Laserpoint 2004 20.2.2004 @ Helsinki

273 posts, 14 pages, 37,990 views

MetsänHenki

#161 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
liian vähän uv:ita ja liian kallis sisäänpääsy! ja narikassa otettin 50snt enenmän laukuista*hmph**eiei*

[muokattu 23.2.2004 12:04]
_niXon_

#162 • • _niXon_
Jeespoks, nyt taas mun kommentit pibbaloista...

+ järjestyksenvalvojat ja baarimikot (yleinen asenne töissä olevilla)
+ Proteus&Neon & ne siellä club roomissa joku klo 23-02 aikoihin :D
+ Wanha

Sitten ne miinukset mitä onkin aikas paljon.

- Känniääliöt (niitä mukeja ei ois voinu enempää hajottaa sinne lattialle ja sylkee puhuessa ja kaataa juomia - ai niin, voisko vielä töniä vähän enemmän?)
- Äänentoisto liian kovalla, bassot ok.
- Musiikki (vaisua settiä tabilta, orkidealta ihan perus)
- Laserit (voisipa oikein kysyä mitkä laserit?)
- HINTA (vittu mitä rahastuksen makua, ensi vuonna maksan korkeintaan 10e sisään)

Eli miinukset veti voiton, älkää ymmärtäkö väärin. Paha rahastuksen maku jäi suuhun (ja tupakan yöks, piti mennä polttaan) ja huonoimmat wanhan bileet missä oon ollu valaistuksen ja kännisten amisten (don't take it personally) osalta, mutta noista miinuksista huolimatta ihan jees yleisfiilis oli hymyilevien ja iloisten ihmisten ansiosta. Varsinkin työntekijät ovat suuri plus kun verrataan esim glorian bileisiin. Voisipa mennä jopa sanomaan että Vaikka oli huonoimmat wanhan bileet missä oon käyny, niin paremmat ne silti oli kuin yhdetkään gloriassa järjestettävät bailut on ollu.

BTW. kukaan napsinu kuvia jätkästä jolla oli valkonen hihaton paita, sinisen harmaat housut ja piikkikaulapanta :)? Ois kiva näyttää kamulle ;)

--
Abloo ingleesioo

Jussi Soro

#163 • • Jussi Soro choon!
Illan parasta antia oli kun meitä luultiin Maniacin kanssa 18-vuotiaksi. Kiitti vaan, hyvin ollaan säilytty näköjään :)

Muuten aika kummallinen ilta, ei oikein tuttuja paikalla, ja vne vähätkin katos ympäriinsä. Kiitsat Hollelle, Soilelle, Terolle ja muille etkoiluista jne.

PS. Sasha oli kännis ;)
Dragonfly

#164 • • Dragonfly Mariarawr
mulla oli kyl hauskaa *nauru* *plur* mistäköhän se johtuu että melkein joka pileissä tutustuu aina uusiin ihmisiin *hih* mut se on vaan *super*kiva *vink* musikki oli yyyberhyvää, tosin pientä panostusta ois voinu olla niiden lasereiden kanssa, ei tapahtuma vaikuttanu oikein olevan nimesä veronen *uuh* future planetissaki oli hienommat valot ja dekot *nauru* mutta muuten oli *plur* hauskaa *sydän* ja musiikki ja seura oli hyvää = se oli tärkeintä mulle *hih* *piis*

--
Uguu~

subu

#165 • • subu Suski
JESH!! kerranki viksuna päätin jättää välii nää bileet*hahjust*hintaki arvelutti*hmph*
Oli vähän liikaa taas hehkutettu ja muitten jutuist päätellen ei siel mitään erikoist oo ollukkaan. Eli en missannu mitään!*nauru*
Karvinen

#166 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Olin ekaa kertaa laserpoint bileissä... mieleen jäi hyvä kuva! yhdyn noihin edellisiin siinä asiassa et tuoppei OIS voinu rikkoo viel vähä enemmän sinne lattialle... grunz! Alan tuntee itteni pikkuhiljaa duracel-pupux... jaksoin bilettää about 13 tuntii veden voimalla... Ja erittäin hauskaa oli! oujea! Myönnän mutta noloa: olin yksi niistä miljoonista tönijöistä (muttaku kaverit oli hukas) pyydän anteeks...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Vivo

#167 • • Vivo

hallucinogen:
Mun puolesta vois ampua ihan hyvin yleisöön lasereilla, tuskin siitä kukaan sokeeksi tulee *nauru* Mä oon kans miettiny et minkä tehonen se illujen laseri on kun sillä ammutaan kyllä yleisöön.
Mitäs säädökset sanoo jos noi laserien säteet rikkoo peileillä tms ja sitten ohjaa ne yleisöön monena pienenä säteenä?

Lasereissa harvoin sädettä jaetaan. Todellisuudessa laserin liike on niin nopea että se näyttää monelta erilliselta säteeltä tai viuhkalta. Jos säde jaetteisiin olisi laser helposti melko vaatimattoman näköinen.

Silmän vaurioituminen riippuu laserin tehosta ja liikkeen nopeudesta. 5mw on rajana sen takia että silmän sulkemisrefleksin pitäisi keretä estämään vaurioiden synty. Viihdekäyttöön tarkoitettujen laserien liikkeen nopeudesta antaa hyvän kuvan se että säde pystytään sekunnissa kohdistamaan jopa 50000 eri pisteeseen.

Jopa osa säteilyturvakeskuksen väestä itse pitää omia normejaan liian tiukkoina. Pohjoismaissa yleensäkkin laserien käyttö on todella rajoitettua.

[muokattu 21.2.2004 14:17]

--
one foot in the rave

Kunkku

#168 • • Kunkku lystikäs olento
Tosiaan ovelt jo alko menee kaikki huonosti ku luki sen säteilyturvakeskuksen jutun laserpointtereista ja main hallis meni pitkään odottaessa et millon se lasershow olis lähteny kunnolla päälle mut proteus&neon kyl pelasti paljon ... oisko jollakin tietoo minkä biisin ne heitti viimiseksi ?

--
Tanssitko [X] vai Laulatko [ ] suihkussa ?

Zeni-

#169 • • Zeni- Funky Little Man
Joo o... olipahan helvetin hyvät bileet!!, annanpa nyt plussat ja miinukset nyt rankalla kädellä *nauru*

+ hyvin porukkaa
+ hyvä paikka
+ TAB & ORKIDEA*sydän* *sydän*
+ Laserit

- SE V**un LIPPU MAKSO 18e! + se stanan narikkakin vielä päälle V***U!!! *eiei* *eiei* ei voinu juoda mitää ja hyvä että kotiin vielä pääsi *nyyh*
- Stroboja oli aivan liikaa IMO, kokoajan osui silmään vaikka yritti paeta johonkin *nyyh*

mutta muuten ihan jees... ekaa kertaa olin vanhalla ja voisin sanoa että aika toimiva paikka *nauru*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

#170 • • kelasin Guest

efo:
Tässä on tapahtumasta 26 kuvaa. Videota myöhemmin kuhan pääsen siihen käsiksi.

näyttää kyl vähä laimeelta noi leizerit *uuh*
Howdy

#171 • • Howdy Oldie

NextAce:
Aika naurettavat oli..no onneks seura oli hyvää.

Joo todellakin .. bileinä aivan naurettavat mutta onnex seura oli ihan huippua ja känni kova *nauru* eipä bileinä kiinnostanut pätkääkään...

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

#172 • • hallucinogen Edain

Howdy:
Joo todellakin .. bileinä aivan naurettavat mutta onnex seura oli ihan huippua ja känni kova *nauru* eipä bileinä kiinnostanut pätkääkään...

Jeh, sama posse vaan johonkin kallion räkälään niin meno ois yhtä hyvä ja sais kännit jo sillä 18e:llä *nauru*

--
pikku-*possu*

Individual

#173 • • Individual HYPNO!

patis:
---
Individual:

Paljon parjattu ( Jostain ihmeen syystä ) äänentoisto pelasi kaikissa soittopisteissä
hyvin ja varsinkin pääsalissa bassot potki ihan mukavasti ja ääni oli muutenkin selkeä. Ei tartte luukuttaa, kun ääni on jo lähdössä hyvä!

---

Jaa, että mitä?

En ollut paikalla, mutta paikan tuntien minulla on varsin vahva epäilys tuosta.

Oma vikas jos et ollut, mutta näin kuitenkin oli. 4 pisteäänentoisto pelasi.
Mutta jokaisella siitä on varmaan oma mielipiteensä, mutta mun mielestä se toimi.
Rokkimiksaajat kuulemma kylläkin kammoksuvat paikkaa, on heidän mukaansa kauhea paikka miksata livebändiä...*täh*

[muokattu 21.2.2004 17:04]
murhis

#174 • • murhis team hullut
No onpa niitä paljon paskempiakin nähty ja useaki. Toki lipun hinta vähän söi ja kun lupailtii että tänää pistetää isompaa laazerii jne. Noh ja taas jälleen kerran El Saviors Proteus & Neon, semmost settii taas vaihteeks et meinas lattiaki mennä paskaks. :D
Kyllähän sielä mielellää tamppas, ja tietysti sit osan ajasta kamera-assarina siel, ni iha jees. Btw. joku kooste illasta tulee jossain vaihees tänne, kuhan pääsee palastelee matskuu.

Ps. Paskimmat bileet evör oli ku toi Infected Mushroom oli Makasiineil, siit ei bileet enää voi mennä paskemmaks. MIljoonan kilsan jonot, 100 astetta lämpöö sisällä ja ihmistä nii paljon että hikisesti pääs kättä suoristaa. Makasiineille en oo sen jälkee menny, jäi niin traumaattiset kokemukset.
blade

#175 • • blade Otus.
Eipä tosiaan ollu hääppöset laseri sout.. mut seura oli hyvää ja muuten hauskaa *hih*

[muokattu 21.2.2004 16:52]

--
Energy.

Cofu

#176 • • Cofu
Näitä kun olen lukenu ni täytyy sanoo et ei kaduta vaikka kotii jäätii *lmao*. Kuvista päätellen laaserit oli aika köyhän olosia, säteilyturvakeskuksellakin on kyllä tapana tunkea nenänsä aina paikkaan missä säteilyä voi mahdollisesti olla. Hintakin oli niin ”huokea” *hahjust*...

Oliko tuolla todellakin kattokruunuissakin valot, vai näinkö tuossa yhdessä kuvassa väärin *täh*
Spanks

#177 • • Spanks Löysä P***a

Cofeingirl:

Oliko tuolla todellakin kattokruunuissakin valot, vai näinkö tuossa yhdessä kuvassa väärin *täh*

näit ihan vituiks... mut saat anteeks... tän kerran... *hmph*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

<><

#178 • • <>< ¤blub¤

Cofeingirl:

no, siis tamppaamisen päättyessä valot pistettiin \'on\'...

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

mehukatti

#179 • • mehukatti dude
joo-o, hyviä puolia oli runsaslukuinen porukka ja tunnelma vaikutti ainakin musta ihan hyvältä periaatteessa. aika paljon oli vaan niitä känniääliöitä keravalta, jotka heiluivat tanssilattialla muiden päälle, tönivät, kaatoivat juomaa, jne. ihmettelen myös lipun hintaa, jota ei laskettu vaikka ei saanut pointteria. ei silleen, että homma olisi rahasta kiinni, vaan lähinnä periaatteesta. itellä tökki ehkä eniten äänentoisto. en tiedä onko mun korvissa vikaa, mut ääni kuulosti aika bassopuurolta ja ylä-ääniä ei kuulunut.
[zuho]

#180 • • [zuho] Team Jorma
Eniten ärsytti se v*tun säteilyturvakeskus !!!*kivatsulle*. Toisena hinta... ja sen hinnan vastine... olis voinu edes saada narikan ilimatteeks, ku ei saatu ees laserpointtereita. Laser”show” oli pettymys. Musiikki oli ihan menevää. Täytyy sanoa, että kyllä taas PROTEUS ja NEON pelasti illan. Muuten ilta oli ihan mukava, mutta toisaalta pettymyskin.

--
-Juho