkaan käsittää kaikkia massailmiöitä, joiden kautta ihmiset elää elämäänsä... Bilekulttuurissakin mua kiinnostaa paljon se, että se EI OLE mainstream-juttu!

[muokattu 10.1.2004 23:44]

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

Riku

Posts: 3,187

#60 • • Riku The Little Prince

nicky:
Bilekulttuurissakin mua kiinnostaa paljon se, että se EI OLE mainstream-juttu!

*iihhih**nauru**jiihaa**nukkuu**igor**taputapu**plur**heiii*

--
Kyseenalaista aina kaikki.