Laserpoint 2004 20.2.2004 @ Helsinki

273 posts, 14 pages, 34,205 views

hoocee

Posts: 34

#181 • • hoocee
elikkä ”muutama ” kuva olisi tuolla

copyright hoocee

[muokattu 21.2.2004 20:30]
NaperO

Posts: 92

#182 • • NaperO normien katkaisin
Jahha... olihan bileet. Periaatteessa voisin olla pettynyt, mutta en sitä ole.

Laserit on noiden bileiden suola, mutta ne oli aika nätisti onnistuttu vesittämään. Ei saa kuitenkaan käydä järkkäreiden kimppuun, minkäs he typerille säädöksille voivat. Ihan nättejähän ne oli, mutta kuten joku jo sanoikin, yleisöön ne pitäisi ampua. Wanha on kieltämättä nätti venue, paikassa on paljon enemmän tyyliä kuin useimmissa Helsingin bilemestoissa. Laserit vaan ampumaan yleisöön ja parvet biletyskäyttöön niin näistä saataisiin ehkä sen 17 euron arvoiset bileet.

Illan piristävimmästä musatarjonnasta vastasi odotetusti Proteus & Neon, äijät oli odotetussa vauhdissa, jota oli ilo katsoa ja joka vie vastustamattomasti sellaisiin bilefiiliksiin että meikäläistä on vaikea raahata pois. Efolle iso kiitos alkuillan parhaasta tarjonnasta, kun muualla ei musa oikein iskenyt, oli pienen huoneen nurkassa levyjä pyörittävä äijä piristävä poikkeus.

Kaverit, tutut ja tuntemattomat eli bileväki yleensäkin oli taas pelastus. Jos alkoi tuntua siltä ettei jaksa enää, vilkaisu ympärille pisti taas jalat liikkeelle. *jiihaa*

[muokattu 21.2.2004 20:53]

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

anthocyan

Posts: 1,511

#183 • • anthocyan Kohti valoa...
Oli iha perseest ku ei hyvittäny niit lasereit mitenkää... Mut oli kyl aika jees bileet. Proteus räjäytti taas tajunnan! Tuntu et leiju ilmas... Oli niin upeet! Seuraavax Hallmarkeihin! Odotus tuntuu vaan jotenki ikuisuudelt...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Rocka

Posts: 150

#184 • • Rocka
juuh.

nähty on ja silleen..

kamalaa.

musa oli mitä oli, äänentoisto peestä...

mutta onneks oli toi seura upeeta:)
anthocyan

Posts: 1,511

#185 • • anthocyan Kohti valoa...
Seura oli kyl mahtavaa! Se oli kyl iha parasta! *jiihaa* Musiikki ei kyl iskeny ennen Proteusta... Oli liian hidasta. Mut silleen. Oli mahtava fiilis! *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

_niXon_

Posts: 52

#186 • • _niXon_
Watafaaak, katoin noi ~300 kuvaa ja sit noi 26 kuvaa, kummastakaan läjästä ei löytyny omaa kuvaa ei ees kättä =D eikä pärstää eikä mitään, kyl oon mahtanu kameroita varoo aika reilusti... Kenelläkään lisää kuvia laaserista?

--
Abloo ingleesioo

Displacer

Posts: 1,828

#187 • • Displacer

hoocee:
elikkä ”muutama ” kuva olisi tuolla

copyright hoocee

[muokattu 21.2.2004 20:30]



Olisit nyt viel muutaman kymmenen ottanut enemmän eihän noi riitä vielä ollenkaan *vink*
<><

Posts: 227

#188 • • <>< ¤blub¤

_niXon_:
Watafaaak, katoin noi ~300 kuvaa ja sit noi 26 kuvaa, kummastakaan läjästä ei löytyny omaa kuvaa ei ees kättä =D eikä pärstää eikä mitään, kyl oon mahtanu kameroita varoo aika reilusti... Kenelläkään lisää kuvia laaserista?



mäkin taidan olla varsinainen epälinssilude...*ding*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Avatar
#189 • • ALIEN Guest

_niXon_:
Watafaaak, katoin noi ~300 kuvaa ja sit noi 26 kuvaa, kummastakaan läjästä ei löytyny omaa kuvaa ei ees kättä =D eikä pärstää eikä mitään, kyl oon mahtanu kameroita varoo aika reilusti... Kenelläkään lisää kuvia laaserista?



olisit ottanut oman kameran ja räpsinyt itsestäsi kuvia *ding*
Avatar
#190 • • ALIEN Guest

Displacer:
---
hoocee:
elikkä ”muutama ” kuva olisi tuolla

copyright hoocee

[muokattu 21.2.2004 20:30]

---


Olisit nyt viel muutaman kymmenen ottanut enemmän eihän noi riitä vielä ollenkaan *vink*



btw. salama on keksitty *hih*
UnityF

Posts: 15,721

#191 • • UnityF joo just se
Jussi S *sydän* andain -beautiful things *sydän*

ja sitten Chill Cafe: *sydän*

21.00 Kris Kylven
23.00 Kari P
00.30 Pietari
02.00 Halo

täällä viidyin koko illan sitten *sydän* pojat ootte parhaita! *joo* (ainoastaan JussiS setin kävin tanssahtelemassa toisella puolella.. *hih*

Meno chill cafessa oli ihana.. muista saleista on paha mennä sanoo kun en oikeen viihtyny niissä.. meno oli mitä odotinkin joten ei ollu mitään pettymyksiä kun tiesin mitä odottaa. Hinta oli vähän kyllä kallis mut mä kyllä taas nautin sydämmeni pohjasta musiikista ja kivasta tunnelmasta.. *hymy*

Mut kyllä tuun ens vuona uudestaakin... *jiihaa*
Jone

Posts: 8,258

#192 • • Jone Archibald Haddock

hoocee:
elikkä ”muutama ” kuva olisi tuolla

copyright hoocee



Ihanaa ”suolla koko muistikortti webiin”-menoa. *poks*
murhis

Posts: 152

#193 • • murhis team hullut

_niXon_:
Watafaaak, katoin noi ~300 kuvaa ja sit noi 26 kuvaa, kummastakaan läjästä ei löytyny omaa kuvaa ei ees kättä =D eikä pärstää eikä mitään, kyl oon mahtanu kameroita varoo aika reilusti... Kenelläkään lisää kuvia laaserista?



Mitä missä ~300 kuvaa?, mä nähny ku tos pari hassuu... :O
btw. keitä noi battery tytöt oli? Varsin valloittavia tapauksia olivat he! ;)
JustinSan

Posts: 822

#194 • • JustinSan Nullius in verba

Jone:
---


Ihanaa ”suolla koko muistikortti webiin”-menoa. *poks*



Joo, aika hirveetä kuraa. Vois edes jonkinnäköstä ennakkoseulomista harrastaa.
En nyt tarkota, että kaikkien pitäis olla mitään überhienoja ”taide”kuvia, mut hei kamoon, tuol oli tollasia kokonaan mustia ja/tai järkyttäviä pitkällä valotusajalla otettuja sotkuja...*eiei*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Epailija

Posts: 5,636

#195 • • Epailija Physicist, 2nd class.

NviperO:
Laserit on noiden bileiden suola, mutta ne oli aika nätisti onnistuttu vesittämään. Ei saa kuitenkaan käydä järkkäreiden kimppuun, minkäs he typerille säädöksille voivat. Ihan nättejähän ne oli, mutta kuten joku jo sanoikin, yleisöön ne pitäisi ampua. Wanha on kieltämättä nätti venue, paikassa on paljon enemmän tyyliä kuin useimmissa Helsingin bilemestoissa. Laserit vaan ampumaan yleisöön ja parvet biletyskäyttöön niin näistä saataisiin ehkä sen 17 euron arvoiset bileet.



Säteilyturvakeskuksen pojat ja tytöt ovat selvästi ihan oikeassa holhotessaan bilekansaa. Ampukaa laserit yleisöön? Ei jumalauta. Eivät ne laserit ole mitään leluja. Pelkkä kynälaserin teho riittää vaurioittamaan näköä, joten noiden lasereiden suuntaaminen yleisöön olisi ollut koko yleisön terveyden vaarantamista. Saatana. Minä en ainakaan halua maksaa 17 euroa siitä, että näköni on vaarassa vaurioitua. Siinä on jo ihan tarpeeksi, että löytyy niitäkin niskalaukauksen ansaitseviä pässejä, joiden mielestä on siistiä sohia ihmisiä kohti kynälaserilla.

Saattaisihan se toki olla siistimmän näköistä, jos ne laserit suunnattaisiin yleisöön, mutta ei se nyt missään nimessä ole aiheutetun riskin (vaikka olisikin pieni) arvoista. Järki käteen hyvät ihmiset.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

patis

Posts: 1,158

#196 • • patis 10

Epailija:

Säteilyturvakeskuksen pojat ja tytöt ovat selvästi ihan oikeassa holhotessaan bilekansaa.



Kolme metriä ihmisten päiden yläpuolelle menee jo kyllä lähinnä farssiksi.

Ei ole kyllä mitään hajua noiden käytössä olleiden lasereiden tehoista, mutta niin kauan kun niitä ammutaan hajotettuina viuhkoina/kuvioina niin en kyllä ole ainakaan omista silmistäni huolissani.
Naiman

Posts: 44

#197 • • Naiman mieli½
jeejee. ei kyllä tod. ollu 18 arvoiset bileet. Vituttaa muutenkin kun luvataan laseri mukaan eikä alenneta hintaa vaikka sitä ei saannut, varmaan joku kuluttaja-asiamies pistäs ne maksaa jos jaksa jonkun euron takia alkaa tappelee, mainoksissa luvattu asia on sitova. Ei paljoa kiinnosta joku laserkynä kun ne pitää muutenkin joka vuosi pakolla tyrkyttää mukaan nii niitä löytyy jo pari, mutta ottaa päähän tommonen ettei mitenkään hyvitetä tota kämmiä. Onneks oli muuten ihan hyvä fiilis että jakso tampata.

(olin tosin sen verran jo sekasin kun tuli sinne etten oo kyl varma että oliko hinta jopa 1 alennettu?) *nauru*

[muokattu 22.2.2004 15:43]
Epailija

Posts: 5,636

#198 • • Epailija Physicist, 2nd class.

patis:
Kolme metriä ihmisten päiden yläpuolelle menee jo kyllä lähinnä farssiksi.



No se voi olla. Kolme metriä lattiatasosta olisi järkevämpi rajoitus.


Ei ole kyllä mitään hajua noiden käytössä olleiden lasereiden tehoista, mutta niin kauan kun niitä ammutaan hajotettuina viuhkoina/kuvioina niin en kyllä ole ainakaan omista silmistäni huolissani.



Harmi, ettei tapahtuman kuvauksessa ollut noita tehoja ilmoitettu. Vähänkään tehokkaampaan laseriin ei kuitenkaan kauaa tarvitse katsoa ennen kuin vaurioita syntyy, joten jos koko illan päästelisi sitä viuhkakuviotakin yleisöön, niin kyllä se selvä riski olisi. En kyllä lähtisi edes tuollaiselle kevyellä kynälaserilla silmiini sohimaan edes hetkellisesti.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#199 • • hallucinogen Edain

Naiman:
(olin tosin sen verran jo sekasin kun tuli sinne etten oo kyl varma että oliko hinta jopa 1 alennettu?) *nauru*



Eipä sitä ainakaan mun kohdalla ollut alennettu, oletin, että sisäänpääsy maksaisi 16e kun missään ei ollut mainittu, että hinta on 18e mutta mitäpä sitä parista eurosta kinaamaan :P

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#200 • • Jone Archibald Haddock

climate:
Ei tossa tyylissä luovuttaa kuvia nettiin ole mun mielestä muuten mitään vikaa paitsi että käyttäjä joutuu klikkailee hirveesti turhia thumbnaileja. Vois olla yks sivu jossa on kaikki kuvat normaalikoossa, niin voi sitten jättää k.o. sivun latautumaan ja mennä kaffelle... sit ku tulee takas niin kaikki kuvat löytyy kätevästi yhdeltä sivulta *joo* ...ja tää nyt vaan on mun mielipide



Jos esim. itse tekisin noin, niin odottelisitte sitä kaikkien kuvien latautumista aika pitkään kyllä minkä tahansa bileiden kuvien kohdalla. Kuvien seulominen / raakkaaminen, editointi ja tallennus käyttäjäystävällisessä fyysisessä & pikselikoossa kuuluu IMO niihin hommiin, jotka kuvaajan vaan tulee tehdä tai sitten sen kameran voi jättää alunperinkin kotiin.

Nimim. ”700Mb+ kuvia MLNM Conquestista”