päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,795,190 views

sapeli

Posts: 11,768

#11821 • • sapeli jokukukamikä?
Vikat neljä postausta Jagolta *ding* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ergilion

Posts: 751

#11822 • • Ergilion
Kaverin autoon oli murtauduttu toissayönä, mitään ei oltu viety, mitä nyt oli yritetty piuhoista käynnistää...

mut se o_O on, että takapenkille oli jätetty 120 kappaletta hesareita siisteissä 4x30 nipuissa :D

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jokke L

Posts: 1,203

#11823 • • Edited Jokke L [GoodMusic]

Replying to päivän o_O:

mut se o_O on, että takapenkille oli jätetty 120 kappaletta hesareita siisteissä 4x30 nipuissa :D



posteljooni asialla näköjään :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

%

Posts: 568

#11824 • • %

Replying to päivän o_O:


---
mut se o_O on, että takapenkille oli jätetty 120 kappaletta hesareita siisteissä 4x30 nipuissa :D
---


posteljooni asialla näköjään :)



Tai ammattivaras, jonka edellisen keikan ryöstösaalis heitetty takapenkille talteen, mutta unohdettu ottaa mukaan, kun auto ei olekaan lähtenyt käyntiin. Melkoinen järjen jättiläinen siis todennäköisesti asialla =)

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Timce

Posts: 5,381

#11825 • • Timce
:D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jago

Posts: 4,039

#11827 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän o_O:

Vikat neljä postausta Jagolta *ding* *nauru*


Mitä mä postasin??!! hitsi kun ei enää tiiä.. Näkeekö ne jostain viellä betan puoltakin, kun ei enää omast profiilista löydy

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#11828 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän o_O:


---
Vikat neljä postausta Jagolta *ding* *nauru*
---

Mitä mä postasin??!! hitsi kun ei enää tiiä.. Näkeekö ne jostain viellä betan puoltakin, kun ei enää omast profiilista löydy



Nii siis täällä topikissa. *nauru* Edellisen sivun vikat neljä. *hih*

Ei siinä mitään, hyvä että täällä on aktiiveja! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Max Power

Posts: 186

#11829 • • Max Power Techno hoodlum
Pitäiskö suosiolla alkaa tekeen mätöt suurkeittiössä kun tuppaa pannut ja kattilat käymään pieneksi? Noh, nyt on sit taas 4 kiloa heavyduty muhennosta, kai sil pari päivää menee ku kitkuttelee *ding*

Siinähän oliski näky jos menis pokalla johonki raflaan oman muovikassin kaa keittiöön jotta "moro, missäs teil on paistinpannut, miten tää paistotaso toimii"?
Jago

Posts: 4,039

#11830 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän o_O:


---
WTF.. Onko ens viikolla jo joulu *ding*
---

Mä luin kanssa Fb:ssä tosta. Siis olin ihan ihmeissäni. Oon ollu kokoajan niin pää omassa perseessä, etten oo oikeesti ees tajunnu tota*ding*


Oho ai mä tajusin sen alunperin jo tolloin. Muistan että joskus 21ensimmäinen päivä mä vihdoin tajusin, etä se tosiaan tarkottaa myös sitä, että pitää miettii sitä, mitä meinaan tehdä jouluna + lahjoja *blush**tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#11831 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän o_O:


---

---
Vikat neljä postausta Jagolta *ding* *nauru*
---

Mitä mä postasin??!! hitsi kun ei enää tiiä.. Näkeekö ne jostain viellä betan puoltakin, kun ei enää omast profiilista löydy
---


Nii siis täällä topikissa. *nauru* Edellisen sivun vikat neljä. *hih*

Ei siinä mitään, hyvä että täällä on aktiiveja! *hihu*


Aah joo olihan siellä taas nenäkullanarvosia postauksia

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Kolera

Posts: 4,256

#11832 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tuli mieleen ircissä lätisemisten myötä että mä oon kiskonu joskus teininä mummin vanhoista panacod poreista pienen pöhnän....et onneks en oo 4-5 poretta enempää ottanu ku maksahan siinä olis korahtanu.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Max Power

Posts: 186

#11833 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to päivän o_O:

tuli mieleen ircissä lätisemisten myötä että mä oon kiskonu joskus teininä mummin vanhoista panacod poreista pienen pöhnän....et onneks en oo 4-5 poretta enempää ottanu ku maksahan siinä olis korahtanu.



aika fakiiri saa olla että saa parasetamolilla maksan "korahtamaan", pitää olla aika pitkä kuuri tai maksa muuten rusinan näkönen että siinä onnistuu. lisää aiheesta sanoilla maksatoksisuus ja hepaattinen. niin no, teiniä (mitä tämä sitten iän puolesta tarkottaakin) ei maksa välttämättä ole vielä tottunut kuormitukseen eli riskit on kyllä olemassa.
Kolera

Posts: 4,256

#11834 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to päivän o_O:


---
tuli mieleen ircissä lätisemisten myötä että mä oon kiskonu joskus teininä mummin vanhoista panacod poreista pienen pöhnän....et onneks en oo 4-5 poretta enempää ottanu ku maksahan siinä olis korahtanu.
---


aika fakiiri saa olla että saa parasetamolilla maksan "korahtamaan", pitää olla aika pitkä kuuri tai maksa muuten rusinan näkönen että siinä onnistuu. lisää aiheesta sanoilla maksatoksisuus ja hepaattinen. niin no, teiniä (mitä tämä sitten iän puolesta tarkottaakin) ei maksa välttämättä ole vielä tottunut kuormitukseen eli riskit on kyllä olemassa.



njoops tuli taas ylireagoitua tuonkin suhteen mutta silti en yhtään ihmettelit et olis voinu siinä höhötellä huviksee ja kiskoo parisenkymmentä tablettii sinne kannuu

voipahan vaan todeta et joskus on ollu ihan vitun tyhmä ja ei se suunta oo ollu muuta ku alaspäin siitä lähtien =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Max Power

Posts: 186

#11835 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to päivän o_O:

njoops tuli taas ylireagoitua tuonkin suhteen mutta silti en yhtään ihmettelit et olis voinu siinä höhötellä huviksee ja kiskoo parisenkymmentä tablettii sinne kannuu



nää on näitä nuoruuden yskänlääke kokeiluja, noh, olipahan ainakin kerran elämässä tukka putkella, nyt et sit voi enää sanoa markku tyyliin et "mitään en oo ottanu ja jos joku sanoo et oon ni ai ai ai"

Kolera

Posts: 4,256

#11837 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
menin kännissä lupautuu sylikummiks naapurin mahdolliselle vahinkolaukaukselle. saatana kuin tyhmä ihmisen pitää olla =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hemuz

Posts: 2,178

#11838 • • hemuz kätevä emäntä
Tipuin yöllä sängystä kääntäessäni kylkee :D
Jago

Posts: 4,039

#11839 • • Jago un-trained monkee
Mä en muista nähneeni yhtään hämppistä viime kesänä suomessa*ding*
Muistan vaan köpiksen hämppisten kiipeilytelineen, mutta suomessa tai missään muualla ei oo niitä näkyny.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#11840 • • Jago un-trained monkee
Taas jälleen kerran joku on onnistunut tekemään horoskooppikuvauksen joka kuvaa mut jopa yllättävän hyvin. Kaikki muistettiin sanoa*täh*.

Eikös siis joka 12sta ihmisen pitäisi siis olla ainakin jossain määrin samankaltainen kun minä? En oo ainakaan kokenut että näin olisi tai ehkä en vaan tuu niidne kaa toimeen. Toisaalta en taida tuntea paremmin yhtään toista skorpionia[?] paitsi tätini, jonka kanssa oltiin tosi samanlaisia(päivän ero synttäreissä).

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe