onhan se kiva, että muistivat mun olemassaolon ja eivät sentään onnitelleet myöhässä o_O
11,982 posts, 600 pages, 3,988,945 views
kml, 18.10.2006 12:59:
Ensimmäistä kertaa sain haavan partaa ajaessani, huuleen O__o. Ja huuruisen peilin takia rupesin pesemään vaahtoa pois kun olin ajanut vasta puolet naamasta :P.
Ei näin.
Jone, 18.10.2006 10:34:
Kuuluuko siitä tällaisia soundeja?
astaroth, 18.10.2006 22:32:
sonera toivotti tänään hyvää joulua
onhan se kiva, että muistivat mun olemassaolon ja eivät sentään onnitelleet myöhässä o_O
Verottaja, 20.10.2006 11:39:
Tämä tapahtui eilen, mutta enivei...
Joku "heikosti toimeentuleva" mies käveli kadulla vastaan ja
pyysi rahallista avustusta. Ei siinä mitään, mutta mies aloitti
keskustelun lauseella: "Ethän lyö jos kysyn..."
HUORAA_TURPAAN, 20.10.2006 10:26:
Pidettiin pieniä juhlia kämpillä muijan ja parin sen kaverin kanssa
Yht'äkkiä muijan mutsi eli mun anoppi tuli valittamaan siitä kun olin vetänyt sen lasta eli mun muijaa turpaan
Pyysin muijan käymään viereisessä huoneessa ja kysyin miksi se puhuu meidän asioista muille
Huorahan rupes siinä avautumaan niin kiedoin sen maton sisään ja heitin ikkunasta mulkun naapurin parvekkeelle
Sen jälkeen menin kertomaan juhlavieraille että muija on narkkari ja se lähti ikkunan kautta ostamaan lisää kamaa ja pyysin ystävällisesti jos vieraat voisi painua vittuun
Vieraiden lähettyä teippasin anopin pihakuuseen ja porasin raa'asti kakkoseen
martina, 20.10.2006 19:12:
töistä lähtiessäni vastaan sattu miekkonen joka kysyi erään ravintolan sijaintia. saatoin miehen paikan päälle, koska matkakaan ei ollut kovin pitkä. juteltiin mukavia samalla. paikanpäällä mies sitten sanoi olevansa samuli edelmanin bändissä, että haluaisinko tulla illalla alex parkkiin kuuntelemaan heitä. :D
Mellu-, 21.10.2006 03:00:
---
martina, 20.10.2006 19:12:
töistä lähtiessäni vastaan sattu miekkonen joka kysyi erään ravintolan sijaintia. saatoin miehen paikan päälle, koska matkakaan ei ollut kovin pitkä. juteltiin mukavia samalla. paikanpäällä mies sitten sanoi olevansa samuli edelmanin bändissä, että haluaisinko tulla illalla alex parkkiin kuuntelemaan heitä. :D
---
once in the lifetime kokemus? :D menitkö ees?