päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,792,327 views

Jago

Posts: 4,039

#11801 • • Jago un-trained monkee
Eiks me nyt sit erottukkaan?*ding*. Ja miks mul on näin hyvä fiilis tänää vaikka eilen olin aivan paskana. pää toimii mysteerisillä tavoilla

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#11802 • • Oj Keep it FILTHY
Aamupala klo 18:00 *ding*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Avatar
#11803 • • Annakins Guest
Ahahahaha. Miten ois soittoaaneksi aamurukous? Tai Eid-rukous? Jepjep, Ovi Store tajuaa olevansa aavikolla.
mariq

Posts: 2,154

#11804 • • mariq
Harkitsen Pacifique'a *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#11805 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän o_O:

Harkitsen Pacifique'a *ding*


Tuu tuu tuu. It'll be fun

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Amnesia

Posts: 888

#11806 • • Amnesia
Talouselämän google-mainosbannerissa (varmaan jotenkin mulle kohdistettu) lukee että "Party Rave - Helsingin suosituimmat reivit. Jopa -70% alennuksella!"
*ding* *tirsk*
ValaX

Posts: 3,891

#11807 • • ValaX
Kävin viime torstaina työhaastattelussa ja maanantaina sain tiedon että minut on valittu ja aloitan torstaina. Olin käsittävinäni että sopimukset sun muut tehdään keskiviikkona klo 12:00. Tänään sitten puhelin soi puolenpäivän jälkeen ja pomo soittaa että "tuletko sinä". Olin siinä hieman pöllähtänyt , että eikös sen pitänyt olla huomena? Eipä ollut. Tuli sitten tehtyä pikkasen nopea lähtö.

Pyytelin totta kai anteeksi tätä sekannusta perile päästyäni ja pomo oli todella hyvän tuulinen. Tehtin sopimukset ja sai työvaatteet. En tiedä missä kohtaa on ollut katkos, mutta mulle selvisi vasta siinä sopimusta tehtäessä että kyseessä onkin osaaika-työsta 10-37 tuntia viikossa, kun uskoin sen siihen asti olevan kokopäivä työtä*ding*

Loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen, että hyvä että edes jotain sain ja mikäänhän ei estä etsimästä mua ns. parempaa työtä...
Oj

Posts: 1,349

#11808 • • Edited Oj Keep it FILTHY
Huomasin juuri että oon laihtunut 2,5 kiloa tällä viikolla ja olen muutenkin REILUSTI alipainoinen.. Ei hyvin mee taas.. *uuh*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Max Power

Posts: 186

#11809 • • Edited Max Power Techno hoodlum

Replying to päivän o_O:

Huomasin juuri että oon laihtunut 2,5 kiloa tällä viikolla ja olen muutenkin REILUSTI alipainoinen.. Ei hyvin mee taas.. *uuh*



treatment, vähemmän viihdettä, enemmän ruokaa, miltä kuulostaa *whaat* ?

ei sinällään, vuorokausivaihtelu 1-2kg painossa aika normaalia riippuen tietenkin siitä kui pal painaa, 3kg:aan ei ole vielä mikään ihme.

no niin, turpa kiinni jo, kotilääkäri hiljaa ja lopettaa sen näpyttelyn!

tsemiä sulle Oj *lohduttel*, itekin umpilundo henkeen ja vereen, suomen paras kunta ja suurin (oli ainaski joskus, siis eniten populaa eikä kaupunki), paluu muuttajaks en silti ihan tältä istumalta lähe.
Oj

Posts: 1,349

#11810 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to päivän o_O:


---
.



Jeess,,!! varaan lääkärille ajajn ens viikol ja koitetaan ottaa selvää mikä miestä vaivaa..

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Oj

Posts: 1,349

#11811 • • Oj Keep it FILTHY
Rupee pikku hiljaan palautumaan mieleen eilisten pikkujoulujen tapahtumat.. *blush**igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jago

Posts: 4,039

#11812 • • Jago un-trained monkee
Ostin kaupasta sellasen sitruunanmuotosen sitruunamehupullon ja join sen, enkä mä ollenkaan tykkää happamista jutuista. Mikäköhän puutos mulla on*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#11813 • • Jago un-trained monkee
Viimeviikolla samaan aikaan mä hypin ympäri onnellisena ja helpottuneena erosta. Nyt tuntuu vaikeelta hengittää. Eiks sen pitäis olla toistepäin?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

juu-zo

Posts: 577

#11814 • • juu-zo *KoneHuone*
Mitäköhän äsken just tapahtu? *ding* Takassa tulet ihan normaalisti ollu jo vähän aikaa ja se palo ihan kunnolla. Sitte yhtäkkiä ihan ku joku joulupukki olis hypänny piippuun ja tukkinu sen. Savua alko tulla sisään niin maan prkleesti. Kerkesin pomppaa sohvalta ylös mutta hätäpäissäni en kerenny ees miettii mitä olisin tehny. Ja yhtäkkiä takka lähti vetää taas ihan normaalisti. *whaat* Käviks tuol piipus oikeesti joku joulupukki?
Nyt sit yritetään vähä tuuletella tätä savua pois täältä sisältä...

--
Respect is not given, it is taken

Oj

Posts: 1,349

#11815 • • Oj Keep it FILTHY
WTF.. Onko ens viikolla jo joulu *ding*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

digijonah

Posts: 19

#11816 • • digijonah
Oon ollut melkein vuoden polttamatta tupakkia. Syksyllä tuli vähän "pajauteltua" ja nyt sitten on palattu arkeen eli ilman pajaria ja paljon treeniä. Parissa viime viikossa on mennyt 30 sikaria ja nyt kolmatta viikkoa marlboro-askilla eli ei hyvältä näytä, menee liki tän päätöksen kanssa. (Toivottavasti joulupukki tuo aivot ens viikolla :P)
Jago

Posts: 4,039

#11817 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän o_O:

WTF.. Onko ens viikolla jo joulu *ding*


Mä luin kanssa Fb:ssä tosta. Siis olin ihan ihmeissäni. Oon ollu kokoajan niin pää omassa perseessä, etten oo oikeesti ees tajunnu tota*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#11818 • • Jago un-trained monkee
Kävin eilen solkussa, kun rupesin kattoo tätä ihoo ni onhan tää joo tällänen punertavat rusehtava.*nauru*
Oh wellz

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#11819 • • Jago un-trained monkee
Tallensin just vahingossa duunin tietojärjestelmiin nimen klubitus.org. ups
No kai sain sen pois sieltä kanssa.. *nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#11820 • • Jago un-trained monkee
Jännä muuten kun lukee omia vanhoja postauksiaan viimesen kuukauden ajalta. Huomaa miten fiilarit on hyppiny joka päivä taivaaseen ja sitten taas kuilunpohjalle ja alussahan olin ihan sikaonnellinen. viikko siitä olin aivan paskana. sitten siitä vähitellen nossu fiilarit taas
Nyt tilanne onneks vihdoin tasottunu ainakin väliaikasesti. Saa nähä miltä tuntuu sitten, kun oon saanu sen kaa juteltua asiat läpi

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe