päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,868,589 views

asdf

Posts: 3,155

#8361 • • asdf
Oon nyt muutaman yön putkeen nähny unta et oon saanu vauvan, ja herätessä oon ollu jopa pettynyt siitä et se olikin vaan unta O_O Hrrrh, pakko skarpata.
Euphoria

Posts: 542

#8362 • • Euphoria 4 everyone

Zenni, 17.1.2008 12:08:
Oon nyt muutaman yön putkeen nähny unta et oon saanu vauvan, ja herätessä oon ollu jopa pettynyt siitä et se olikin vaan unta O_O Hrrrh, pakko skarpata.



Tik, tak, tik, tak:)
madis

Posts: 71

#8363 • • madis Don.

Zenni, 17.1.2008 12:08:
Oon nyt muutaman yön putkeen nähny unta et oon saanu vauvan, ja herätessä oon ollu jopa pettynyt siitä et se olikin vaan unta O_O Hrrrh, pakko skarpata.




Aika pistää pullat uuniin Jenniseni *uros*
Amma

Posts: 2,383

#8365 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

MiLindiNi, 17.1.2008 04:53:
http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1476750
ja kun luulin jo nähneeni kaiken o_0 ???


"Ravintoloiden tupakointikieltojen aikana tuote on kasvattanut nopeasti suosiotaan etenkin Hollannissa ja Belgiassa."
Onko Belgiassa voimassa ravintoloiden tupakointikielto? Ei siltä näyttänyt pari viikkoa sitten. O_o



Vierailin tällä viikolla sattuneista syistä lastenvaateliikkeessä ja voi pyhä lehmä, mitä vaatteita pikku rinsessoille ja rinsseille onkaan tarjolla. Kaikenlaisia printtejä, slipovereita ja liivejä, potkupukuja hintaan n. 20 euroa, kokovartalo UV-suojattuja uima/oleskelupukuja (n. 40 euroa) - ei tarvitse käyttää aurinkorasvaa ja voi temmeltää Thaimaan rannoilla koko päivän, teknisiä talvivaatteita jaoittelulla lasketteluun ja lumilautailuun (pelkän takin tai pelkkien housujen hinta 75 euroa...) sekä farkkuja, joita voi ostaa esim. seuraavien kriteereiden mukaan: regular fit, regular waist, very tight and extra long legs, slim fit, low waist, straight legs (oliks tää liike OneWay vai HenkkaMaukka? Ja hinnat n. 35 euroa)... *whaat* Ja se tahti, millä noita lapsia näkyy tulevan maailmaan yhdistettynä tämän hetkiseen elintasoon, niin saattais olla ihan hyväkin bisnes.
"Kun minä olin pieni, oli sinisiä ja punasia haalareita."

--
*etsiskel*

Zapa

Posts: 1,393

#8366 • • Edited Zapa Mr Wrangler
ij
CM

Posts: 1,507

#8373 • • CM
Mitenhän sais unirytmit kohdilleen *ding* Tuli herättyä jo klo 02
mariq

Posts: 2,154

#8374 • • mariq
Kissat kyl pisti riehuen viime yönä..

Oon nukkunu tosi huonosti ja liian vähän koko viikon. Iltasin ei vaan millään meinaa saada unta ja aamul on sit ihan koomassa. Eilen illal meni jo vähän paremmin, ja nukahin ihan kohtuu hyvin. Ja sit heräsin neljältä melkoseen mekastukseen. Kuomani Nefer veti kunnon rallia ympäri kämppää, huus ja mourus ja jahtas Nyytiä. Piti lopulta laittaa makkarin ovi kiinni ettei kaikki melu tulis sinne ja ettei ne katit tulis sinne viskelemään ihan kaikkea alas pöydältä.
Mut heräsin niin hyvin etten sit meinannu kuitenkaa saada uudesta unta, ja jossain välissä kävin taas raottamassa ovea ja sieltä tuli toinen purraaja heti mahan päälle nukkumaan. Ja seittemältä ku kello soi, tuntu ku en ois nukkunu kunnolla ollenkaa sen herätyksen jälkeen.. Mut en ollu läheskään yhtä väsyny ja koomanen ku jokaisena muuna aamuna tällä viikolla *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Kriss G

Posts: 1,492

#8375 • • Kriss G Wir brauchen bass
Sama juoppo tuli jo kolmannen kerran kertomaan samat vitsit mitä se on aina kertonut. Ihmetteli vielä miten mä tiedän sen kaikki jutut :D

--
DESTROY ALL HIPPIES

Freja

Posts: 8,775

#8376 • • Freja Sihteeri
Duunikaveri kysyi oisko mul jotai ruokaa ku hänel o nälkä. Sanoin et mun bona on varattu salin jälkeen, et ei oo. Hän sitten lähti kauppaan ostaan munkkia ja karkkia voivotellen, kuinka kasvikset ei täytä ollenkaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avernian

Posts: 7,451

#8377 • • Avernian Kerettiläinen

Freja, 18.1.2008 15:35:
Duunikaveri kysyi oisko mul jotai ruokaa ku hänel o nälkä. Sanoin et mun bona on varattu salin jälkeen, et ei oo. Hän sitten lähti kauppaan ostaan munkkia ja karkkia voivotellen, kuinka kasvikset ei täytä ollenkaan.



*reps*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

domi

Posts: 7,069

#8378 • • domi Työn sankari.
Olipa ilta ja yö O_o

No, ehkä siitä jää käteen muutaki ku 350 kilsaa ajamista, duunikavereitten vittuilua ja armoton päänsärky.