Zandy, 17.10.2006 09:19:
Ei munkaan koira osaa haukkua..se vaan puhisee ja tuhisee, muttei hauku ollenkaan. (se ominaisuus kuuluu kyllä tähän tiettyyn rotuun, mutta kuitenkin)
No mut täs ny ei taida olla rotujutuista kyse pitäs varmaa yrittää nauhottaa vähä tota ton ääntelyä.
Zandy, 17.10.2006 09:19:
--- Freja, 17.10.2006 09:15:
Toi toinen kissa ei osaa miukua ollenkaan se vaan kurisee ja päästää pienen vinkauksen, kuulostaa joltain punatulkun ja lokinpoikasen sekotukselta 0_o
---
Ei munkaan koira osaa haukkua..se vaan puhisee ja tuhisee, muttei hauku ollenkaan. (se ominaisuus kuuluu kyllä tähän tiettyyn rotuun, mutta kuitenkin)
Varmaan joku maanantai-kappale, kannattaa viedä se takas liikkeeseen ja sanoa et se on viallinen ja vaatia rahoja takaisin*lmao*
Freja, 17.10.2006 09:15:
Toi toinen kissa ei osaa miukua ollenkaan se vaan kurisee ja päästää pienen vinkauksen, kuulostaa joltain punatulkun ja lokinpoikasen sekotukselta 0_o
Ei Jumpperi kissakaan osaa naukua, se vaan mouruaa kummallisesti, sellainen kurkkulaulumeininki, maaseutukissat onkin astetta kovempia rähisemään.
Anselmi, 17.10.2006 09:26:
--- Zandy, 17.10.2006 09:19:
---
---
Varmaan joku maanantai-kappale, kannattaa viedä se takas liikkeeseen ja sanoa et se on viallinen ja vaatia rahoja takaisin*lmao*
Ei tullu uni kun masistelin jotain vanmasta. Yhtäkkiä vaan päätin että nyt loppu tää vitun itsesäälissä kieriminen. Tein jotain mitä en oo tehny kovin montaa kertaa sitte intin. Vedin ulkoiluvehkeet päälle, ja juoksin 25minsan hikilenkin. Eikä edes tehny pahaa.
Päivästä toiseen (jo pidemmän aikaa) tossa meidän talon vieressä roikkuu noin 50v ukko ja ei tee yhtikäs mitään, korkeintaan polttaa röökin silloin tällöin. Ja siis sillä on sentilleen tietty spotti missä se hengaa. Normaalisti olettaisin, että se kuuluu tähän Malmin sankarijengiin eli näihin denoihin mitä täällä riittää mutta en oo koskaan nähny ton ottavan kuppia tai muutenkaan olevan kännissä (tosin en oo koskaan nähnyt sen liikkuvan). Miettiny jo jonkin aikaa, että onkohan ukolla joku oma "apoteekki" pystyssä siinä :D
hallucinogen, 18.10.2006 08:24:
Päivästä toiseen (jo pidemmän aikaa) tossa meidän talon vieressä roikkuu noin 50v ukko ja ei tee yhtikäs mitään, korkeintaan polttaa röökin silloin tällöin. Ja siis sillä on sentilleen tietty spotti missä se hengaa. Normaalisti olettaisin, että se kuuluu tähän Malmin sankarijengiin eli näihin denoihin mitä täällä riittää mutta en oo koskaan nähny ton ottavan kuppia tai muutenkaan olevan kännissä (tosin en oo koskaan nähnyt sen liikkuvan). Miettiny jo jonkin aikaa, että onkohan ukolla joku oma "apoteekki" pystyssä siinä :D
Oon ostanut nyt kaksi kertaa kasvin tarkoituksenani tuoda se duuniin tuohon ikkunalaudalle työpäivää piristämään. Mut sit ne kasvit on olleetkin niin kivoja ja sopineet hyvin himaan, etten ole raaskinut tuoda niitä tänne. Josko vielä (ainakin) kerran kävis ostoksilla.
Freja, 17.10.2006 09:15:
Olen alkanut juomaan kahvia.. Tämä tapa on tullut salakavalasti duunin takia..Puolen päivän jälkeen alkaa olemaan niin väsyksissä, että on pakko hörppästä kupillinen kahvia..Mausta en niin välitä, mutta se virkistää! Ja onneksi määrä on vielä tuossa 1 kuppi päivässä!
Ensimmäistä kertaa sain haavan partaa ajaessani, huuleen O__o. Ja huuruisen peilin takia rupesin pesemään vaahtoa pois kun olin ajanut vasta puolet naamasta :P.
Olin tuossa leppäsuon essolla pyöräni kanssa, ja odottelin sitä härveliä millä renkaisiin laitetaan ilmaa vapautuvaksi. Siinä kaapissa oli joku toinenkin ilmalaite, sellainen kiinteä, ja sitä vähän ihmettelin, mutta sitten se normi ja tuttu vempain vapautui ja nappasin sen. Samoilla kohdilla oli pari nuorta poliisia tauolla, ja siinä kun sitten ruuvailin niitä venttiilejä auki, se toinen (ja komeampi ;) kysyi ystävällisesti että voiko auttaa.. Hmm, en tiedä miten toi ois pitänyt ottaa, mut tuli sellanen olo, että näytänkö mä oikeesti niiiin blondilta, o_O, etten osaa edes pyörän renkaisiin laittaa ilmaa..
Nukahtelin junassa ja heräsin aina siihen kun pää nytkähtää sivulle. Minua vastapäätä istunut mieshenkilö katsoi minun sätkimistäni ihmeissään, samalla kun hihittelin itsekseni puoli koomassa..