Laserpoint 2004 20.2.2004 @ Helsinki

273 posts, 14 pages, 34,203 views

Avatar
#141 • • kelasin Guest
saiks ne ees käyttää kaikkia hankkimiaan leizereitä siel?
efo

Posts: 1,908

#142 • • efo Laserpoint

hallaaa:
saiks ne ees käyttää kaikkia hankkimiaan leizereitä siel?

Joo mutta sijoittelut meni uusiks ja niitä ei saanu ampua kolmea metriä alemmaksi*igor*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Orfeus

Posts: 5,872

#143 • • Orfeus
Tulipahan sitte laserpointti koettuu! Täytyy sanoo et kaikenkaikkiaan tosi kiva maku jäi suuhun koko illasta! Tiedossa oli jo lähtiessä että vaan efon ja proteuksen&neonin setit maistuis eli sikäli ennakko odotukset täyttyi, vaikkakin olisi odottanut proteukselta&neonilta jotai hieman erilaista vaikka eihän pojat todellakaan huonoo soittanu ja tuli tanssittuulki melki koko setti*hymy*
Laser show oli musta iha näyttävä mutta ehkä odotin kans jotain hiukka isompaa/vaikuttavampaa! Paikkana toi wanha oli ihan mukava ku en ollu ennen käynytkään ja äänentoistokin oli paljon parempi(edessä) kun mitä odotin*jiihaa*

Vielä kiitos järjestäjille sekä NextAcelle ja Howdylle hyvistä etkoista sekä kaikille uusille tuttavuuksille bileseurasta*nauru*
super-enkuli

Posts: 1,521

#144 • • super-enkuli
Mitä me sanottiin? No Turussa oli kivaa. Tänään jatkuu...

Nämä on ylipäätänsäkin yleensä liian yliarvostettuja bileitä.

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Spanks

Posts: 789

#145 • • Spanks Löysä P***a
millaset on bileet joita ei edes sanat riitä kuvailemaan??? Tälläiset niinkuin nämä oli... tanssijalka alkoi nousta kiitettävästi proteuksen ja neonin setin aikana... kaksikko soitti loistavaa päätä seinään musaa... juuri sellaista kuin odotti... kiitos heille siitä... kiitos myös matkaseuralle, muille tutuille ja suur kiitos ja hali lillulle... lisää näitä todellakin... *aplodit**aplodit**jiihaa**aplodit**aplodit*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

<><

Posts: 227

#146 • • <>< ¤blub¤
ouh mitä menoa...*blush* laser shouw ei kyllä liikaa hätkähdyttänyt, mutta onneks meitsin bileinto ei niin helpolla valu maahan. Illan/yön kruunasi kyl neonin & proteuksen setti!! KIITOS!!*aplodit* eli toisin sanoen: aivan mahtavat bileet!*jiihaa*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Vivo

Posts: 178

#147 • • Vivo

efo:
---
hallaaa:
saiks ne ees käyttää kaikkia hankkimiaan leizereitä siel?

---
Joo mutta sijoittelut meni uusiks ja niitä ei saanu ampua kolmea metriä alemmaksi*igor*



Säteilyturvakeskuksen ohjeiden mukaan ei koskaan saa ampua yli 5mw laserilla alle 3 metrin. Myös sivusuunnassa oli joku rajoite en vaan muista paljon se oli. Jos jotain tosissaan kiinnostaa noi säännöt niin multa löytyy viime kesänä päivitetyt säädökset jostain laatikon pohjilta.

[muokattu 21.2.2004 12:15]

--
one foot in the rave

Avatar
#148 • • kelasin Guest

Vivo:
Säteilyturvakeskuksen ohjeiden mukaan ei koskaan saa ampua yli 5mw laserilla alle 3 metrin. Myös sivusuunnassa oli joku rajoite en vaan muista paljon se oli. Jos jotain tosissaan kiinnostaa noi säännöt niin multa löytyy viime kesänä päivitetyt säädökset jostain laatikon pohjilta.



outoo et ulkomailla sit ilmeisesti saa? eiks siellä sitten vaa välitetä tj, mun mielestä kuuluu asiaan ”reach the lazers” *vink*

ja monikos wattinen lasukka illuissa on?
hallucinogen

Posts: 8,190

#149 • • hallucinogen Edain
Mun puolesta vois ampua ihan hyvin yleisöön lasereilla, tuskin siitä kukaan sokeeksi tulee *nauru* Mä oon kans miettiny et minkä tehonen se illujen laseri on kun sillä ammutaan kyllä yleisöön.
Mitäs säädökset sanoo jos noi laserien säteet rikkoo peileillä tms ja sitten ohjaa ne yleisöön monena pienenä säteenä?

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#150 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mun puolesta oli ihan mielettömät bileet *jiihaa**plur* Vanhalla en ole vielä koskaan ollut, enkä siis edellisissäkään laserpointeissa. Mitään kummempia odotuksia ei ollut. Lasershow ei tosin ollut mielestäni mikään ”show” (ok, se olisi varmaan ollut show ilman niitä stk:n kieltoja), mutta verraatuna siihen mitä bileissä yleensä on, niin kyllä ne mulle kelpasi. Tunnelma oli ihan katossa, kun orkidea soitti ja main arena oli tupaten täynnä ihmisiä *sydän* ihanaa. Myös efo ja jokke *plur* Proteuksen & neonin setistä en oikein tiedä, kun tanssittuakin tuli vain 5min... Niin, ja kiva tavata uusia ihmisiä *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

patis

Posts: 1,158

#151 • • patis 10

Individual:

Paljon parjattu ( Jostain ihmeen syystä ) äänentoisto pelasi kaikissa soittopisteissä
hyvin ja varsinkin pääsalissa bassot potki ihan mukavasti ja ääni oli muutenkin selkeä. Ei tartte luukuttaa, kun ääni on jo lähdössä hyvä!



Jaa, että mitä?

En ollut paikalla, mutta paikan tuntien minulla on varsin vahva epäilys tuosta.
display23

Posts: 3,069

#152 • • display23
olin vishiin taas vaihteeks humalassa...*täh*

mut musasta sen verran et efo kyl korjas potin näissä bileissä kotiin..muut meni armottoman dokaamisen takia ohi...hoho
mutta mulla oli ainakin kivaa ja tuli hengailtua monen tyypin kanssa!
efo

Posts: 1,908

#153 • • efo Laserpoint

hallucinogen:
Mä oon kans miettiny et minkä tehonen se illujen laseri on kun sillä ammutaan kyllä yleisöön.

3,5 mW jos väärin muistan.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

efo

Posts: 1,908

#154 • • efo Laserpoint
Tässä on tapahtumasta 26 kuvaa. Videota myöhemmin kuhan pääsen siihen käsiksi.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Orfeus

Posts: 5,872

#155 • • Orfeus

efo:
Tässä on tapahtumasta 26 kuvaa. Videota myöhemmin kuhan pääsen siihen käsiksi.


Propsit nopeesta toiminnasta*aplodit*
Jimmyfi

Posts: 904

#156 • • Jimmyfi
nam nam
jam jam
pitkästä aikaa hesas bilettään.. oli kyl kivasti porukkaa mut siel cafe puolella ois saanu olla jotain valoja ja ne normaalit walot ittuun sielt.. :) efon setti <3 *mää moikkaasin sua :D*
laaserit.. no jaa.. oli ne ihan hienot mut se valoshöy ois voinu sisältää enenmmän muitakin valoja ku ne.. pikku moverit .. pöh.. strobot.. pyh.. enemmän valoja ku ois olllu niin nam..

musat oli kyl jees ... paitsi siel chill tms .. iik.. :D

jostain ihmeen ja kumman syystä ei jaksanu bilettää oikeen. ehkä se on tää flunza joka vieny liiemmin tehot .... mut kyl oli kivaa <3

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

lohikarme

Posts: 1,730

#157 • • lohikarme RitariVittupää
AI ETTÄ KU OLI KIVAA!!!! *hymy* Taisin tosin olla pikku humalas mut ei se mitn *iloinen*

--
Qualis artifex pereo

Lucky-13th

Posts: 383

#158 • • Lucky-13th

efo:
Tässä on tapahtumasta 26 kuvaa. Videota myöhemmin kuhan pääsen siihen käsiksi.



thänks mään

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

hoocee

Posts: 34

#159 • • hoocee
Oli kyllä helvetin hyvät bileet pitkästä aikaa, kivaa oli. Kuvia tulee nettiin jossain vaiheessa huomenna/maanantaina kun jaksan laittaa
sasu

Posts: 192

#160 • • sasu
Kaikenkaikkiaan paskat bileet! Lasershow todella surkea, äänentoisto vielä huonompi kun tuntui, että kaikki saundit vain katosivat jonnekin ja sitten vielä ne useat känniääliöt, jotka häiritsivät tanssimista rynnimällä ohi kyynerpäätaktiikalla tai seisomalla kuin juurtuneet puut tanssilattialla. Ja puhumattakaan törkeästä lipunhinnasta ja vielä törkeämmästä narikasta - 2 &#8364; ku oli reppu mukana! *hmph*

Onneks sentään Säteen pojat vetivät sellaisen setin loppuun, et ilta oli sillä pelastettu. *aplodit*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -