273 posts, 14 pages, 37,933 views
_niXon_:
Watafaaak, katoin noi ~300 kuvaa ja sit noi 26 kuvaa, kummastakaan läjästä ei löytyny omaa kuvaa ei ees kättä =D eikä pärstää eikä mitään, kyl oon mahtanu kameroita varoo aika reilusti... Kenelläkään lisää kuvia laaserista?
_niXon_:
Watafaaak, katoin noi ~300 kuvaa ja sit noi 26 kuvaa, kummastakaan läjästä ei löytyny omaa kuvaa ei ees kättä =D eikä pärstää eikä mitään, kyl oon mahtanu kameroita varoo aika reilusti... Kenelläkään lisää kuvia laaserista?
Jone:
---
Ihanaa suolla koko muistikortti webiin-menoa.
NviperO:
Laserit on noiden bileiden suola, mutta ne oli aika nätisti onnistuttu vesittämään. Ei saa kuitenkaan käydä järkkäreiden kimppuun, minkäs he typerille säädöksille voivat. Ihan nättejähän ne oli, mutta kuten joku jo sanoikin, yleisöön ne pitäisi ampua. Wanha on kieltämättä nätti venue, paikassa on paljon enemmän tyyliä kuin useimmissa Helsingin bilemestoissa. Laserit vaan ampumaan yleisöön ja parvet biletyskäyttöön niin näistä saataisiin ehkä sen 17 euron arvoiset bileet.
Epailija:
Säteilyturvakeskuksen pojat ja tytöt ovat selvästi ihan oikeassa holhotessaan bilekansaa.
patis:
Kolme metriä ihmisten päiden yläpuolelle menee jo kyllä lähinnä farssiksi.
Ei ole kyllä mitään hajua noiden käytössä olleiden lasereiden tehoista, mutta niin kauan kun niitä ammutaan hajotettuina viuhkoina/kuvioina niin en kyllä ole ainakaan omista silmistäni huolissani.
Naiman:
(olin tosin sen verran jo sekasin kun tuli sinne etten oo kyl varma että oliko hinta jopa 1 alennettu?)
climate:
Ei tossa tyylissä luovuttaa kuvia nettiin ole mun mielestä muuten mitään vikaa paitsi että käyttäjä joutuu klikkailee hirveesti turhia thumbnaileja. Vois olla yks sivu jossa on kaikki kuvat normaalikoossa, niin voi sitten jättää k.o. sivun latautumaan ja mennä kaffelle... sit ku tulee takas niin kaikki kuvat löytyy kätevästi yhdeltä sivulta ...ja tää nyt vaan on mun mielipide