273 posts, 14 pages, 37,991 views
lostgone:
---
*aplodit*tahtoo uuden pointterin*aplodit*
_niXon_:
En oo koskaan laaserissa käyny, joten kertokaas nyt mitä miinusta ja mitä plussaa että tiiän mitä odottaa
_niXon_:
kannattaakos käydä ostaas etukäteen lippua, vai onkos tuolla (varmasti) tilaa että voi ostaa ovelta lipun?
hallaaa:
---
_niXon_:
En oo koskaan laaserissa käyny, joten kertokaas nyt mitä miinusta ja mitä plussaa että tiiän mitä odottaa
---
lue topic ni tiedät
_niXon_:
Kaikki vaan höpöttää että oli tosi mukavaa tai että sukkas koko paikka, ei kerro mitään syitä miksi ym ym :) DJ:t on mun mielestä kovaa poppoota, ainakin orkidea ja tabi :)
hallucinogen:
Viime vuonna oli oikein mukavaa vaikka frendi oli hidas kuin mikä ja sai se sai sit jonottaa ulkona kun mä nauroin ikkunan takana sisällä lämpimässä
hallaaa:
no mä tulisin mestoille jos ois joku herccu ylläri lineupis, mut noi kaikki on jo kuultu monait kertoi ja 500km matka vähä rasittaa
hallucinogen:
Jeps, vaikka asun ihan lähellä niin mietityttää silti koska hinta on suht suolainen kun aattelee, että lineupissa ei oo mitään ihmeellistä
hallaaa:
---
_niXon_:
Kaikki vaan höpöttää että oli tosi mukavaa tai että sukkas koko paikka, ei kerro mitään syitä miksi ym ym :) DJ:t on mun mielestä kovaa poppoota, ainakin orkidea ja tabi :)
---
no mä tulisin mestoille jos ois joku herccu ylläri lineupis, mut noi kaikki on jo kuultu monait kertoi ja 500km matka vähä rasittaa
hallaaa:
laaserit on varmaanki kyl ihan hienot, mut
hallucinogen:
se oli tosi hauskaa kun moni osotti pointterilla isoon peilipalloon
_niXon_:
Sulla taitaa tehä aina vähän tiukkaa kun miettii kannattaako tulla pippaloihin ja istua 5h junassa / autossa :P
hallaaa:
---
_niXon_:
Sulla taitaa tehä aina vähän tiukkaa kun miettii kannattaako tulla pippaloihin ja istua 5h junassa / autossa :P
---
jep, onneks kyydit on yleensä ilmaisia ja onneks yleensä ei oo kaduttanu et on tullu lähdettyä, paitsi muutamia poikkeuksia lukuunottamatta