Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 70,466 views

W

#481 • • W

typ0:
---
NukeCow:
*lattialla ilosta kieriskl* aijaiaijaiai jalat meni rakoille..

Näittekös komean aamutaivaan ^_______^

---

aivan samaa mieltia *jipii*
tosi kiva pileet kiitos katja kiitos janne ja kiitos kaikki muut <3<3<3

mut mihi *ttuun jai ihmiset ketka lupas tulla sinne!!!! *nyrkin heristel teille*

Aika muuten monet tuntuvat harrastavan sen suuntasta spedeilyä, että laittavat suosikkeihinsa bileen kuin bileen mutta eivät sitten edes tule. Itse olen kyllä pistänyt merkille monta tällaista. Minä henk.koht en ikinä pistä bilettä suosikkeihini jonne en IHAN VARMASTI ole tulossa......siksi usein lisään bileet suosikkeihini vasta viime tingassa. Tuntuu että jotku haluaa näyttää klubituksessa niin ”kovilta” klubbaajilta että leimaavat ihan huvikseen kaikki bileet suosikkeihinsa?
Ps, sorry, off topic.....*justjoo*
Trinity

#482 • • Trinity
Järkkäreiden puolesta kiitos kaikille ketkä saapuivat paikalle! Olihan siellä vähän ihmisiä mutta onneksi tunnelmaa riitti ja kaikki dj:t hoitivat homman kotiin tyylikkäästi.
Terveiset kaikilta britti dj:ltä : Lisää jatkossa =) Varsinkin Tin Tin : ä tullaan näkemään pian uudestaan suomessa.

Syy miksi trance puoli oli pannuhallissa oli ikävä moga joka tapahtui alkuvaiheessa.
Hima ja Salin piti toimia chill sekä trance osastona mutta sinne taakse bookattiin häät ja jouduimme miettiä uutta ratkaisua.
Pannuhallin ei haettu anniskeluoikeuksia, siksi siellä ei ollut tarjoilua. Vettä olisi tietysti voida myydä, pahoittelut. Ensi kerralla varmasti homma hoidossa.
Pannuhallista tuli lopuksi oikea murheenkryyni, saadessamme myö valituksia läheisistä asuintaloista metelistä. Alkuillasta taso oli ollut ihan hyvä mutta 21.30 tapahtunut mielenkiintoinen hyppy aiheutti soiton viranomaisille ja siksi volat olivat nollassa koko loppu illan. Pahoittelut trance puolen dj:lle!!
Veden viemisen kieltäminen Merikaapelihallin puolelle oli ikävä väärinkäsitys. Siihen seinään loppui anniskelualue ja jotenkin jäi ilmaan se luulo ettei sinne saanut viedä mitään juomia. Apologies.

Kiitos kaikille palautteesta, hyvästä sekä pahasta.

Ja erityinen kiitos kaikille ketkä olivat auttamassa meitä tuon viikonlopun ajan. Te olette
*super* *sydän*
Trinity kiittää ja kumartaa ja siirtyy suunnittelemaan seuraavia bileitä.
Trance editionissa tavataan =)
#483 • • Dorka Guest

William-78:
Itse olen kyllä pistänyt merkille monta tällaista. Minä henk.koht en ikinä pistä bilettä suosikkeihini jonne en IHAN VARMASTI ole tulossa......siksi usein lisään bileet suosikkeihini vasta viime tingassa. Tuntuu että jotku haluaa näyttää klubituksessa niin ”kovilta” klubbaajilta että leimaavat ihan huvikseen kaikki bileet suosikkeihinsa?

huoh, eli klubbaria pitäisi juuri käyttää siten, kun sinä toivot? samaa kait voi sanoa kaverilistasta jne. johon itse pistän kaikki jotka jotenkin tiedän, että online ruudusta on helpompi seurata ketkä puolitututkin on online. jotkut taas pelkästään parhaimmat kaverinsa. jokainen käyttäkööt klubbaria juuri niin, kun haluavat ilman mitään sen suurempia selittelyjä? *ding*
pinkie_

#484 • • pinkie_
Oli kyl mukavat pirskeet. Vaikken yleensä kauheesti lämpene tollaselle hardimmalle muzakille ni tällä kertaa olisin voinu jatkaa tanssimista vaikka kuinka pitkään *jiihaa*
Vaikka olinki heränny aamuviideltä töihin ei se tuntunu missään ja kivaa oli koko illan. *plur*
anthocyan

#485 • • anthocyan Kohti valoa...

Jone:
---
Roger Roger:
---
anthocyan:
Voi helvetti et osaat pitää taas mua tyhmänä! *igor* Kyl mä tiiän mikä siel makso!!! Ei vaan uponnu sellanen musa just sellases mielentilas!!! *hmph*

---

Miksi et laittanut heti tuota kommenttia? Olisit säästynyt vaivalta

...ja jos naisen mielestä se on musiikki, joka tuolla maksoi, niin enpä pidä tyhmänä turhaan.

Niin ja täs näkyy taas tää sovinismi! *hmph* Tottakai ne järjestelytki maksaa, mut käsitin sun kommentin niin, että kysymys oli vaan musiikista.

Ja miltä vaivalta olisin säästynyt? *täh*

[muokattu 21.6.2004 20:43]

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Jone

#486 • • Jone Archibald Haddock

anthocyan:
Niin ja täs näkyy taas tää sovinismi! *hmph*

Sillä et katson sun olevan pihalla ei oo mitään tekemistä sen kanssa et sulla on pinnnpi ja mulla jotain muuta.

Jotta saat jotain kuvaa kuvaa bileiden kulurakenteesta, niin mieti vaikka 31:tä järjestysmiestä (tämä nyt ihan vain esimerkin vuoksi) ja spekuloi huviksesi mielessäsi paljon tämä yksittäinen kuluerä jo maksoi. Sit voit ruveta miettimään isompia juttuja, kuten tilavuokrat, laitevuokrat ja niin edelleen.

[muokattu 21.6.2004 20:51]
sielu hänkin

#487 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mistä pitäisi aloittaa kiittäminen?
Mulla oli ehkä yksi huipuimmista viikonlopuista vähään aikaan. Huono olo toki on tänäänkin vielä. Eilen oli paha olo ja nyt on vielä pahempi. Kiitos siis Turun bussissa matkustaneille, jotta ostettii bisseä (ja sitä lonkkua!) ja nyt sitten kärsitää kahden päivän krapulasta!
Bussimatkat oli ihan huippuja. Ei voi kuin toivoa että pääsisi pian uudestaan! Koko bussi täynnä mielettömän mukavia ihmisiä. (Tosin, seuraavalla kerralla en aijo juua kaikkia viunojani ennen kun ollaan edes puolessa välissä matkaa.
Trapetsi tyttö oli kyllä aivan mieletön idea. Muutenkin oli kyllä tanssija tminu mieleeni.
Musiikista olin yllättynyt. Enpä perusta paljon ollenkaan tuollaisesta Hardista mätöstä yleensä, mutta oli sentää jonku verran kepeetä, eikä synkistelyä, ja viihdyin kyllä ne pienet hetket mitä salin puolella oli niin HYVIN. Salin puolella tuli vissii oltua taas hiukan liian vähän. Olisitte ihmiset vähän vähemmän mukavia niin ei tarvis missata bileitten musiikki- tarjontaa! *pus* *plur* *hihu*
Trance areenalle en edes löytänyt itseäni. Pileisiin tuli lähdettyä niin hetken mielijohteesta että ei ehtinyt tutustua mihinkään infoihin, ja areenan sijoittaminen sinne ulos oli kyllä ihan hullua. (Mä en edes löytänyt ulos kaapelilta alku illasta..)
Kiitos siis musiikkitarjonnasta, dekoista &valoista, liikkuvista dekoista (tanssijat) ja seurasta.
Kiitos myös siitä että mitään helvetillistä stroboa ei oltu paikalle tuotu niinkuin pelkäsin. Sai olla kerrankin ilman että tuli paha olo mikä aiheutuu strobo-valosta eikä tarvinnut poistua sen takia tanssilattialta!
Ja olihan jatkotkin ihan kivat.. *aplodit*

[muokattu 21.6.2004 20:51]

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

anthocyan

#488 • • anthocyan Kohti valoa...
Ja oli kyllä mahtavat bileet! Mut ei ollu vaan sopiva fiilis sinne valitettavasti tällä kertaa... Hieman harmittaa... Mut silti oli siistii! *plur* Ehkä olisin arvostanu näit bileit enemmän jos olis ollu oikea fiilis... Ja voi olla, et odotukset oli liian korkeella. *uuh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

anthocyan

#489 • • anthocyan Kohti valoa...

Jone:
---
anthocyan:
Niin ja täs näkyy taas tää sovinismi! *hmph*

---

Sillä et katson sun olevan pihalla ei oo mitään tekemistä sen kanssa et sulla on pinnnpi ja mulla jotain muuta.

No ehkä oonki viel pihal lauantain jäljiltä, mut sellast se on... Ei voi mitään.. Ehkä ois pitäny tulla esittelee itseni sulle sillon, niin ehkä et suhtautuis muhun niin skeptisesti nyt... Jossittelua...

--

#490 • • emm@ Guest
mun osalta oli kyllä onnistunut bilereissu pitemmän kaavan mukaan..kotiin löysin vasta tänä aamuna..pääasiallisesti hyvää musaa, ja osu nappiin fiiliksen kanssa..tuli taas tanssittua jalat rakoille..

mukavaa huomata että moni oli panostanu vaatteisiin tuli melkein paparazzi-fiilis kun innostuin kuvailemaan mahdollisimman monta näyttävää asukokonaisuutta..

juu noita järkkäreitä oli kyllä niin että välillä tunsi olevansa järkkäreiden kokoontumistilaisuudessa kuokkavieraana. turvallisuuteen oli siis panostettu näkyvästi ja suhteellisen monelle riitti henkilökohtainen turvamies.. muuten piiritettynä tanssiminen oli sinänsä mielenkiintoinen kokemus..
*joo**vink*
valaistus miellytti ainakin mun silmää.

aamuissa tuli vielä seikkailtua yhteentoista asti..paikka oli rento ja viihtyisä..aamulla ei kuitenkaan jalka enää noussut yhtä kevyesti kuin alkuillasta, joten ne tanssimiset jäi vähälle..eli jos tasapainoaistini ei ollut pahasti epäkunnossa niin havaitsin että laiva oli aavistuksen vinossa ja lievään ylämäkeen tanssiminen kävi ylivoimaisen raskaaksi..mutta istuminen ja fiilistely on myöskin mukavaa..
*hymy*
mulle jäi hyvä fillis näistä bileistä.
Jusuplussa

#491 • • Jusuplussa UG-///
r0x!

+ prodigyn no good!!..voi elämä, et olin liekeissä *plur*
+ cally & juice ja bk *jiihaa*
+ esitanssijat..m.geen hymy ja fiilistely *sydän*

- kyttien pelleily
- liian vähän porukkaa

[muokattu 22.6.2004 00:43]
Umbala

#492 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Siis, Billethän oli hyvät. Itseasiassa pirun hyvät. Tilaa oli hyvin, eikä kukaan tullu muriseen mulle joten ”happy happy joy joy”. Ainut mitä kaipaan on kuvat koska omat ei oikeen onnistunu . Joten jos joku on saanu julkasukelposii kuvii jotka ei olis liian henkilökohtasii julkastavaks ;) vois poustaa linkin (jos näin on jo tapahtunut enkä huomannut sitä pahoittelen puusilmäisyyttäni)

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

pr0ton

#493 • • pr0ton mörökölli

Umbala:
Joten jos joku on saanu julkasukelposii kuvii jotka ei olis liian henkilökohtasii julkastavaks ;) vois poustaa linkin (jos näin on jo tapahtunut enkä huomannut sitä pahoittelen puusilmäisyyttäni)

puusilmä SESSIONS2

[muokattu 22.6.2004 09:40]

--
onks kaikki oke? oooookke.

äm

#494 • • äm

William-78:
Aika muuten monet tuntuvat harrastavan sen suuntasta spedeilyä, että laittavat suosikkeihinsa bileen kuin bileen mutta eivät sitten edes tule. Itse olen kyllä pistänyt merkille monta tällaista. Minä henk.koht en ikinä pistä bilettä suosikkeihini jonne en IHAN VARMASTI ole tulossa......siksi usein lisään bileet suosikkeihini vasta viime tingassa. Tuntuu että jotku haluaa näyttää klubituksessa niin ”kovilta” klubbaajilta että leimaavat ihan huvikseen kaikki bileet suosikkeihinsa?

Ei jumalauta *nauru*

”Itse olen kyllä pistänyt merkille monta tällaista.”

Ihmiset hei. Meitä tarkkaillaan *pelle*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

#495 • • hallucinogen Edain

Zorlim:
Monta kertaa on suorastaan ottanut päähän, että miksi bileisiin pitää ottaa niin paljon jengiä. Puolet pihalle ja lippuhinnat tuplaksi, niin saadaan aikaiseksi paljon laadukkaampi kokemus.

No onko toi ees mahdollista kun iso osa jo nyt kitisee nykyisistä hinnoista *nauru*

--
pikku-*possu*

Ceppu

#496 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Jutuista päätellen porukkaa olis pitäny olla paikalla paaaaljon enemmän, mutta ei tuo juuri haitannu. BK oli mahtava niinkun tapahtuma muutenkin. Honesty vaan tais jotain provikkaa ottaa lipun hinnasta vai mitenkä (?) hinta oli nimittäin 21.20.

Silti, lisää tällästä *plur*
Timce

#497 • • Timce
Omasta asenteestani johtuen, nämä bileet ei ihan uponnu odotetulla tavalla ja loppupeleissä siitä sai muutama henkilö kärsiä. Sori vittumaisuuteni *sydän*

Toivottavasti syssymmällä saadaan nauttia Trinityn trance-versiosta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

trolli

#498 • • trolli
Musiikki kolahti meikäläiseen todella hyvin,
tätä täytyy saada lissää*sydän*
Ja oli ihana taas nähä tuttuja!*plur*
Hard House Lady

#499 • • Hard House Lady
TinTinilta sellaisia terveisia etta hanella oli erittain hauskaa, ja toivottavasti paasee takaisin vastaaviin bileisiin soittamaan pian uudelleen. Kiva kuulla etta muutama henkilo taalla tykkasi hanen setistaan!
Hanz

#500 • • Hanz Team Lasse
Oli kyllä hauskaa, musiikki oli erinomaista valot oli hienot. Kuten seurakin. Kiitoksia vielä Terhille ja Latelle iso *hali* . Ilman teitä en olisi luultavasti ollut bileissä. Ja Ammalle *hali* kiitoksia tuuletuksesta pääsalissa .

[muokattu 22.6.2004 13:21]