Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 70,066 views

Ozie

#401 • • Ozie

Individual:

Mulle taisivat suorittaa kyseisen toimenpiteen kolme kertaa, mutta kunhan vain vähän kollasivat vaatteiden päältä ja yhdelle taisin ehdointahdoin esitellä lompakkoni sisältöä, ettei vaan ole mitään laitonta mukana. *nauru*
Mutta sillee toi oli asiallisesti suoritettu, että kaikki alkovat jotenkin näin, että: ”
Anteeksi, mutta minun täytyy suortittaa teille turvatarkastus...” jne.
Eli en ainakaan minä joutunut minkään ylilyöntien uhriksi. Joutuikohan joku?

Joo ei, mun mielestä hyvin järjestetty toi turvatarkastus, kerranki.

Ja kiitos niomic itselles kans seurasta.
NextAce

#402 • • NextAce Alienated
Tapahtuipa kaverilleni, järkkärit vei naaman perusteella sinne alas ja riisuunnutti alasti ja otti kaikki tiedot ylös. Vittu mitä toimintaa taas*dissaa*

--
-Alienation-

-----

Individual

#403 • • Individual HYPNO!

NextAce:
Tapahtuipa kaverilleni, järkkärit vei naaman perusteella sinne alas ja riisuunnutti alasti ja otti kaikki tiedot ylös. Vittu mitä toimintaa taas*dissaa*

Siis ei hevon vittu!
Eiks tolle nyt mitään pysty?

Milloinkohan ne pallopäät tajuaa, ettei noista bileistä mitään löydy.
Everes

#404 • • Everes
huh ja riisuunnutti kaikki poies.. toivottavasti ei mitään muuta tehny ;) - kauheeta natsimenoo

--
living in irresponsible selibacy

NextAce

#405 • • NextAce Alienated

Everes:
huh ja riisuunnutti kaikki poies.. toivottavasti ei mitään muuta tehny ;) - kauheeta natsimenoo

Joo toi on tuttua toimintaa jo kaapelilla. Täytyypä nostaa taas hattua poliisille tästäkin asiasta.

--
-Alienation-

-----

display23

#406 • • display23
Noniin tota..kröhöm...

Krapulassa ollaan ja muistikuva pätkii*nauru*
Hirvee känni päällä!
Ei mitään hajuu mitä kaikkee tuli tehtyy (valaiskaa!!)
Mutta Puffy se oli oikeesti vahinko, anna anteeks*hali*

Mutta siis et helvetti mitä sekoilua...
Damien

#407 • • Damien [tr3ox]

Anime:
Kerranki kuulee sellasta lutkutusta koko illan, jota myöskin tulee sit jorattua! Suurin osa hard house deejiistä soittaa nykyään tosi munatonta pauketta, groovesta ja virneestä tietookaan.. Pääasia että on mahdollisimman synkkää ja tuomiopäivä tuntuu olevan lähellä. *grr*

Saattaisko johtua siitä ettei kukaan täällä soittele HardHousea (?), vaan vetelee lautasilta just Freeformia tai Hard Nrg:tä.
#408 • • Drama Guest
Oli aivan loistava biletys päällä. Tietty järkkääjien kannalta harmi ettei enempää porukkaa ollu, mutta se tarkotti myös tilaa tampata ihan rauhassa *super*. Ärsytti tosiaan se ettei ees vettä saanu viedä lattialle, mut tää on jo käsitelty *lol* *joo*

Kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille iso halaus *hali* teitte bileistä mahtavat!

Oon ihan uusi tällä foorumilla ja täytyy sanoa, It\'s nice to be here *iloinen*
anthocyan

#409 • • anthocyan Kohti valoa...
Oli tosi hyvä fiilis!!!! *plur* Lähes koko bileet meni jubailles, mut oli seki vaihteeks siistii. Ja tuli sitä jonku verran jorailtuukin *plur* Musa oli ihan jees... Tosin lopuks liian ykstoikkosta mätkettä. Mut oli sitä vähä aikaa iha siistii joraa! Oli jotenki liian lepposa olo hard houselle... *hih* Mut kiitos kaikille tutuille, ku jaksoitte jauhaa paskaa! *nauru* Lipun hinta oli aivan liian kova. Rushitkin oli halvemmat ja olivat sentään paremmatki bileet! *jiihaa* Mut oli kokonaisuudessaan ihanat pirskeet!!! *aplodit*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Jussi Soro

#410 • • Jussi Soro choon!

sakin:
joku ystävällinen ja REHELIINEN BILETTÄJÄ! löysi mun ”lompakon” jossa oli luotto/pankki kortit ja olisko siinä vaiheessa vielä ollu n. 120 euroa rahaa ja jumalauta palautti sen... olisko se ollu nenna kuka sano ett jäbäll taitaa olla jotain hävinny..

Saat kiittää mua, Zwekkiä ja Saaraa :)
lohikarme

#411 • • lohikarme RitariVittupää
Mahtavan kivat pileet *jiihaa* Kiitos kaikille ihanille ihmisille *hymy* Kuvistakin tuli hyviä....

--
Qualis artifex pereo

lumen

#412 • • lumen lumelääke

Tikru:
---
Displacer:
-Esitanssijat; parhaat ever IMO *slurps*

Kiitos kiitos*kiitoskiitos* hienoa jos joku tykkäsi *hymy*

lumppu tykkäs kans! *plur* ja koko pilekset oli niin loistavat! *piis**super* harmi et näin hyvät kekkerit sai vaatimattoman osanoton *uuh*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Everes

#413 • • Everes

Individual:
Edit: Plussaa siitä, että pihalle pääsi dokaa omii viinoi... *nauru*
[muokattu 20.6.2004 15:17]

olin kyllä yllättyny kans mut mikäs siinä dokatessa *kiitoskiitos*

--
living in irresponsible selibacy

Jone

#414 • • Jone Archibald Haddock

anthocyan:
Lipun hinta oli aivan liian kova. Rushitkin oli halvemmat ja olivat sentään paremmatki bileet!

Oon vastannut tällaisiin kommentteihin muutamien muiden tapahtumien topiceissa asiallisesti, mut mitä turhaan enää kun ei mene jakeluun kuitenkaan. Siispä : Ime parsaa jos ei nuppiin mahdu mikä tuolla maksoi.

Itselläni oli flunssasta ja kameran kanssa ravaamisesta huolimatta oikein kivaa. Pääsalin musiikki ei tyyliltään pääsääntöisesti edustanut juuri sitä tavaraa, joka mulle kaikkein eniten maistuu, mutta saipahan vähän perspektiiviä lisättyä. Muutamat messevät rallit ja sellaisten remiksit (PoC:ia, Energy 52:ta, Prodigyä...) pistivät pistämään kamerakamat sivuun ja sheikkaamaan äässiä suurella mielihyvällä.

Tähän kun lisätään vielä se, että sain ennen bileitä Okirulta Fierce Basen I Thank You Elviksen poistettua ja sain soittaa sen omaksi ilokseni Trancepuolen ämyreistä ulos Tremontin avustuksella, niin ei voi kyl sanoa koko päivästä muuta kuin *sydän**sydän**sydän*

Ainoa fiiliksien laskija (melkoinen sellainen) oli se kun sai taas todeta, että vaikka tämän maan bilenappulat huutelevat kuorossa isojen bileiden perään, niin sitten kun niitä heille järjestetään, niin ihmiset jäävät kotiin nillittämään vain ihmetelläkseen myöhemmin miksi isoja bileitä ei enää kukaan halua järjestää.

Kiitokset Trinity-organisaatiolle (erityisesti Katjalle ja Itikselle) *piis*

[muokattu 20.6.2004 22:41]
Jussi Soro

#415 • • Jussi Soro choon!
Kiitokset kaikille ihmisille jotka bileili mun settiä trancepuolella, olitte ihkuja *plur* Oli loistava fiilis soittaa kun porukkaa eksyi uskomattoman paljon ainakin alkusettiä kuuntelemaan. Sitten tuli pientä säätöä äänentason kanssa, joka sitten tappoikin vähän fiilistä. Jokatapauksessa oli kivaa, porukkaa olis voinu olla kokonaisuutena paljonkin enemmän.
sakin

#416 • • sakin

JussiS:
---
sakin:
joku ystävällinen ja REHELIINEN BILETTÄJÄ! löysi mun ”lompakon” jossa oli luotto/pankki kortit ja olisko siinä vaiheessa vielä ollu n. 120 euroa rahaa ja jumalauta palautti sen... olisko se ollu nenna kuka sano ett jäbäll taitaa olla jotain hävinny..

Saat kiittää mua, Zwekkiä ja Saaraa :)

No helvetin iso kiitos teille kaikille, kuka sen niin ku löysi ja mistä... ei oo ennen tippunu toi korttipakka taskusta.. tai lieneekö edes tippunu..

Jollekkin mä taisin pienen palkkion antaa mut ylläri ettei juuri siitä hetkestä jääny pysyvää muistikuvaa. Toivottavsti meni oikeeseen osoitteeseen !

polliisi ja järjestys miehet anto mun säheltää ihan rauhassa, taisivat olla loppupeleis aika kypsii siihen tilitykseen ku aloin miettii ”missäs vitussa mun kaikki kamat on”

S.
Zwek

#417 • • Zwek

sakin:
Jollekkin mä taisin pienen palkkion antaa mut ylläri ettei juuri siitä hetkestä jääny pysyvää muistikuvaa. Toivottavsti meni oikeeseen osoitteeseen !

Juu meni :)

Kiitos.
Saara

#418 • • Saara #2970

Zwek:
Juu meni :)

Kiitos.

öööö.....väärät tunnarit, hups!

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

tematsu

#419 • • tematsu Innovator
kerrassaan maukkaat pileet todellakin... aivan loistava fiilis koko illan... etenkin näin puolentoista vuoden piletauon jälkeen, tekipä hyvää koko keholle ja mielelle... trancepuolella tuli aika nihkeästi illan aikana oltua, mut minkäs teet kun nopeempi musiikki vetää enemmän puoleensa... BK:n setin viimeisillä minuuteilla alkoi kylmät väreet kulkemaan kehon lävitse, todella hyvää setitystä.. ainoo mikä vähän harmitti ni oli väljyys, ei sinäällänsä sellaista kunnon tunnelmaa ku oli tilaa polkkailla vaikka kuinka leveesti, jotenkin olis kaivannut enemmän ihmisiä ympärilleen... *hihu* todella suuri kiitos kaikille bussimatkalla mukana olijoille, suurin kiitos kuitenkin kuuluu jonnelle että jaksoi meitä koko matkan ajan... *hymy*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Gloria <3 Speedcore

#420 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
meillä oli susun kanssa paaaaljon kovemmat Trinityt himassa!! muahahahahah
onneks päätimme pysyä kotona...

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE