päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,023 views

RainChild

Posts: 909

#8382 • • RainChild
Mulla on eiliselle ja tälle päivälle o_O:

Eilen ystäväni mese lähetteli mulle hyvin omituisia viestejä. Englanniksi jotain sellasta että haluatko nähdä uudet kuvani ennen kuin laitan ne Facebookiin o_O.. se toisti kahta lausetta ja toisen monta kertaa. Välillä hyppäs offlineen ja välil taas onlineen. Mietin et oliko se joku ihme virus tms o_O

Ja tämän päivän o_O... selailin juuri klubbaria ja törmäsin tähän viestiin http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=52318;pid=1052326#1052326 . Freja oli kirjoittanut Heinzin stay clean -korkkien olevan perseestä ja joku oli todennut olevansa samaa mieltä ja kertonut ampuneensa sillä pippuriketsuppia nenäänsä. Mietin, että ohhoh, niinhän mäkin olen ampunut.. ja oliko se kanssa pippuriketsuppia. Olin jo tekemässä quotea iloissani siitä, että joku muukin on ollut samalla tavalla yhtä kämmi.... kunnes tietty huomasin, että se olin minä itse, joka oli moisen viestin kirjoittanut.

Tuli vähän hölmö olo.

--
Rainchild is back home

Chatte

Posts: 4,085

#8383 • • Chatte Team Teknolipat :)

RainChild, 19.1.2008 19:15:
Mulla on eiliselle ja tälle päivälle o_O:

Eilen ystäväni mese lähetteli mulle hyvin omituisia viestejä. Englanniksi jotain sellasta että haluatko nähdä uudet kuvani ennen kuin laitan ne Facebookiin o_O.. se toisti kahta lausetta ja toisen monta kertaa. Välillä hyppäs offlineen ja välil taas onlineen. Mietin et oliko se joku ihme virus tms o_O


Olipa hyvinkin. Miulle on käyny kans samaa Mesen kanssa. Ja se kaveri ei tosiaan kirjoittais miulle englanniksi... ja ei ainakaan montaa kertaa päivässä samaa lausetta. En avannut mukana tullutta linkkiä tietenkään.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

RainChild

Posts: 909

#8384 • • RainChild

Chatte, 19.1.2008 19:24:
---
RainChild, 19.1.2008 19:15:
Mulla on eiliselle ja tälle päivälle o_O:

Eilen ystäväni mese lähetteli mulle hyvin omituisia viestejä. Englanniksi jotain sellasta että haluatko nähdä uudet kuvani ennen kuin laitan ne Facebookiin o_O.. se toisti kahta lausetta ja toisen monta kertaa. Välillä hyppäs offlineen ja välil taas onlineen. Mietin et oliko se joku ihme virus tms o_O

---

Olipa hyvinkin. Miulle on käyny kans samaa Mesen kanssa. Ja se kaveri ei tosiaan kirjoittais miulle englanniksi... ja ei ainakaan montaa kertaa päivässä samaa lausetta. En avannut mukana tullutta linkkiä tietenkään.



Hmmh... mä en muista näköjään eiliseen niin erityisen hyvin, mut nyt täytyy toivoo, etten myöskään avannut.. olin ensin erittäin hämmentynyt ja sitten varuillani, niin toivon etten hämmennyksissäni avannut sitä :o

--
Rainchild is back home

ezzy

Posts: 8,060

#8385 • • ezzy Droid-pappa

RainChild, 19.1.2008 19:25:
---
Chatte, 19.1.2008 19:24:
---
RainChild, 19.1.2008 19:15:
Mulla on eiliselle ja tälle päivälle o_O:

Eilen ystäväni mese lähetteli mulle hyvin omituisia viestejä. Englanniksi jotain sellasta että haluatko nähdä uudet kuvani ennen kuin laitan ne Facebookiin o_O.. se toisti kahta lausetta ja toisen monta kertaa. Välillä hyppäs offlineen ja välil taas onlineen. Mietin et oliko se joku ihme virus tms o_O

---

Olipa hyvinkin. Miulle on käyny kans samaa Mesen kanssa. Ja se kaveri ei tosiaan kirjoittais miulle englanniksi... ja ei ainakaan montaa kertaa päivässä samaa lausetta. En avannut mukana tullutta linkkiä tietenkään.

---


Hmmh... mä en muista näköjään eiliseen niin erityisen hyvin, mut nyt täytyy toivoo, etten myöskään avannut.. olin ensin erittäin hämmentynyt ja sitten varuillani, niin toivon etten hämmennyksissäni avannut sitä :o



Kannattaa varuiksi ajella virusskanneria / spyware tutkaa. Ihan yleisen hyvinvoinninkin kannalta. :)
Anselmi

Posts: 2,578

#8386 • • Anselmi And sell me

Individual, 18.1.2008 00:19:
Punkka räjähtää nykyään lomakkeella


No huh huh :o Jo on tissiposkea menoa:/
Ei paljon enää sotilaita tehdä tuossa laitoksessa.

Luulisi myös et tuollainen "lupaan-olla-simputtamatta" lappujen kirjoittaminen vähentää
kovalla kädellä johtajakoulutukseen hakijoiden määrää koska tuo asettaa varusmiesjohtajan
todella lainsuojattomaan asemaan. Alaiset vahtii haukkana kaikkia virheitä laittaakseen
kuseen "simputtamisesta". Siinä missä ennen upseeri tuki varusmiestä miehistön johtamisessa, niin
nähtävästi nykyään on vastuu kaikesta sysätty varusmiesjohtajalle jonka lainsuoja on aika vaatimaton. Ei kovin houkutteleva pesti.

--
sen pituinen se

Freja

Posts: 8,775

#8387 • • Freja Sihteeri
Tää oli kyl eilisen, mut näin jonku n 14-vuotiaan tytsyn, sil oli ketju kaulas ja siinä roikkui kasetti. :D

Se oli oikeesti oudon näköne.

Ei mul muuta *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

a-j

Posts: 785

#8388 • • a-j

sapeli, 12.1.2008 16:31:
Nukuin jotain vähän yli 14 tuntia ja ois voinu nukkua vielä pitempäänkin *haukottel* Eikä oo ees flunssaa tai mitään... Huomaa kyllä että ei ole taas pitkään aikaan saanut nukkua ilman rajoituksia tai että ois kello soimassa ja ai että teki hvyää. Loppuvaiheessa näki koko ajan kivoja unia ja vaikka heräsikin hetkeksi niin tuntui siltä että unet olis jatkuneet saman tien kun laittoi silmät kiinni. *hihu*



heei joku muukin harrastaa samaa :D mulla tulee tota aina välillä, et pystyy jotenkin nukkumaan tosi pitkään, ja vaikka heräileekin välillä/kattoo kelloo tms, niin pystyy jatkamaan unta, tai melkeistä päättämään millasta unta seuraavaks näkee :)(: ja noita tulee just useimmiten silloin kun nukkuu sen 12 tuntii tai enemmän.. <3 :)

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Kit^

Posts: 798

#8389 • • Kit^ ihme höpöttäjä
sunnuntaiaamu eikä pysty nukkuu enempää.. *ding* taitaa aikaero vielki painaa..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Jone

Posts: 8,258

#8391 • • Jone Archibald Haddock
o_O

Joskus epäilen et mulla on maailman kummallisin duuni.
Timce

Posts: 5,381

#8394 • • Timce
Vihreä meisseli..yyyh.. *sars*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kit^

Posts: 798

#8395 • • Kit^ ihme höpöttäjä
mul ei oo ku pari kurssia enää nyt keväällä.. valmistun kandiks.. *whaat*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Kon-tiki

Posts: 1,936

#8396 • • Kon-tiki The Unsinkable

Timce, 21.1.2008 16:06:
Vihreä meisseli..yyyh.. *sars*



No se ja senvärisenä nyt vaan tuli ekana mun mieleen uv-aattona, kun kaveri "pakotti" tekee ton testin *nauru**nauru*
Timce

Posts: 5,381

#8397 • • Timce

Kon-tiki
No se ja senvärisenä nyt vaan tuli ekana mun mieleen uv-aattona, kun kaveri "pakotti" tekee ton testin *nauru**nauru*



Tais olla jotain muuta mielessä... ;) mut hei, niinhän meillä muillakin.

Nimimerkillä:"keltainen kirkkovene, eiku.."

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#8399 • • Timce

mku, 23.1.2008 10:25:
---
Kiito, 23.1.2008 10:22:
---
Verottaja, 19.1.2008 12:17:
---
Individual, 18.1.2008 00:19:

Punkka räjähtää nykyään lomakkeella

---

Ei helvetti...
Suomi kouluttaa sotilaita paperisotaa varten?

---


Urpo. Kerro mulle mitä tekemistä punkkien räjäytyksellä on
tekemistä sodan kanssa?

---

Niijust :) Tiedän että punkki irtoaa ainakin sillä kun sitä koskee tulitikun rikkipäällä.



Mitä mieltä olet pinsettien käytöstä?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#8400 • • niomic Guest

Kiito, 23.1.2008 10:22:
---
Verottaja, 19.1.2008 12:17:
---
Individual, 18.1.2008 00:19:

Punkka räjähtää nykyään lomakkeella

---

Ei helvetti...
Suomi kouluttaa sotilaita paperisotaa varten?

---


Urpo. Kerro mulle mitä tekemistä punkkien räjäytyksellä on
tekemistä sodan kanssa?



Räjäytyksellä muistutetaan siitä punkan petaamisen tärkeydestä, joka taas liittyy hyvän sotilasyksikön tapoihin. Kun paikat pidetään siisteinä ja samassa järjestyksessä, homma luistaa paremmin kun paskat on housussa. Toisekseen totutaan siivoustoimeen viimeisenä asiana asemapaikalla, joka on toki erilaisessa tärkeysasemassa eri joukkojen kohdalla. Rauhanajan treeneissä panos kohdistuu toki myös harjoituspaikkojen suojeluun ja puhtauteen.