Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 69,969 views

Howdy

#461 • • Howdy Oldie
Musa oli ihan jees .. pidän ehkä enemmän vähän toisentyyppisestä mutta kuitenkin ihan ok *hymy* se järjestysmiesten määrä oli kyllä aika uskomaton .. huh ..
Kiitos todella mukavasta illasta kaikille upeille kavereille *hih* ja erityis kiitokset pojille kun raahasitte mut väkisin tanssilattialle *nauru* meinas mennä ihan höpinäx koko ilta *iloinen* mut sellasta ..

--
Käpy vailla vertaa

Maximum

#462 • • Maximum digital boy
hauskaa oli vaikka kiksu-puoli oli niin säälittävän paska, että meinasi itku tulla, mutta kiitos kultani ja frendien jotka saivat revittyä mut polkkaamaan. kiitokset myös marialle ja tikrulle nostatuksesta. tanssitte upeasti*aplodit*

--
....matkailu avartaa.....

MaSari

#463 • • MaSari space jammer
Moniko huomasi että autotien varressa vain pari mutkaa ennen Kaapelitehdasta oli prätkäpoliisi? Siihen sattu myös tuleen yks (ilmeisesti toinen) poliisisetä, kuka mulkkas meitä taukoamatta kun rikollisia.. Ikävää oli myös se et joitain tosissaan vietiin alakertaan, käskettiin riisuutua ja tehtiin ruumiintarkastus.. *piru* On se niin ihanaa kun meikäläiset leimataan noin.. *grr*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Individual

#464 • • Individual HYPNO!
Nämä uutiset ystävämme poliisin edesottamuksista Kaapelilla hieman kyllä alentaa sitä fiilistä, mikä mulla bileistä jäi.
Mutta tämä keskustelu poliisin valtuuksista ja toimintatavoista on käyty kyllä niin monessa topikissa läpi, niin täällä kuin plattarissa ja varmaan elixiriassakin ja lopputulos on aina sama: Mitään ei ole tehtävissä, että mitäpä sitä tässä enää jatkaa.
Harmittaa niiden bilettäjien puolesta, jotka tällaisen kohtelun uhriksi joutui, varsinkin jos se oli ilman mitään syytä.
Mutta jos joku kerran nostais kanteen tällaisista jutuista, niin ehkä sillä saisi muutoksen tai ainakin keskustelua aikaan, en tiedä...

Edit: Ainoa hyvä puoli tässä koko sopassa on se, että ainakin voi tuntea olonsa turvalliseksi kun turvamiehiä ja pollareita riittää, toisin kuin varmaan jossain normibaarissa
perjantai-iltana.

[muokattu 21.6.2004 17:49]
BB_turone

#465 • • BB_turone live and let live
Oli ihan kivat bileet. Olisin vain odottanut hieman suurempaa osaanottoa. Oli ihan hyvät setit. Joitakin huonompia suorituksiakin oli. Kaikki vaan ei aina kolahda. Valoja oli ihan kivasti ja kokonaisuus toimi kiitettävästi, minkä lisäksi siellä oli myös vähän yllätysohjelmaa. Oli sen verran mielyttävä kokemus, että pitää sitä seuraavallakin kerralla mennä. Hyvänä puolena verrattuna moneen muuhun tapahtumaan oli se ettei tarvinnut jonottaa juomia puolta tuntia.

Suuri kiitos järjestäjille! Hyvät bileet järjestitte! *aplodit*

--
Some things in life just can`t be explained!

cheat

#466 • • cheat

RiD:
Ensimmäinen kerta kun annan risuja bileistä:
- Dekot(missä?)

[muokattu 20.6.2004 16:01]

liima ja kiiltopaperi loppu kesken.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

W

#467 • • W
Jaaha, onpas jakaantunutta tämä palaute! meikäläinen kun jätti tälläkertaa treffien vuoksi bileet väliin, saa näin ”ulkopuolisena” aika omituisen kuvan...*ding*
Onks kaapelissa ihan alakerta? ja eikös tuollainen ole muuten ihan oikeasti jo rasismia? Siis että viedään tutkittavaksi.....ja tutkijat varmaan riisuivat vain kauniita tyttöjä? Miten muuten, oliko riisujat sitten oikeita poliiseita, koska käsitykseni mukaan, joka ei tietenkään ole aukoton, ei todellista ruumiintarkastusta edes saa suorittaa muu kuin poliisi, eikä luulisi kyllä poliisinkaan saavan ilman aihe todisteita?
Noh, toivottavasti ainakin suurin osa nautti bileistä.....meikäläisellä olisi kyllä hermot palaneet jo tollaisesta vittuilusta....*igor*

ps, olisitte lätkineet joukolla kyttiä lättyyn ja aloittaneet ihan ”kunnon” bileet! *pahis*

[muokattu 21.6.2004 19:12]
anthocyan

#468 • • anthocyan Kohti valoa...

Jone:
---
anthocyan:
Lipun hinta oli aivan liian kova. Rushitkin oli halvemmat ja olivat sentään paremmatki bileet!

---

Oon vastannut tällaisiin kommentteihin muutamien muiden tapahtumien topiceissa asiallisesti, mut mitä turhaan enää kun ei mene jakeluun kuitenkaan. Siispä : Ime parsaa jos ei nuppiin mahdu mikä tuolla maksoi.

Voi helvetti et osaat pitää taas mua tyhmänä! *igor* Kyl mä tiiän mikä siel makso!!! Ei vaan uponnu sellanen musa just sellases mielentilas!!! *hmph*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Roger Roger

#469 • • Roger Roger Kentti

anthocyan:
Voi helvetti et osaat pitää taas mua tyhmänä! *igor* Kyl mä tiiän mikä siel makso!!! Ei vaan uponnu sellanen musa just sellases mielentilas!!! *hmph*

Miksi et laittanut heti tuota kommenttia? Olisit säästynyt vaivalta

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jone

#470 • • Jone Archibald Haddock

Roger Roger:
---
anthocyan:

---

Miksi et laittanut heti tuota kommenttia? Olisit säästynyt vaivalta

...ja jos naisen mielestä se on musiikki, joka tuolla maksoi, niin enpä pidä tyhmänä turhaan.

William-78:
ja eikös tuollainen ole muuten ihan oikeasti jo rasismia?

Rasismi ; rotuviha.

[muokattu 21.6.2004 19:36]
Trinity

#471 • • Trinity

niomic:
Muuten meni pousaillessa ja ilta päättyi iloiseen yllätykseen ku ei ihan suomesta ostettu paita oli hävinny narikasta, vaik sen ois pitäny mennä mun reppuun kun toin sen puolvälis iltaa. It's just a shirt, mut lähinnähän tää on taas periaatekysymyksiä,

Paitasi on löydetty. Laitan yhteystiedot privana ja voidaan sopia
palautuksesta. Pahoittelut ettei sitä illan aikana löydetty.
sapeli

#472 • • sapeli jokukukamikä?

William-78:
Siis että viedään tutkittavaksi.....ja tutkijat varmaan riisuivat vain kauniita tyttöjä? Miten muuten, oliko riisujat sitten oikeita poliiseita, koska käsitykseni mukaan, joka ei tietenkään ole aukoton, ei todellista ruumiintarkastusta edes saa suorittaa muu kuin poliisi, eikä luulisi kyllä poliisinkaan saavan ilman aihe todisteita?

No mä en kyllä tietääkseni ole kovin kaunis saatika tyttö, mutta tarkastukseen jouduin... Ja kyllä se ukko näytti papereitaan ja esittäytyi poliisiksi. Sitten onkin eri asia oliko niillä oikeasti syytä ottaa tarkastukseen...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Trinity

#473 • • Trinity

NextAce:
Tapahtuipa kaverilleni, järkkärit vei naaman perusteella sinne alas ja riisuunnutti alasti ja otti kaikki tiedot ylös. Vittu mitä toimintaa taas*dissaa*

Järjestysmiehet eivät toimittaneet yhtään mainitsemaasi tarkastusta.
Asialla ollut toinen taho. Ja ikävää että tuollaista sattuu. Koitimme hoitaa
homman kotiin jotta suurempia kopelointeja ei tulisi, mutta kaikkiiin asioihin ei voi vaikuttaa.
Trinity pahoittelee tapahtuneesta kaikilta jotka sinne alas joutuivat.
Pumis

#474 • • Pumis Kike / Fab4
En valitettvasti päässyt tänne, koska joku trooppinen kuumetauti kaatoi minut sänkyyn perjantai aamulla. No Mutta asiaan, eli tehkää kaikki, jotka jouduitte johonkin mielestänne epä-asialliseen kohteluun Poliisin osalta kantelu oikeusasiamiehelle( sama joka moitti poliisia Koneiston koira-ratsiasta) se ei maksa mitään ja sen voi tehdä netissä. Omalla nimellä ja kerrotte mitä Teille on tehty.
Luulisi Pasilan possulätissäkin alkavan jonkinasteinen mietintä asian suhteen, kun oikeusasiamieheltä tulee moitteita jatkuvasti.
evil_babe

#475 • • evil_babe
Mita mita mita? Täällä ruikutetaan lippujen hinnoista?

Ensinnäkin.

Seuraavan kerran kun haluatte nähdä samanlaisen setin kuin trinityssä, niin olkaapi hyvä ja hypätkää lentokoneeseen ja matkustakaa Ibizalle, Lontooseen jne.
Saattaa nimittäin olla hiukan kalliimpaa kuin 27e *hih*
Ja jos oli VIKSU ja osti ennakkolipun (15e / 20e) niin olisi päässyt vielä halvemmalla.

Joku valitti ettei ollu decoja.

Minkä helvetin takia pitää aina olla jotain rimpsuja roikkumassa katossa että voi polkata? Mun mielestä se että tulee vi**un hyvää settiä ja on tommosii esiintyjiä, joita saattaa nähdä kerran kymmenessä vuodessa, niin pitäis kyllä riittää.

Jos haluaa huoneen täyteen decoja, että voi pitää hauskaa, niin aletaan samantien järkkäämään pelkkiä limudiskoja, kun sen verran teinimeininkiä on semmonen mun mielestä.

Plääh sanon mä! Jos olis ollu tupa täys väkee olis ollu paaaaljon paremmat kemut-mutta mä syytän siitä niitä idiootteja jotka ei ilmaantunu paikalle. Mulla ainakin oli hauskaa!! Varmaan järkkäritkin oppi taas jotain ja ensi Trinity-kemut on vielä paremmat!

*kivatsulle*
JustinSan

#476 • • JustinSan Nullius in verba

ohscary:
En valitettvasti päässyt tänne, koska joku trooppinen kuumetauti kaatoi minut sänkyyn perjantai aamulla. No Mutta asiaan, eli tehkää kaikki, jotka jouduitte johonkin mielestänne epä-asialliseen kohteluun Poliisin osalta kantelu oikeusasiamiehelle( sama joka moitti poliisia Koneiston koira-ratsiasta) se ei maksa mitään ja sen voi tehdä netissä. Omalla nimellä ja kerrotte mitä Teille on tehty.
Luulisi Pasilan possulätissäkin alkavan jonkinasteinen mietintä asian suhteen, kun oikeusasiamieheltä tulee moitteita jatkuvasti.

Tai sit ne rupee ihan vittumaisuuttaan vielä entistäkin vittumaisemmiksi *justjoo*

Ihme kyl et meitsii ei viel kertaakaan roudattu mihinkää alakertoihin vaik näytänki ihan kolumbialaiselta huumekauppiashipiltä *nauru*
tän puolesta puhuu myös se, että aika tasaisesti melkein joka bileissä multa tullaan kyseleen kuosii.. *iihhih*

[muokattu 21.6.2004 19:47]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

W

#477 • • W

sapeli:
---
William-78:
Siis että viedään tutkittavaksi.....ja tutkijat varmaan riisuivat vain kauniita tyttöjä? Miten muuten, oliko riisujat sitten oikeita poliiseita, koska käsitykseni mukaan, joka ei tietenkään ole aukoton, ei todellista ruumiintarkastusta edes saa suorittaa muu kuin poliisi, eikä luulisi kyllä poliisinkaan saavan ilman aihe todisteita?

---

No mä en kyllä tietääkseni ole kovin kaunis saatika tyttö, mutta tarkastukseen jouduin... Ja kyllä se ukko näytti papereitaan ja esittäytyi poliisiksi. Sitten onkin eri asia oliko niillä oikeasti syytä ottaa tarkastukseen...

Heheh! *nauru* mutta eikös ”tosi” poliisit kuulukkin sellaiseen tiimiin jossa muut jäsenet ovat sellainen intiaani, palomies, länkkäri, ja oliko nyt joku laivastomies....ja tanssi rivissä laulaen jotain: young man, i am talking to you.....*vink*
(ps. en sitten oikeasti ole mitään poliiseja vastaan. *igor* työtäänhän he tekevät)
andi--

#478 • • andi-- lunttu
Puuh.. ompas nuppi vieläkin jumissa vähäisistä yöunista ja muusta johtuen... Aamubileisiinkään en saanut persettäni raahattua, joka tosin osottautu ihan hyväksi valinnaksi, koska eilen piti vielä kasailla kamoja kaapelilla läähpuuh..

Järjestysmiesten määrästä nyt ainakin sen verran, että hupiluvassa edellytetään tietty määrä kyseisiä henkilöitä ja bileiden osallistujamäärä olisi voinu olla monta kertaa suurempi... Omasta mielestäni mielummin liikaa kun liian vähän järjestysmiehiä. Meinas joku niistä ottaa mun Big Macin tarkempaan tarkasteluun mut onnistuin sen seivaamaan *nauru* *slurps*

Autolla edestakaisin suhatessa sama poliisi puhallutti mut pari kertaa, pisti vähän hymyilyttämään *hih* Mutta eipä se puhallutus ainakaan turha ollut, taas olivat käräyttäneet näitä valopäitä jotka eivät osaa pysytellä promillerajoissa/selvänä.

Vähemmän on tullut kuultua näitä illan ulkomaisia artisteja ja jäi nytkin annos aika pieneksi kun oli kaikenlaista ohjelmaa... Mutta se mitä kuulin oli kyllä niin namia että huhhuh!

Lippujen hinta 15/20e ennakko ei mun mielestä kyllä ole mikään ylitsepääsemätön ongelma, 25e ovelta alkaa olemaan jo suolainen, mutta se on kyllä jo omaa tyhmyyttä jos ei sitä ennakkoa tajua hakea.

lisäilyä: Dekoja en ite olis hirveesti kaivannut siinä vaiheessa kun lattialla olis ollu 2-3 kertaa enemmän porukkaa bilettämässä hyvissä fiilareissa. Enemmän niitä kaipaa ravintoloissa järkättävissä bileissä, joiden sisustusta niillä yritetään piristää. Merikaapelihalliin en niitä nyt hirmusesti kaipaillut...

[muokattu 21.6.2004 20:03]

--
- RAAH -

sapeli

#479 • • sapeli jokukukamikä?
ohscary: kantelu lähetetty, kiitos vinkistä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

typ0

#480 • • typ0 syntax error

NukeCow:
*lattialla ilosta kieriskl* aijaiaijaiai jalat meni rakoille..

Näittekös komean aamutaivaan ^_______^

aivan samaa mieltia *jipii*
tosi kiva pileet kiitos trinyn posse ja kaikki muut <3<3<3

mut mihi *ttuun jai ihmiset ketka lupas tulla sinne!!!! *nyrkin heristel teille*

[muokattu 21.6.2004 20:16]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual