11,982 posts, 600 pages, 4,013,396 views
lostgone, 25.9.2007 20:57:
Unelmieni monivalintavaihtoehdot hammaslääkärissä:
Sain valita, että paikataanko reiät vai revitäänkö viisaudenhampaat eka. Jotta voittorivin valinta olisi tarpeeksi innostavaa, niin sain myös valita, että paikataanko kaikki reiät ja revitäänkö molemmat viisaudenhampaat kerralla. Jei.
Ai tommoinenkin: nääh, joku toinen kerta vaihtoehtoki ois olemassa? No mä päädyn tämmöiseen eka kaikki reiät yhdellä kerralla ja molemmat viisauden hampaat toisella kerralla - ratkaisuun. Mä aattelin, etten mä voi olla kauhean monta päivää puhekyvyttömänä ja q se lekuriin meneminen taitaa olla se kamalin osuus, ni kannattaa hoitaa mahd monta ongelmaa kerralla.Taika, 25.9.2007 22:07:
---
---
kumman valitsit?
kävin samaisen keskustelun eilen hammaslääkärini kanssa ja päädyin vain paikkaukseen, koska mielikuvat ala-asteella tapahtuneesta hampaan irroituksesta(milloin hammas jouduttiin hajoittamaan suuhun ennen kuin se saatiin irti ja verta tuli paljon*sars*) oli vielä turhan vahvoja. vasen alaleuka on vieläkin kipeä ja turvoksissa pelkästä tuosta paikkauksesta joten en mä tiedä voitinko mä tässä kovinkaan paljoa. samalla olisivat voineet repiä koko hampaan irti. pelkuri minä.
lostgone, 25.9.2007 22:16:
---
Taika, 25.9.2007 22:07:
---
---
---
Ai tommoinenkin: nääh, joku toinen kerta vaihtoehtoki ois olemassa? No mä päädyn tämmöiseen eka kaikki reiät yhdellä kerralla ja molemmat viisauden hampaat toisella kerralla - ratkaisuun. Mä aattelin, etten mä voi olla kauhean monta päivää puhekyvyttömänä ja q se lekuriin meneminen taitaa olla se kamalin osuus, ni kannattaa hoitaa mahd monta ongelmaa kerralla.
larzizi, 25.9.2007 20:28:
Mun telkkari sanoi itsensä äsken irti O.o En tiedä miten ihmeessä.. Ehkä se sitten on jo niin vanha, että päätti vaan pimahtaa tänään. Ei saa mukamas enää edes virtaa O.o
RainChild, 25.9.2007 22:41:
Luin eka et terkkari. Oli kyl päivän o_O-hetki.... p.s. kohta unille
Kosaz, 25.9.2007 22:16:
Bussikuski ajaa ja puhuu kännykkään samaan aikaan (ei siis hands free) niin, että varmasti kaikki kyydissä olijatkin kuulee. Lisäksi ajoi pysäkistä ohi...ööööh
violet_angel, 25.9.2007 23:14:
Mä taas hyppäsin tänään bussiin, jossa kuskina oli neekeri ja se parin pysäkin päästä jäi pysäkille ihan rennosti odottelee, kunnes pari sen kaverii löntysteli ilman kiirettä bussiin.
Mä taas hyppäsin tänään bussiin, jossa kuskina oli neekeri ja se parin pysäkin päästä jäi pysäkille ihan rennosti odottelee, kunnes pari sen kaverii löntysteli ilman kiirettä bussiin. Päästi ne sisään, ei pyytäny maksua, ja alko kovaan ääneen kälättää niitten kanssa siinä samalla ku jatko matkaa...
Schimansky, 26.9.2007 10:13:
---
Mä taas hyppäsin tänään bussiin, jossa kuskina oli neekeri ja se parin pysäkin päästä jäi pysäkille ihan rennosti odottelee, kunnes pari sen kaverii löntysteli ilman kiirettä bussiin. Päästi ne sisään, ei pyytäny maksua, ja alko kovaan ääneen kälättää niitten kanssa siinä samalla ku jatko matkaa...
---
Ihanko oikea NEEKERI ja vielä auton ratissa!? Kuinka oikein uskalsitkaan mennä kyytiin?
violet_angel, 26.9.2007 11:05:
En oo rasisti, mutta tommonen toiminta rassaa... saman lailla olisin vittuuntunu jos olis valkoihinen toiminut samalla tavalla, silloin olisi neekerin tilalla mitä todennäkösemmin lukenu ääliö tai idiootti...
Täällä päin on paljon tummaihosia bussikuskeja ja suoraan sanottuna ne on monesti paljo ystävällisempiä kun valkoihoiset...
niomic, 26.9.2007 11:25:
---
violet_angel, 26.9.2007 11:05:
- - -
---
Eli tummaihoinen ääliö on sitten suoraan neekeri. Onpa vaikea kuvitella miten ko. sanalla on vieläkin niin kovat lataukset :F