ezzy, 19.3.2007 01:10:
Itse sain viiden euron setelin, kun lähetin kuva viallisesta tuottesta valmistajalle...aika mautonta imho.
sil saa muutaman bissen vitutukseen :)
11,982 posts, 600 pages, 4,012,724 views
Itse sain viiden euron setelin, kun lähetin kuva viallisesta tuottesta valmistajalle...aika mautonta imho.
Steven Hoaks, 19.3.2007 09:10:
http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=828
Voiko toi oikeesti pitää paikkaansa Pitää itse kokeilla
Sand3, 19.3.2007 21:05:
Mä seisoin eilen siinä loskasateessa ja odottilen bussia niin sellai kundi tuli mun viereen seisoo...sit vaan alettiin jutustelee niin selvis et se asuu samalla kadulla kuin mä, no sit juteltiin vähän lisää niin selvis et numerokin oli sama, ja sitten selvis et talo on sama ja viimein tuli esille et se asuu tossa mun naapurissa *wtf*
no tänään tää samainen poika tuli tohon oven taakse ja tuli pikaisesti käymään tässä sisällä, sit se yhtäkkiä sano mulle et mä toin sulle karkkia, ja lätkäs sellaisen hillittömän kokoisen karkkipussin mun käteen...oli hetken aikaa monttu auki silleen et ööö hetkinen...tajusin mä sentään kiittää...
Mä seisoin eilen siinä loskasateessa ja odottilen bussia niin sellai kundi tuli mun viereen seisoo...sit vaan alettiin jutustelee niin selvis et se asuu samalla kadulla kuin mä, no sit juteltiin vähän lisää niin selvis et numerokin oli sama, ja sitten selvis et talo on sama ja viimein tuli esille et se asuu tossa mun naapurissa *wtf*
no tänään tää samainen poika tuli tohon oven taakse ja tuli pikaisesti käymään tässä sisällä, sit se yhtäkkiä sano mulle et mä toin sulle karkkia, ja lätkäs sellaisen hillittömän kokoisen karkkipussin mun käteen...oli hetken aikaa monttu auki silleen et ööö hetkinen...tajusin mä sentään kiittää...
Lauruska, 20.3.2007 09:51:
..Löysin matkakortin jääkaapista.
Nacu, 20.3.2007 15:52:
Kellään mitään asiatietoo tollasesta? Voiko raskauden nähdä ihan oikeesti IKENISTÄ? Ö__ö
Anselmi, 20.3.2007 15:54:
---
Kellään mitään asiatietoo tollasesta? Voiko raskauden nähdä ihan oikeesti IKENISTÄ? Ö__ö
---
Kyl sen pystyy näkemään huulista ja tisseistäkin, miksei siis ikenistäkin:)
martina, 20.3.2007 16:03:
tää on ku jostain leffasta "Naapurin Namusetä 3". no eih, ihanaahan toi on.
Juhgu, 20.3.2007 16:06:
---
Mitä vittua se ajatteli kun säikäytti mut tollain!! :DDD
...Ehkä vähän tärisen vieläkin...
---
Noh jos sulla on syytä epäillä olevas raskaana ja olet siitä niin kauhuissasi että tuollainen kommentti aiheuttaa tärinää, ni ehkä se ei kuitenkaan ole sen hammaslääkärin vika :D
0-scar, 20.3.2007 19:29:
Unohdin käydä sanoo tytölle, että sen jälki-istunto loppu