Idols-äänestys

84 posts, 5 pages, 17,510 views

ella_

Posts: 1,329

#61 • • ella_
yhdyn rikuun

--
Elementary, my dear.

Hupsu

Posts: 1,005

#62 • • Hupsu
Mua kiinnostaa just se mistä mulle tulee hyvä fiilis.

--
Päivän mietelause?

keisha

Posts: 1,394

#63 • • keisha bullet with butterfly wings

ella_:
yhdyn rikuun

Ai sinäkin? *vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

ella_

Posts: 1,329

#64 • • ella_

kei:
Ai sinäkin? *vink*



jaettu riku on suurempi riku? *ding*

nickyn sinisilmäiseen kommenttiin tosta mainstreamista vielä sen verran, että lainatakseni naomi kleinin no logoa, ihmisten ongelmana on se harhakuvitelma, että kun jokin tyyli eroaa valtavirrasta se on ilman muuta myös oppositiossa valtavirran suhteen.. vaikka todellisudessa se pikemminkin elelee jossain mainstreamin laitamilla. oletetaan että kaikki ”vaihtoehtoinen” on samalla myös epäkaupallista jne jne jne.
kehottaisin avaamaan silmät.

--
Elementary, my dear.

Jna

Posts: 613

#65 • • Jna
Mä näin Janin eilen Keravalaisessa baarissa.. ei jätkä kyllä saanut hetken rauhaa erilaisilta selkääntaputtelijoilta.. *iloinen*
sts

Posts: 7,969

#66 • • sts Sama pyynti aitta!
IDOLS: EVVVK

Onneks se on ohi, tai no viel tulee 3viikkoo jälkitunnelmii ja kaikkee sontaa maikkarilta ja sit tulee levy, ja sitten HANNAN IHKU HITTI SOI RADIOS KAUPOIS KAIKKIALLA KOKOAJAN
(mielessä alkaa pyörimään ajatus pienestä pommi iskusta)

*pahis**pahis**pahis**pahis*
nicky

Posts: 679

#67 • • nicky

ella_:
nickyn sinisilmäiseen kommenttiin tosta mainstreamista vielä sen verran, että lainatakseni naomi kleinin no logoa, ihmisten ongelmana on se harhakuvitelma, että kun jokin tyyli eroaa valtavirrasta se on ilman muuta myös oppositiossa valtavirran suhteen..


pahasti OFFTOPIC, mut:

juttelin entropyn 10-v bileisiin jonottaessa yhden itä-suomesta olevan bilettäjän kanssa. sanoi että ennakkoluulot on sen kotikaupungissa kovat ja siellä on tosi hankala järjestää bileitä. tiloja ei kukaan haluu antaa, bilettäjii pidetään huumehörhöinä ym... sitten kuulin vielä bilettäjäkaveruksista jotka tulee bilettään stadiin mutta vaihtaa bilekuteet vasta täällä jossain vessoissa tms. koska eivät voi/uskalla omalla paikkakunnallaan esiintyy bilekuteissa. tulis helposti turpaan nimittäin.

käsitin vaan sen, että täällä stadissa eletään harhassa jos kuvitellaan että bilettäminen on vaan yks juttu muiden rinnalla. se voi olla todella kaukana mainstreamistä! bilekulttuurin sisällä on sit erilaisii tasoja.

psykeosasto on ehkä kaikkein eniten ug *kuolaa*

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

sts

Posts: 7,969

#68 • • sts Sama pyynti aitta!

nicky:
. sitten kuulin vielä bilettäjäkaveruksista jotka tulee bilettään stadiin mutta vaihtaa bilekuteet vasta täällä jossain vessoissa tms. koska eivät voi/uskalla omalla paikkakunnallaan esiintyy bilekuteissa.
psykeosasto on ehkä kaikkein eniten ug *kuolaa*



No tosta pukeutumisesta väärällä paikkakunnalla,silloin kun minulla oli vielä rastat meinasin saada hartolassa paikaillisilta amiskaahjaajilta löylytyksen koska minulla sattui olemaan rastat, 8 sellasta perus ammattikoulunsa keskeyttäneen näköistä idioottia lähti juoksemaan perääni kun kävelin kaupasta vanhempien kotiin, vaan siksi että halusivat lyödä koska olin ns. erillaisen näköinen”

Ja tuon Psy on eniten ug voin allekirjoittaa, eipä missää muussa genressä ole niin paljoa metsäbiletä *pahis*
Tekno tai junkka tulee varmaan toisena, koska sille järkätään kanssa aika iloisesti ug-bileitä joka puolella
Epailija

Posts: 5,636

#69 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Hohoo. Hämmennetäänpä soppaa hieman.

Vilppiä finaalissa?

*pahis*

Niin ja kaikkea, mitä lukee, ei tosiaan tarvitse uskoa. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

trolli

Posts: 744

#70 • • trolli

Epailija:
Hohoo. Hämmennetäänpä soppaa hieman.

Vilppiä finaalissa?


Paha mennä sanoon tohon mitään muuta kuin että puhelinäänten tulos 60% / 40% oli aika samankaltainen kuin muidenkin äänestysten/galluppien (mm. iltapäivälehtien).
Hupsu

Posts: 1,005

#71 • • Hupsu
*Nauraaaaaa!*

Janifanit: Salaliitto! Poliisitutkinta! Me ollaan oikeessa!
Hannafanit: Vitun kateelliset! Roskaa! Me ollaan oikeessa!

Edit: Eiks täst vitun touhusta pääse koskaa eroon...

[muokattu 14.1.2004 16:46]

--
Päivän mietelause?

JPA

Posts: 349

#72 • • JPA aka Sting Ray
Eipä olis Hannalla ollu mahiksia näitä Hollannin Idolseja vastaan *lmao*

Video (right click, save as, 12.5 Mt)
ella_

Posts: 1,329

#73 • • ella_
voi noita *lohduttel**nauru*

--
Elementary, my dear.

diezel

Posts: 430

#74 • • diezel -

Sting Ray:
Eipä olis Hannalla ollu mahiksia näitä Hollannin Idolseja vastaan *lmao*

Video (right click, save as, 12.5 Mt)



Oliks toi ihan tosi juttu ? sen verran karseeta oli että pakko kai ton olla läppä, vai ? *iloinen*

edti: joo 2. viikolta näky video olevan eikä idols.nl sivuilla näkyny ton näkösiä kavereita olevan jatkossa. Miten ne tollasia on stadionille päästäny esiintymään ?

[muokattu 14.1.2004 18:15]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#75 • • [Nuclear] el aprendiz

Sting Ray:
Eipä olis Hannalla ollu mahiksia näitä Hollannin Idolseja vastaan *lmao*

Video (right click, save as, 12.5 Mt)


Onks Hollannissa tosiaankin noin surkea englanninkielentaito ja laulutaito? Mä en tiedä itkenkö, nauranko vai tapanko itteni...toi oli viihdettä, täydessä kyllyydessään.

edit: pari kirjotuserhettä

[muokattu 14.1.2004 19:40]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

diezel

Posts: 430

#76 • • diezel -

[Nuclear]:
Onks Hollannissa tosiaankin noin surkea englanninkielen ja laulutaito? Mä en itkenkö, nauranko vai tapanko itteni...toi oli viihdettä, täydessä kyllyydessään.



voold of tweems [~2:57] *lmao*
Ton Markin pitäis ehdottomasti voittaa Hollannin Idols, aika cool..*aplodit*

[muokattu 14.1.2004 19:44]
JPA

Posts: 349

#77 • • JPA aka Sting Ray

diezel:
Oliks toi ihan tosi juttu ? sen verran karseeta oli että pakko kai ton olla läppä, vai ? *iloinen*

edti: joo 2. viikolta näky video olevan eikä idols.nl sivuilla näkyny ton näkösiä kavereita olevan jatkossa. Miten ne tollasia on stadionille päästäny esiintymään ?

[muokattu 14.1.2004 18:15]



Noi oli alkukarsintaan osallistuneiden huonoimpia, joille ton keikan todellinen luonne oli paljastettu vasta aivan viime hetkillä.
diezel

Posts: 430

#78 • • diezel -

Sting Ray:
Noi oli alkukarsintaan osallistuneiden huonoimpia, joille ton keikan todellinen luonne oli paljastettu vasta aivan viime hetkillä.



Aika törkeän hieno veto. Luulikohan noi tosiaan vielä ennen esiintymistä että ne on niin hyviä laulajia että on päässyt tonne laulamaan *ding*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#79 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Olihan toi aika julmaa laittaa noi laulamaan..Mut en voi väittää ettenkö olis nauranut sitä katsoessani!!*nauru**nauru**jiihaa**nauru**nauru*

Enhän mä olekaan niin huono laulamaan..loppupeleissä!*vink*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Tiinuliinu81

Posts: 510

#80 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mä vaan sanon, että mun mielestä väärä voitti. En tiiä oliko se Janikaan nyt niin hyvä, mutta parempi noista kahdesta.. Ainahan se niin menee.*hahjust*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...