587 posts, 30 pages, 70,633 views
climate:
---
Siis mitä ihmettä ??
Kaapelilla oli bileiden aikana joku taho X josta kukaan ei tiennyt ja joka suoritti ihmisille ruumiintarkastuksia riisuunnuttamalla heitä?
climate:
---
kiiki:
---
climate:
---
Siis mitä ihmettä ??
Kaapelilla oli bileiden aikana joku taho X josta kukaan ei tiennyt ja joka suoritti ihmisille ruumiintarkastuksia riisuunnuttamalla heitä?
---
kiitos päivän nauruista!
veikkaisin että pointti oli siinä että järjestyksenvalvojat ei saa tehdä ruumiintarkastuksia, ainoastaan poliisi joka esittää virkamerkkinsä?
---
No mua ehkä hämäs se että oli kirjoitettu asialla oli toinen taho eikä oltu kirjoitettu asialla oli poliisi ... aamusella kun tuo mun luetunymmärtäminen ei ole mitenkään hirmu tehokasta
Anyway, en kyllä siltikään ymmärrä millä perusteilla poliisi saisi suorittaa strip searchin ilman jotain vedenpitävää todistetta...
William-78:
Aika muuten monet tuntuvat harrastavan sen suuntasta spedeilyä, että laittavat suosikkeihinsa bileen kuin bileen mutta eivät sitten edes tule. Itse olen kyllä pistänyt merkille monta tällaista. Minä henk.koht en ikinä pistä bilettä suosikkeihini jonne en IHAN VARMASTI ole tulossa......siksi usein lisään bileet suosikkeihini vasta viime tingassa. Tuntuu että jotku haluaa näyttää klubituksessa niin kovilta klubbaajilta että leimaavat ihan huvikseen kaikki bileet suosikkeihinsa?
Ps, sorry, off topic.....
climate:
Anyway, en kyllä siltikään ymmärrä millä perusteilla poliisi saisi suorittaa strip searchin ilman jotain vedenpitävää todistetta...
flaikku:
Ihmettelen itsekkin suuresti Poliisin toimintaa näissä bileissä. Autojen ratsailu parkkipaikalla, puhallutus ratsian pitäminen kaapelin nurkalla & ihmisten riisuunnuttaminen syyttä alkaa menee jo överiks.
Vexe:
---
flaikku:
Ihmettelen itsekkin suuresti Poliisin toimintaa näissä bileissä. Autojen ratsailu parkkipaikalla, puhallutus ratsian pitäminen kaapelin nurkalla & ihmisten riisuunnuttaminen syyttä alkaa menee jo överiks.
---
Eipä se poliisi aivan turhaa reisua tehnyt tälläkään kertaa. Ainakin yksi tässäkin keskustelussa poliisia haukkuva on aiheellisesti ollut tarkastuksessa. Ihmisten vaan pitäis oikeasti muuttaa asennettaa, jotta poliisilla ei olisi mitään pohjaa tarkistuksille.
MaSari:
---
William-78:
Aika muuten monet tuntuvat harrastavan sen suuntasta spedeilyä, että laittavat suosikkeihinsa bileen kuin bileen mutta eivät sitten edes tule. Itse olen kyllä pistänyt merkille monta tällaista. Minä henk.koht en ikinä pistä bilettä suosikkeihini jonne en IHAN VARMASTI ole tulossa......siksi usein lisään bileet suosikkeihini vasta viime tingassa. Tuntuu että jotku haluaa näyttää klubituksessa niin kovilta klubbaajilta että leimaavat ihan huvikseen kaikki bileet suosikkeihinsa?
Ps, sorry, off topic.....
---
Sorry, off topic, mut.
Jos laittaa suosikeihinsa, se ei välttämättä tarkoita sitä et tulee paikalle jos ei syystä jos toisesta pääsekään, eikö niin? :o Mun käsittääkseni jos laitetaan suosikiksi, tarkoittaa pääosin sitä, että suosittelee :o Vaikka suotavaa olis tietty jos saapuis paikan päälle.. So what anyway? Ihmisiähän me ollaan Mullakin on monta kertaa tullu jotain eteen enkä oo vaivannu päätäni sillä et poistais sen suosikeista, koska sinne menisin jos vaan kykenisin.
a:
---
flaikku:
Halusinpa vaan tietääkiinnijääneiden lukumäärän jos esim Provinssiin tai jollekkin muiille festareille tms tehtäisiin samantyylisiä ?ratsioita?.
---
No avaamalla päivän lehden se ois tiedonsaanti varmaan helpointa .)
William-78:
Ihan totta... meikäläinen on vaan haaveillut että näkis noista suosikki-jutuista kuinka paljon jengiä on klubituksesta oikeesti tulossa....tosin kyllähän se joka tapauksessa näinkin antaa osviittaa siitä mikä bile kiinnostaa, joten ei jauheta siitä enää. The end.
a:
JussiS:
---
a:
---
Pöh. Rokkifestareilla en ikinä oo nähny mitään vastaavia tsekkauksia, lähinnä katotaan ettei sulla oo pulloja mukana.