273 posts, 14 pages, 47,822 views

efo:
---
hallaaa:
saiks ne ees käyttää kaikkia hankkimiaan leizereitä siel?
---
Joo mutta sijoittelut meni uusiks ja niitä ei saanu ampua kolmea metriä alemmaksi*igor*
Vivo:
Säteilyturvakeskuksen ohjeiden mukaan ei koskaan saa ampua yli 5mw laserilla alle 3 metrin. Myös sivusuunnassa oli joku rajoite en vaan muista paljon se oli. Jos jotain tosissaan kiinnostaa noi säännöt niin multa löytyy viime kesänä päivitetyt säädökset jostain laatikon pohjilta.

Mä oon kans miettiny et minkä tehonen se illujen laseri on kun sillä ammutaan kyllä yleisöön.
Vanhalla en ole vielä koskaan ollut, enkä siis edellisissäkään laserpointeissa. Mitään kummempia odotuksia ei ollut. Lasershow ei tosin ollut mielestäni mikään show (ok, se olisi varmaan ollut show ilman niitä stk:n kieltoja), mutta verraatuna siihen mitä bileissä yleensä on, niin kyllä ne mulle kelpasi. Tunnelma oli ihan katossa, kun orkidea soitti ja main arena oli tupaten täynnä ihmisiä
ihanaa. Myös efo ja jokke
Proteuksen & neonin setistä en oikein tiedä, kun tanssittuakin tuli vain 5min... Niin, ja kiva tavata uusia ihmisiä
Individual:
Paljon parjattu ( Jostain ihmeen syystä ) äänentoisto pelasi kaikissa soittopisteissä
hyvin ja varsinkin pääsalissa bassot potki ihan mukavasti ja ääni oli muutenkin selkeä. Ei tartte luukuttaa, kun ääni on jo lähdössä hyvä!