Kiitos todella mukavasta illasta kaikille upeille kavereille ja erityis kiitokset pojille kun raahasitte mut väkisin tanssilattialle meinas mennä ihan höpinäx koko ilta mut sellasta ..
587 posts, 30 pages, 69,983 views
Jone:
---
anthocyan:
Lipun hinta oli aivan liian kova. Rushitkin oli halvemmat ja olivat sentään paremmatki bileet!
---
Oon vastannut tällaisiin kommentteihin muutamien muiden tapahtumien topiceissa asiallisesti, mut mitä turhaan enää kun ei mene jakeluun kuitenkaan. Siispä : Ime parsaa jos ei nuppiin mahdu mikä tuolla maksoi.
anthocyan:
Voi helvetti et osaat pitää taas mua tyhmänä! Kyl mä tiiän mikä siel makso!!! Ei vaan uponnu sellanen musa just sellases mielentilas!!!
Roger Roger:
---
anthocyan:
Voi helvetti et osaat pitää taas mua tyhmänä! Kyl mä tiiän mikä siel makso!!! Ei vaan uponnu sellanen musa just sellases mielentilas!!!
---
Miksi et laittanut heti tuota kommenttia? Olisit säästynyt vaivalta
William-78:
ja eikös tuollainen ole muuten ihan oikeasti jo rasismia?
niomic:
Muuten meni pousaillessa ja ilta päättyi iloiseen yllätykseen ku ei ihan suomesta ostettu paita oli hävinny narikasta, vaik sen ois pitäny mennä mun reppuun kun toin sen puolvälis iltaa. It's just a shirt, mut lähinnähän tää on taas periaatekysymyksiä,
William-78:
Siis että viedään tutkittavaksi.....ja tutkijat varmaan riisuivat vain kauniita tyttöjä? Miten muuten, oliko riisujat sitten oikeita poliiseita, koska käsitykseni mukaan, joka ei tietenkään ole aukoton, ei todellista ruumiintarkastusta edes saa suorittaa muu kuin poliisi, eikä luulisi kyllä poliisinkaan saavan ilman aihe todisteita?
NextAce:
Tapahtuipa kaverilleni, järkkärit vei naaman perusteella sinne alas ja riisuunnutti alasti ja otti kaikki tiedot ylös. Vittu mitä toimintaa taas*dissaa*
ohscary:
En valitettvasti päässyt tänne, koska joku trooppinen kuumetauti kaatoi minut sänkyyn perjantai aamulla. No Mutta asiaan, eli tehkää kaikki, jotka jouduitte johonkin mielestänne epä-asialliseen kohteluun Poliisin osalta kantelu oikeusasiamiehelle( sama joka moitti poliisia Koneiston koira-ratsiasta) se ei maksa mitään ja sen voi tehdä netissä. Omalla nimellä ja kerrotte mitä Teille on tehty.
Luulisi Pasilan possulätissäkin alkavan jonkinasteinen mietintä asian suhteen, kun oikeusasiamieheltä tulee moitteita jatkuvasti.
sapeli:
---
William-78:
Siis että viedään tutkittavaksi.....ja tutkijat varmaan riisuivat vain kauniita tyttöjä? Miten muuten, oliko riisujat sitten oikeita poliiseita, koska käsitykseni mukaan, joka ei tietenkään ole aukoton, ei todellista ruumiintarkastusta edes saa suorittaa muu kuin poliisi, eikä luulisi kyllä poliisinkaan saavan ilman aihe todisteita?
---
No mä en kyllä tietääkseni ole kovin kaunis saatika tyttö, mutta tarkastukseen jouduin... Ja kyllä se ukko näytti papereitaan ja esittäytyi poliisiksi. Sitten onkin eri asia oliko niillä oikeasti syytä ottaa tarkastukseen...
NukeCow:
*lattialla ilosta kieriskl* aijaiaijaiai jalat meni rakoille..
Näittekös komean aamutaivaan ^_______^