Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 65,639 views

Zwek

Posts: 1,701

#521 • • Zwek
Prkl! Onks toi mä vai ei? *nauru*

linkki
itis

Posts: 2,518

#522 • • itis Morning Star
Joo, kyl se olet sinä, Zwek.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Trinity

Posts: 51

#523 • • Trinity
Firma joka hoiti järjestystä Trinityssä hoiti hommansa asiallisesti ja ilman ylilyöntejä. Heidän kanssaan sovittiin jo alussa että he eivät lähde kääntämään ihmisten taskuja ympäri ja kopleointikin on vain taputtelua, jolla voidaan löytää pullot ja teräaseet vaatteiden alta.
Tämän mukaan myös toimittiin. Kaikki kellariin viemiset oli poliisin tahosta.

Itse huomasin poliisin paikalla olon vasta kun näin huumepoliisin komisaarion seisoskelemassa kaapelin kulmalla ryhmänsä kanssa. Kun tapahtumasta puhuttiin pari kuukautta aiemmin heidän kanssaan, he sanoivat ehkä tulevansa paikalle ”muutaman” henkilön kokoisen ryhmän kanssa, poimimaan tunnetut naamat pois yleisöstä. Keskustelut vietiin läpi hyvässä hengessä ja kyseinen firma joka hoiti turvallisuuden Trinityyn oli paikalla myös kaikissa keskusteluissa.

Tapahtuman järjestäjä ei siis kutsunut poliisia paikalle ja tapahtuman järjestäjä ei myöskään voinut estää heitä saapumasta paikalle.

Lain mukaan henkilöille pitää antaa mahdollisuus jättää kaikki laittomat tavarat / aineet narikkaan joten tämän vuoksi laitoimme checkin vasta narikan jälkeen. Myös tällä pyrimme helpottamaan ihmisten liikkumista tapahtuman aikana ja käsittääkseni tämän vuoksi poliisi teki suurimman osan ”kiinniotoistaan” ulkotiloissa.

Luvullisesti n. 50% tutkituista ihmisistä saivat rikesakkoja tai heistä tehtiin rikosilmoitus.
Seassa myös rattijuopumukset ja muut rikkeet.

Jos ylilyöntejä on tapahtunut, toivoisin kuulevani niistä jotta asia voidaan puida loppuun asti.

-Trinity crew

[muokattu 23.6.2004 15:24]
Trinity

Posts: 51

#524 • • Trinity
Ja kuuluttelen tässä vielä uudestaan ihmisiä kaivamaan kameroistaan kuvia Tin Tin:sta. Eli eka dj päälavalla. Kiits! *hymy*
Aethron

Posts: 91

#525 • • Aethron Translusidinen olento
Ihan hyvät bileet, mutta en kyllä ymmärrä mitä ihmeen hienoo niissä esitanssioissa oikeen oli!!!!! Ja laittakaa nyt jo niitä KUVIA!!!!*plur*
Damien

Posts: 2,882

#527 • • Damien [tr3ox]

Trinity:
Itse huomasin poliisin paikalla olon vasta kun näin huumepoliisin komisaarion seisoskelemassa kaapelin kulmalla ryhmänsä kanssa. Kun tapahtumasta puhuttiin pari kuukautta aiemmin heidän kanssaan, he sanoivat ehkä tulevansa paikalle ”muutaman” henkilön kokoisen ryhmän kanssa, poimimaan tunnetut naamat pois yleisöstä. Keskustelut vietiin läpi hyvässä hengessä ja kyseinen firma joka hoiti turvallisuuden Trinityyn oli paikalla myös kaikissa keskusteluissa.

-Trinity crew

[muokattu 23.6.2004 15:24]



Täämä on juuri se peruste millä nykykyttä tulee bileisiin ja rupeaa aiheuttamaan harmia myös sille bilettäjälle joka ei ole mihinkään syyllistynyt. Poliisilla pitää olla juuri se tieto että tämä kaveri on siellä kemuissa ja sillä on taustaa ja mahdollisesti aineita mukana. Ilmeisesti joku porsaankokoinen reikä mahdollistää pässinpäiden sitten siinä ohessa pysäytellä kaikki, ketkä heidän mielestään näyttää epäilyttäviltä. Fullbody stripsearch ei kyllä todellakaan ole laillinen eventti näin randomisti toteutettuna.

Koiviston Jussi oli muuten tämä komissaario joka vastasi ratsiasta, näin helsingin poliisi mulle sen ilmoitti kun sinne soitin. Häneen voi ottaa yhteyden numerosta 09-1894150, jos haluaa ite tiedustella mikä perusbilettäjässä niin paljon kiinnostaa...
itis

Posts: 2,518

#528 • • itis Morning Star

Aethron:
Ihan hyvät bileet, mutta en kyllä ymmärrä mitä ihmeen hienoo niissä esitanssioissa oikeen oli!!!!! Ja laittakaa nyt jo niitä KUVIA!!!!*plur*



*hymy* ...sä oletkin tyttö *hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Vexe

Posts: 1,016

#529 • • Vexe

Damien:
Täämä on juuri se peruste millä nykykyttä tulee bileisiin ja rupeaa aiheuttamaan harmia myös sille bilettäjälle joka ei ole mihinkään syyllistynyt. Poliisilla pitää olla juuri se tieto että tämä kaveri on siellä kemuissa ja sillä on taustaa ja mahdollisesti aineita mukana. Ilmeisesti joku porsaankokoinen reikä mahdollistää pässinpäiden sitten siinä ohessa pysäytellä kaikki, ketkä heidän mielestään näyttää epäilyttäviltä. Fullbody stripsearch ei kyllä todellakaan ole laillinen eventti näin randomisti toteutettuna.



Ei vika ole poliisissa, vaan näissä muutamassa idiootissa joita ne tulevat bileisiin kyttäämään. Mun mielestä poliisi on onnistunut loistavasti työssään, kun on pystynyt profiloimaan 50% tarkkuudella ne ongelmapesäkkeet. Lopusta 50% voidaan sitten vähentää vielä ne joiden taustalta löytyy poliisia kiinnostavaa asiaa, mutta tämähän jää vain arvailuksi.

Voisi olla sopivaa syyttää niitä joiden takia poliisi tulee paikalle, eikä poliisia.
Oliwer

Posts: 799

#530 • • Oliwer
No, muutama harmaa pilvi, ei ainakaan mun loistavaa jälkimakua näistä bileistä saanu vesitettyä.
Superii oli! *super**joo*
Avatar
#531 • • astaroth Guest

Vexe:
Voisi olla sopivaa syyttää niitä joiden takia poliisi tulee paikalle, eikä poliisia.


Mutta mistä sitä tietää, onko sillä ”tunnetulla naamalla” mitään päällä itse bileissä? Ovatko kytät ottaneet vähän tutumman henkilön samoin tein talteen? Ikään kuin ko. henkilö rikkoisi lakia automaattisesti, kun saapuu bileisiin.
Damien

Posts: 2,882

#532 • • Damien [tr3ox]

Vexe:
---
Damien:
Täämä on juuri se peruste millä nykykyttä tulee bileisiin ja rupeaa aiheuttamaan harmia myös sille bilettäjälle joka ei ole mihinkään syyllistynyt. Poliisilla pitää olla juuri se tieto että tämä kaveri on siellä kemuissa ja sillä on taustaa ja mahdollisesti aineita mukana. Ilmeisesti joku porsaankokoinen reikä mahdollistää pässinpäiden sitten siinä ohessa pysäytellä kaikki, ketkä heidän mielestään näyttää epäilyttäviltä. Fullbody stripsearch ei kyllä todellakaan ole laillinen eventti näin randomisti toteutettuna.
---
Ei vika ole poliisissa, vaan näissä muutamassa idiootissa joita ne tulevat bileisiin kyttäämään. Mun mielestä poliisi on onnistunut loistavasti työssään, kun on pystynyt profiloimaan 50% tarkkuudella ne ongelmapesäkkeet. Lopusta 50% voidaan sitten vähentää vielä ne joiden taustalta löytyy poliisia kiinnostavaa asiaa, mutta tämähän jää vain arvailuksi.

Voisi olla sopivaa syyttää niitä joiden takia poliisi tulee paikalle, eikä poliisia.



Siinäkin on 50% liikaa puhtaita bilettäjiä, mitä korkeampi taho jolla on valtaa käytössä sen tiukemmat kriterit sen käytölle. En mä turhaan verojani maksa haluan rahoilleni myös vastinetta...
Vexe

Posts: 1,016

#533 • • Vexe

Astaroth:
---
Vexe:
Voisi olla sopivaa syyttää niitä joiden takia poliisi tulee paikalle, eikä poliisia.

---

Mutta mistä sitä tietää, onko sillä ”tunnetulla naamalla” mitään päällä itse bileissä? Ovatko kytät ottaneet vähän tutumman henkilön samoin tein talteen? Ikään kuin ko. henkilö rikkoisi lakia automaattisesti, kun saapuu bileisiin.



Eipä se poliisi sitä tiedäkkään ja siksi se sinne paikalle tulee. Jos poliisi tietäisi, ettei paikalla tapahtuisi mitään lakien vastaista,niin eihän ne tulisi paikalle. Ei ne kuitenkaan ihan hepposin perustein tuotakaan ratsiaa tehnyt. Sen todistaa kiinnijäävien osuus.
Vexe

Posts: 1,016

#534 • • Vexe

Damien:
Siinäkin on 50% liikaa puhtaita bilettäjiä, mitä korkeampi taho jolla on valtaa käytössä sen tiukemmat kriterit sen käytölle. En mä turhaan verojani maksa haluan rahoilleni myös vastinetta...



Miten ihmeessä luulet poliisin seulovan ihmisistä 100% oikeat henkilöt? 50% jäi kiinni, kun tuloksen pitäisi olla 0%. Mielestäni tuo 50% on todella suuri luku kiinni jääneitä. Haluat rahoillesi vastinetta, tarkoitatko sitä, että poliiseja oli liikaa paikalla? Minun tietojeni mukaan tuon illan poliisinen palkoilla ei kovinkaan monelle ihmiselle anneta huumevieroitusta. Otetaan myös huomioon se, että nuo prosentit tulevat myös rattijuopoista ja muista rikkeistä. Monikohan noista syyttömistä joutui sinne ns. kellariin tarkastukseen. Uskoisin kuitenkin asioiden selvinneet ihan normaalilla tarkastuksella, joita en pidä pahana. Jokainen täydellisesti tutkittu syytön on tietenkin väärin, mutta uskoisin näiden määrän jäävän hyvin vähäisiksi kaikista.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#535 • • Jussi Soro choon!

Zwek:
Prkl! Onks toi mä vai ei? *nauru*

linkki


Sun keikan aikana ei ollu viel tota valoo tossa mikä näkyy pään vieressä. Muuten näyttäis kyl sulta. En kyl itteenikään tosta tunnista?
Damien

Posts: 2,882

#536 • • Damien [tr3ox]
Monta ihmistä otettiin kiinni? Kuinka monte heistä oli diilereitä? Kuinka paljon saatiin huumeita pois kaduilta? Kuinka paljon kaikki tämä maksoi ja mistä kaikesta se oin pois?

Poliisi elää tänä päivänäkin vanhojen uskomustensa mukaan ja tyypillistä laiskuuttaan ratsailee isoja ”raveja”. Se ei jumalauta mitenkään vaikuta suomessa vaikuttavien ”huumerikollisten” toimintaan / turvaa tavallisen kansalaisen elämää, päinvaistoin kuten täällä on jo todettu 50% kiinniotetuista OLI tavallisia kansalaisia juhlimassa. Nyt he ovat tavallisia kansalaisia joilla on jokintyyppinen merkintä poliisin kirjoissa, koska kyttä katsoi kieroon kun meikattu poika ravasi juomassa vettä. Ei saatana. Ei näin. Voi sitä rahaa tuhlata muutenkin, vaikka polttamalla pasilan aseman lämmitys uunissa, olisipahan edes jotain hyötyä.

Tämä päivän iltasanomissa oli hyvä yleisön osaston kirjoitus siitä kuinka poliisi ei useista pyynnöistä huolimatta pystynyt lähettämään maijaa noukkimaan kahta nuorta, ketkä 19.6 piikittivät itseään yleisellä paikalla keskellä päivää. Oli kuulemma resurssipula ja autoja ei ollut saatavilla. Niin missäköhän se Poliisi silloin oli?

Ilta-sanomat tänään:

Yleisön osasto, Poliisin resurssit huumetyössä.
(väärä päivä tai määrä, suorakopio tekstistä kuitenkin)
Sunnuntaina 19.6. kello 18.30 Helsingissä keskellä katua istuu nuori mies ja nainen jotka kaikkien nähden pistävät suonensisäisesti huumetta itseensä. Ihmiset kävelevät ohi, katsovat, pyörittävät päätään. No, minäpä soitan poliisin hätäkeskukseen 10022 ja kerron asiasta. Mikä on vastaus: Ei voi mitään .... ei ole vapaita autoja tai ketään joka sinne tulisi.
Soitan uudelleen poliisin hätäkeskukseen, kun kello 19.00 toinen nuorista pistää udelleen huumeita itseensä suonensisäisesti. Poliisin vastaus on sama: Ei kannata enää soitaa ... en voi autoksi revetä ... ei ole ketään joka voisi sinne tulla!
Miten tähän on päädytty, että huumeita voi käyttää keskellä jalkakäytävää, ihmiset kulkevat ohitse ja poliisi vittaa kintaalla? Yhteiskunta säästää poliisin, terveydenhuollon ... jne rahoista, mutta mielestäni tässä on muustakin kysymys: asenteiden vinoutumisesta ja siitä, että aivan liian kauan aikanaan suomen huumetilannetta vähäteltiin - kuten tehdään vieläkin.

-Poika-Mies Riionsaari Helsinki-


Niin, no niin jos toi tapahtu Lauantaina 19.6 niin tässä on tullutkin jo selville missä poliisi vähäisiä resurssejaan silloin tuhlasi. Seuraavan kerran varmaankin kun poliisi on koneistossa niin narkit hyppii pöydillä.
Saara

Posts: 1,954

#537 • • Saara #2970
onhan tuo aika perseestä, mutta ehkä jossain muussa topikissa vois jatkaa tätä keskustelua :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Vexe

Posts: 1,016

#538 • • Vexe

Damien:
Tämä päivän iltasanomissa oli hyvä yleisön osaston kirjoitus siitä kuinka poliisi ei useista pyynnöistä huolimatta pystynyt lähettämään maijaa noukkimaan kahta nuorta, ketkä 19.6 piikittivät itseään yleisellä paikalla keskellä päivää. Oli kuulemma resurssipula ja autoja ei ollut saatavilla. Niin missäköhän se Poliisi silloin oli?



Poliisit olivat tietenkin valmistautumassa ratsaamaan ihmisiä Trinity nimisessä tapahtumassa, jossa kiinnijääneitä oli huomattavasti enemmän kuin nämä kaksi puistonpenkillä olevaa. Nämä 2 siis olisi pitänyt käydä noutamassa talteen, mutta kaapelilla ei olisi saanut olla, vaikka kaikki tietävät, että juuri näissä ”rave” tapahtumissa käyttäjein määrä on kohtalaisen suuri?

Viittaat muuten muussa tekstissä siihen, että syyttömät ovat saaneet merkinnän poliisin kirjoihin. Olisiko jotain todisteita asiasta? Mitä merkintöjä poliisi mahtaa tehdä henkilöistä? Itse en usko, että minusta on mitään merkintää poliisilla. Olen vielä aika vähän kiertänyt tapahtumissa(noin 3 vuotta), mutta tuskin niitä merkintöjä tuleekaan
Avatar
#539 • • hyperventilaatio Guest

Vexe:
Viittaat muuten muussa tekstissä siihen, että syyttömät ovat saaneet merkinnän poliisin kirjoihin. Olisiko jotain todisteita asiasta? Mitä merkintöjä poliisi mahtaa tehdä henkilöistä? Itse en usko, että minusta on mitään merkintää poliisilla. Olen vielä aika vähän kiertänyt tapahtumissa(noin 3 vuotta), mutta tuskin niitä merkintöjä tuleekaan


Kaikista tutkituista jää merkintä, vaikkei mitään löydykään. Tää on fakta.
innae

Posts: 1,377

#540 • • innae PaskaJätkä

hyperventilaatio:
---
Vexe:
Viittaat muuten muussa tekstissä siihen, että syyttömät ovat saaneet merkinnän poliisin kirjoihin. Olisiko jotain todisteita asiasta? Mitä merkintöjä poliisi mahtaa tehdä henkilöistä? Itse en usko, että minusta on mitään merkintää poliisilla. Olen vielä aika vähän kiertänyt tapahtumissa(noin 3 vuotta), mutta tuskin niitä merkintöjä tuleekaan

---

Kaikista tutkituista jää merkintä, vaikkei mitään löydykään. Tää on fakta.





(offtopic) Ööh, tyhmä kysymys.. Mistä tämä fakta on peräisin? Tai yl. poliisien toimintaan perustuvat faktat? (offtopic)

--
PaskaJätkä