11,982 posts, 600 pages, 4,009,978 views
Replying to päivän o_O:
Ihmiset o.O
Yks kirjotti facessa keskustelussa et "jos mun lapsesta tulee homo, sillä ei ole enää mitään asiaa kotiin".
Wiuh-pois kaverilistalta.
Lapsiraukat :(
Replying to päivän o_O:
oon ny tässä pari, kolme päivää uskotellu ittelleni olevani tosi vahva eron jälkeen ja muutenkin... paskat näin se sitte tiivistyy: pakko lähtee juoksee kymmenen aikaan illalla tihkusateeseen, joka päättyy puolen tunnin kuluttua siihen että huomaat istuvasi märällä asfaltilla huutoitkemässä.
ei helvetti tätä.
jotain rotia nyt... puuh o____o
Replying to päivän o_O:
Ihmiset o.O
Yks kirjotti facessa keskustelussa et "jos mun lapsesta tulee homo, sillä ei ole enää mitään asiaa kotiin".
Replying to päivän o_O:
---
Ihmiset o.O
---
o_O
Olisiko tuossa tilanteessa kuitenkin voinut mieluummin yrittää saada ko. henkilö miettimään uudelleen näkökantojaan ne kyseenalaistamalla? Surullista ignoranssia sulkea radioyhteydet ihmisiin, jotka ovat eri mieltä asioista. Mietipä vähän, jos kaikki toimisivat samalla tavalla. Itse poistin kavereista samantyyppisen taliaivon vasta sitten, kun hän argumenttiensa pettäessä kielsi esittämästä eriäviä mielipiteitä seinällään. Tässä tapauksessa henkilö itse valitsi kulkea laput silmillä, mutta on myös niitä, jotka vain on kasvatettu tai muuten manipuloitu päin helvettiä.
Replying to päivän o_O:
Ihmiset o.O
Replying to päivän o_O:
---
Ihmiset o.O
---
Miten joku voi vielä tänä päivänä kirjoittaa tuollaista kuraa!?!?! Ikinä kääntäisi omille lapsille tuon takia selkääni. Ihan sama ovatko heteroita/homoja/whatever, rakastan heitä juuri sellaisina kun ovat. Pistää vihaksi tuollainen
Replying to päivän o_O:
On sekin tärkeetä päästää välillä tuulettumaan.
Tarkotatko vahvuudella sitä, että se ei näy päälle päin vai että saat käsiteltyä sen nopeasti?
Replying to päivän o_O:
---
Ihmiset o.O
---
Miten joku voi vielä tänä päivänä kirjoittaa tuollaista kuraa!?!?! Ikinä kääntäisi omille lapsille tuon takia selkääni. Ihan sama ovatko heteroita/homoja/whatever, rakastan heitä juuri sellaisina kun ovat. Pistää vihaksi tuollainen
Replying to päivän o_O:
---
On sekin tärkeetä päästää välillä tuulettumaan.
Tarkotatko vahvuudella sitä, että se ei näy päälle päin vai että saat käsiteltyä sen nopeasti?
---
sekä että, olin tehnyt lähtöä jo niin kauan, että uskoin ettei se enää tuntuisi miltään, käsittely olisi ikäänkuin ollut tehtynä jo valmiiksi... ja koska muutenkin yritti pitää jostain ice queen-imagosta taas kiinni :/ tyhmintä. vaikka itse lähdinkin niin ei se henkisesti ollutkaan niin helppoa.
tänään laitettiin homma lopulliseen pakettiin kun avain palautui ja tavarat lähtivät kaapistani.
huh, ei se nyt ihan putkeen mennyt, mutta ainakin pystyttiin kiittämään kuluneesta kahdesta vuodesta. nyt sitten kohti uusia tuulia!
Replying to päivän o_O:
Tänään sitten julkaistiin uusia Nokia puhelimia ja katselin uuden Nokia Lumia 800 esittelyvideota
&feature=player_embedded#! ja kohdassa 0:34 tuli vähän o__0 fiilis.. eiks siinä ole dj Orkidea :D?
Replying to päivän o_O:
kusetuksen makua
Replying to päivän o_O:
Miks ihmeessä kukaan laittais vapaaehtoisesti saxguy:n kännykän soittoääneksi? Oon kuullu nyt kaks kertaa. Ensimmäisellä kerralla ajattelin että koska se soi jonku n. 30v naisen kännykässä, et joku on tehny sille käytännön pilan ja nainen ei ole tunnistanu ja on vaan ajatellut että onpas siinä kiva soittari. Mut tänään se soi tollasen nuoren jampan kännyssä enkä usko et olis tietämätön asiasta..
Replying to päivän o_O:
Miks ihmeessä kukaan laittais vapaaehtoisesti saxguy:n kännykän soittoääneksi? Oon kuullu nyt kaks kertaa. Ensimmäisellä kerralla ajattelin että koska se soi jonku n. 30v naisen kännykässä, et joku on tehny sille käytännön pilan ja nainen ei ole tunnistanu ja on vaan ajatellut että onpas siinä kiva soittari. Mut tänään se soi tollasen nuoren jampan kännyssä enkä usko et olis tietämätön asiasta..