587 posts, 30 pages, 70,707 views
Trinity:
Itse huomasin poliisin paikalla olon vasta kun näin huumepoliisin komisaarion seisoskelemassa kaapelin kulmalla ryhmänsä kanssa. Kun tapahtumasta puhuttiin pari kuukautta aiemmin heidän kanssaan, he sanoivat ehkä tulevansa paikalle muutaman henkilön kokoisen ryhmän kanssa, poimimaan tunnetut naamat pois yleisöstä. Keskustelut vietiin läpi hyvässä hengessä ja kyseinen firma joka hoiti turvallisuuden Trinityyn oli paikalla myös kaikissa keskusteluissa.
-Trinity crew
[muokattu 23.6.2004 15:24]
Damien:
Täämä on juuri se peruste millä nykykyttä tulee bileisiin ja rupeaa aiheuttamaan harmia myös sille bilettäjälle joka ei ole mihinkään syyllistynyt. Poliisilla pitää olla juuri se tieto että tämä kaveri on siellä kemuissa ja sillä on taustaa ja mahdollisesti aineita mukana. Ilmeisesti joku porsaankokoinen reikä mahdollistää pässinpäiden sitten siinä ohessa pysäytellä kaikki, ketkä heidän mielestään näyttää epäilyttäviltä. Fullbody stripsearch ei kyllä todellakaan ole laillinen eventti näin randomisti toteutettuna.
Vexe:
Voisi olla sopivaa syyttää niitä joiden takia poliisi tulee paikalle, eikä poliisia.
Vexe:
---
Damien:
Täämä on juuri se peruste millä nykykyttä tulee bileisiin ja rupeaa aiheuttamaan harmia myös sille bilettäjälle joka ei ole mihinkään syyllistynyt. Poliisilla pitää olla juuri se tieto että tämä kaveri on siellä kemuissa ja sillä on taustaa ja mahdollisesti aineita mukana. Ilmeisesti joku porsaankokoinen reikä mahdollistää pässinpäiden sitten siinä ohessa pysäytellä kaikki, ketkä heidän mielestään näyttää epäilyttäviltä. Fullbody stripsearch ei kyllä todellakaan ole laillinen eventti näin randomisti toteutettuna.
---
Ei vika ole poliisissa, vaan näissä muutamassa idiootissa joita ne tulevat bileisiin kyttäämään. Mun mielestä poliisi on onnistunut loistavasti työssään, kun on pystynyt profiloimaan 50% tarkkuudella ne ongelmapesäkkeet. Lopusta 50% voidaan sitten vähentää vielä ne joiden taustalta löytyy poliisia kiinnostavaa asiaa, mutta tämähän jää vain arvailuksi.
Voisi olla sopivaa syyttää niitä joiden takia poliisi tulee paikalle, eikä poliisia.
Astaroth:
---
Vexe:
---
Mutta mistä sitä tietää, onko sillä tunnetulla naamalla mitään päällä itse bileissä? Ovatko kytät ottaneet vähän tutumman henkilön samoin tein talteen? Ikään kuin ko. henkilö rikkoisi lakia automaattisesti, kun saapuu bileisiin.
Damien:
Siinäkin on 50% liikaa puhtaita bilettäjiä, mitä korkeampi taho jolla on valtaa käytössä sen tiukemmat kriterit sen käytölle. En mä turhaan verojani maksa haluan rahoilleni myös vastinetta...
Zwek:
Prkl! Onks toi mä vai ei?
linkki
Damien:
Tämä päivän iltasanomissa oli hyvä yleisön osaston kirjoitus siitä kuinka poliisi ei useista pyynnöistä huolimatta pystynyt lähettämään maijaa noukkimaan kahta nuorta, ketkä 19.6 piikittivät itseään yleisellä paikalla keskellä päivää. Oli kuulemma resurssipula ja autoja ei ollut saatavilla. Niin missäköhän se Poliisi silloin oli?
Vexe:
Viittaat muuten muussa tekstissä siihen, että syyttömät ovat saaneet merkinnän poliisin kirjoihin. Olisiko jotain todisteita asiasta? Mitä merkintöjä poliisi mahtaa tehdä henkilöistä? Itse en usko, että minusta on mitään merkintää poliisilla. Olen vielä aika vähän kiertänyt tapahtumissa(noin 3 vuotta), mutta tuskin niitä merkintöjä tuleekaan
hyperventilaatio:
---
Vexe:
Viittaat muuten muussa tekstissä siihen, että syyttömät ovat saaneet merkinnän poliisin kirjoihin. Olisiko jotain todisteita asiasta? Mitä merkintöjä poliisi mahtaa tehdä henkilöistä? Itse en usko, että minusta on mitään merkintää poliisilla. Olen vielä aika vähän kiertänyt tapahtumissa(noin 3 vuotta), mutta tuskin niitä merkintöjä tuleekaan
---
Kaikista tutkituista jää merkintä, vaikkei mitään löydykään. Tää on fakta.